dilluns, 20 d’agost del 2012

Pintem Mandales?

La Sargantana m’ha donat una idea! Al seu blog ens va explicar que s’ha aficionat a pintar mandales. Jo no ho he fet mai, però sí que he sentit a dir que és molt relaxant, entretingut i que quan t’hi poses passes una bona estona.

Al meu darrer post, quan em lamentava de la calor, ella em va deixar un comentari que em va fer molta gràcia; deia això:


Així que he decidit fer una proposta... Una exposició de Mandales catosfèriques!!

He triat deu mandales diferents. Durant dos dies, podeu votar les que més us agradin. Pot votar tothom, encara que després no vulgui pintar. Les dues mandales més votades seran les guanyadores. Llavors, tots els que vulguem jugar, imprimim les dues mandales, les pintem (com més ens agradi, amb retolador, llapis, aquarel·la...) i en fem un post per mostrar com ha quedat. Què us sembla? Voleu jugar?

Com votar? Cada Mandala porta un número. Doncs a la que més us agradi li doneu 3 punts, la segona 2 punts i la tercera 1 punt.

La votació es tancarà dimarts a les 10 del vespre.

Número 1:


Número 2:


Número 3:


Número 4:


Número 5:


Número 6:


Número 7:


Número 8:


Número 9:


Número 10:

24 comentaris:

  1. A la número 1 li dono els 3 punts
    A la número 9 li dono 2 punts
    A la número 10 li doni 1 punt.

    A partir de dimarts estaré ben desconnectada, o sigui que voto ara i no sé quan les podré pintar, fins a final de mes...

    Bona nit i bona setmana, Assumpta!

    ResponElimina
  2. A la número 1 li dono 3 punts.
    A la número 2 li dono 2 punts.
    A la número 10 li dono 1 punt.

    Bona nit Assumpta, no saps com aplaudeixo les teves iniciatives!!! plaf,plaf, plaf :DD Una abraçada i bona setmana.

    ResponElimina
  3. nena..tens mes perill que una caixa de bombes!!

    pero a mi no stresis que tot aixo jo ho faig per reposar-me eh!!

    m'agraden la 1-2-i 3 per aquest mateix ordre

    petons

    ResponElimina
  4. Tres punts per a la 1
    Dos punts per a la 3
    Un punt per a la 7

    En quant a pintar-les, em sembla que no m'hi apunto. Ja saps que les manualitats no estan fetes per mi i tinc por que si m'hi poso en comptes de relaxar-me, em produirien l'efecte contrari. :-))

    ResponElimina
  5. M'encanta aquesta proposta!!!!
    Els meus punts són per:

    3 punts per la núemero 3,
    2 punts per la núemero 1
    1 punt per la núemero 6

    ResponElimina
  6. No sé si pintaré, però si puc votar:

    Tres punts per la número 10
    Dos punts per la número 1
    Un punt per la número 4

    Una aferradeta i bona setmana!!

    ResponElimina
  7. 3 punts a la 10 i 2 punts a la 7!

    ... i un ventilador virtual per a tú, hehe ;)

    ResponElimina
  8. La meva votació és:

    7 - 3 punts
    2 - 2 punts
    3 - 1 punt

    Això no té aturador! Vinga més iniciatives!!!

    ResponElimina
  9. Ui, això de pinta i colorea jo ho vaig deixar enrere ja fa molt temps. A més, sempre em sortia de la ratlla, no he estat mai massa bo en manualitats. Em sembla que us ho deixo per vosaltres, de moment em reservo les votacions, per no tenir la temptació de triar els més difícils i fer-vos la punyeta, ja que jo no ho he de fer.

    ResponElimina
  10. Jo votar voto però a pintar no m'hi apunto...voto per la sis la set i la vuit ....

    ResponElimina
  11. CARME.- No pateixis, guapíssima, tu vota i, quan puguis, ja pintaràs! ;-))


    DRAPAIRE.- Moltes gràcies! En realitat, la idea me la va donar la SARGANTANA, t'ho ben asseguro... i si serveix per fer passar la calor! ;-))


    SARGANTANA.- Casualment em vaig oblidar de dir que tu ets l'única que, per les normes, ve obligada a pintar, així que, no protestis i pinta!! :-DDD


    MAC.- Moltes gràcies per votar... i, si t'animes a pintar, pensa que aquí tots som aficionats, no passa res si no surt perfecte... Tu encara en podries treure algun enigma! :-))


    ALBA.- I a mi m'encanta l'entusiasme que poses en tot!! ;-)))


    LLUNETA.- I tant que pots votar!! ;-))
    Després, si t'animes a pintar, genial!! Diuen que relaxa molt i que evita morir-se de calor! :-DD


    FERRAN.- Eeeeeei!! Et tornes a dir com abans!! ;-))
    El ventilador, si fos "real" aniria millor, eh? :-DD


    PORQUET.- Tot sigui pel bé del moviment "Quick"!! No podem permetre l'aturada de la catosfera per l'estiu!! ;-))


    XEXU.- No, home, no pots ser tan dolent de triar les difícils només per fastiguejar! :-P Tu tria les que trobis més boniques, independentment que siguin més o menys fàcils o difícils i ja està! I si vas fer un poema per en Banyeres... No pintaràs una miqueta per mi?? (hehehe sóc així, jo)


    PONS007.- M'encanten els comentaris així, tan llargs! :-P


    ELFRI.- Dona, que diuen que relaxa molt i que fa oblidar la calor!! Jo de tu ho provaria!! ;-)))

    ResponElimina
  12. Ui! Pintar mandales!! Vaig tenir una temporada que en vaig pintar forces. Tot va venir perquè els va descobrir ma mare i ella els feia pintar als nens a l'hora de plàstica a l'escola, quan havien acabat altres feines. Vam descobrir que s'utilitzen com a tècnica de meditació: si vols pensar en els altres i el que t'envolta, pintes de dins en fora, vas del teu jo, cap al món exterior. Si vols fer introspecció, en canvi, els has de començar a pintar per fora i anar cap endins.

    Jo segurament sí que m'animaré a pintar-ne algun, però... no em deixes que pinti el que jo vulgui? Puc ser l'ovella negra de la casa i passar-me la democràcia pel folre de la camisa? Hehehe! No vull generar una rebel·lió al teu blog, ni molt menys, però trobo que també tindria gràcia que cadascú escollís i pintés el que més li agradi... així tindríem més varietat de resultats!!! (clar que potser vols fer un estudi sobre com cada blocaire decideix pintar un mateix mandala... llavors ja has triat un mètode perfecte!).

    Doncs res, que ho utilitzaré per desestressar-me entre tema i tema d'estudi. Potser rescato les aquarel·les (si encara en tinc, clar) i faig provatures, que fa temps que ho vaig pensar i no sabia ni com posar-m'hi.

    Ara, no sé si això ens farà passar la calor, eh...

    ResponElimina
  13. YÁIZA.- Ei, molt bona aquesta explicació del significat de pintar de fora cap endins o de dins en fora, no en tenia ni idea :-))
    Tens raó, vaig pensar en posar-ne i que cadascú triés la que més li agradés, però després vaig pensar que seria maco veure diferents versions d'unes mateixes Mandales, em va fer gràcia pensar en quins colors triaria cadascú, si serien més clars o més foscos, molt variats o més uniformes... ;-))
    De totes formes, tu vota les que més t'agradin, dona, que no has votat!! :-)))
    La calor anirà passant per si sola hehe... després direm que han estat les mandales hehe

    ResponElimina
  14. Jo també votaré! ;-)

    3 punts per la 3
    2 punts per la 2
    1 punt per la 10

    Ostres, és difícil!! És que, clar, com les he triat jo, a mi m'agraden totes... però bé, així ho deixo ;-))

    ResponElimina
  15. Jo voto la 5 la 7 i la 9 però no pintaré res si no val el Photoshop i així i tot ja en parlarem ;)

    ResponElimina
  16. ostres, t'asseguro que el primer que he llegit és pintem nadales!!!! i anava a posar que quina manera tan xula de pensar en l'hivern i el fred i que jo ja tinc mig feta la meva!!! hahahaha.

    mai he estat gran fan de les mandales, xò estan bé. Recordo que n'hem fet alguna pregària de nit utilitzant-ne, cadascú deia la seva aportació pintant un troç de mandala amb espècies. era molt curiós i tenia un significat que ara no aconsegueixo recordar.

    Les meves votacions:

    A la número 1 li dono els 3 punts
    A la número 3 li dono 2 punts
    A la número 6 li doni 1 punt.

    ResponElimina
  17. Jo no és que no sigui de pintar mandales, és que no sóc de pintar però votar sí que votaré.

    3 punts pel 1
    2 punts pel 9
    1 punt pel 3

    Apa, votació feta.

    Assumpta, prenen nota d'això de la rits de pintar nadales, que potser en treiem profit aquest any

    ResponElimina

  18. Fa temps que pintava mandales, però ara fa temps que no en pinto.

    Sempre m’ha agradat pintar-los.
    És relaxant i segons l’ànim que tens en el moment que el pintes ho fas en colors més alegres o foscos.

    Sinó recordo malament la felicitació que et vaig enviar de Nadal et vaig pintar un mandala que era un naixement.

    La meva votació és:

    3 punts el número: 10
    2 punts el número: 1
    1 punt el número. 3

    ResponElimina
  19. Puc protestar una mica? Digues -Si dona, i tant, per variar!-
    És que pintar mandales és una de les activitats de concentració i relaxació que faig força vegades a la classe. Hauríem d'explicar que tenen un truc, o una manera de fer amb els nens sobretot, i és dir-los que anem a pensar amb e nostre cor i busquem llavors el cor de la mandal, on el veuen? quin color li donarien a aquest cor?
    A partir d'aquí es tracta d'anar treballant l'equilibri en la forma amb el color, de manera que, suposadament ens anem reequilibrant, anem trobant els nostres colors emocionals del moment. Fet sovint, m'he adonat que amb els nens, s'aconsegueix una concentració màgica, i més tard, comencen a pintar i alhora, sense perdre l'ull de la mandal van explicant-se coses, normalment personals.


    Buf, quin rotllo t'he fotu.
    Puc pintar una mandala de les que faig amb els nens? Sispli?

    ResponElimina
  20. Has vist que m'he menjat un piló de lletres, sobretot les a de MANDALA?

    ResponElimina
  21. 3 punts a la 3
    2 punts a la 10
    1 punt a la 4

    No n'he pintat mai de mandalas, tot i que en tinc un quadern per encetar.
    Ho provaré!

    ResponElimina
  22. 3 a la 4
    2 a la 8
    1 a la 9

    I a pintar-les potser m'hi apunto. Ja vurem. (Encara que si li fes pintar a la meva germana, que a ella li agraden aquestes coses, ningú ho sabria...)

    ResponElimina
  23. JO RAI!.- Aquí val tot, pots pintar amb photoshop, si vols, l'important és participar ;-))


    RITS.- Has vist? La MIREIA ja t'ha agafat la idea de pintar Nadales, si és que està en tot!! :-))
    Gràcies per votar i a veure si t'animes a pintar-les!! ;-))


    MIREIA.- Tu tens esperit artístic, estic segura que pots pintar la mar de bé! ;-)))
    Ja veig, ja... Nadales... :-D


    Ma. VICTÒRIA.- Moltes gràcies per la teva votació! Va, anima't a pintar, que a tu t'agrada! ;-)
    He fet un post al Petit Blog preguntant si la gent podia entrar al Blog de Manualitats, i sí que poden... que estrany que tu no puguis :-(


    ZEL.- Però dona, això que has fet no és "protestar", és una explicació molt interessant sobre les mandales, el procediment per pintar-les, l'efecte que pot produir :-))
    Pots pintar les mandales que vulguis, A MÉS de les dues que resultin guanyadores!! :-DDDD
    Això de menjar-se lletres segur que és culpa de la calor... aggh!


    EL QUE EM PASSA PEL CAP.- Jo tampoc ho he provat mai, però ara m'ha fet gràcia!! ;-))
    Gràcies per votar i jugar!! :-))


    MBOSCH.- Hehehe homeeee si li vols fer pintar a la teva germana, doncs dius "les mandales que ha fet la meva germana" i ja està, llavors ella seria la participant i tampoc passaria res, que seria molt benvinguda!! ;-)))

    ResponElimina