dilluns, 19 d’abril del 2010

Algú sap què és això? (IV)


Fa uns mesos vaig recordar que feia uns anys, en un grup d’Internet on entrava, havia fet un joc d’endevinar imatges vistes d’una forma “diferent” (o de molt a prop, o des d’un angle una mica estrany) i llavors vaig provar de fer-ho al blog. Les vostres respostes em van encantar i vaig pensar que estaria bé fer-ho de tant en tant... una vegada al mes, per exemple ;-)

He mirat de posar-ho a hores diferents, així que ara toca de matinada. Programaré el post a dos quarts de cinc... doncs com diuen els refranys: Déu ajuda al diligent... Qui es lleva de matí, seu allà on vol... Qui es lleva de matí, té temps per a tot... i... Qui no s'espavila no fila (Gràcies, Pàmies!!)

Aquesta serà la quarta vegada, doncs, que us pregunto... Algú sap què és això?



La resposta la donaré dimarts al migdia (a les dotze en punt tancaré els comentaris) i, fins llavors, no donaré cap pista. Per tant, podeu repetir respostes, tan sols es tracta de saber quantes persones saben veure què és.

El premi serà la meva més sincera felicitació :-)

CLASSIFICACIÓ:

TRES ENCERTS: Ningú.

DOS ENCERTS: Carme Rosanas, Elur, Garbi 24, Kudifamily, McAbeu, Mireia, Òscar i XeXu.

UN ENCERT: Albert B. i R., Anna Tarambana, Assumpta Pijuan, Consuelo, Eli, Elvira FR, Estrip, Jesús M. Tibau, Jordi Casanovas "Banyera", Jordi Casanovas "Cròniques", Kweilan, Maria Escalas, Núr, P-cfacsbc2v, Rits, Sànset, SM, Tu, jo i l'Otis i Utnoa.

31 comentaris:

  1. Doncs he de dir que aquesta vegada no ho sé. Potser és perquè és d'hora al matí, però no hi caic. Llàstima, mira que podia ser el primer...

    ResponElimina
  2. Doncs... la segona que sóc, jo encara que ja no és tan aviat... tampoc no ho sé, però hi pensaré, a veure...

    ResponElimina
  3. Avui ens hem passat. Això s'ha de rumiar...

    ResponElimina
  4. De res, Assumpta. Els refranys són de tots. JO només els poso a disposició. :-)

    Tampoc veig clar que és això. COm que encara ningú ha dit res... em llençaré a la piscina i diré: una frontissa (que no ho és). :-)

    ResponElimina
  5. Uooh! Arribo d'hora...

    A ver, a mi m'ha sonat, a primer cop d'ull, a qualcom relacionat amb material d'oficina o de papereria, tipus una d'aquelles coses per enquadernar papers...

    aix... q poc original!

    ...

    Utnoa

    ResponElimina
  6. no no! una guia d'un calaix!!!
    aquest aquest!

    ResponElimina
  7. Una agenda!

    No, no… Uf, aquesta és difícil, eh! Jo estic bastant d'acord amb la Utnoa, sembla material d'oficina, tipus peça d'arxivador per on passen les anelles… No ho sé…

    ResponElimina
  8. Com no sigui una ouera de disseny... :)

    ResponElimina
  9. Hola! Molt bon dia a tothom i moltíssimes gràcies per jugar!!... jejeje així m'agrada, que penseu, que penseu... :-))

    Hi ha algunes propostes, inclosa una agenda (qui sap!! jeje) però jo no diré res de res, fins demà... podeu entrar tantes vegades com vulgueu a mirar la foto :-))

    ResponElimina
  10. Hosti, Assumpta... Jo, ni idea... Com que tinc temps fins demà, intentaré pensar-hi, però no crec que me'n surti!

    ResponElimina
  11. Un nivell d'aquells que utilitzen els paletes?? És molt txungo, eh!!

    ResponElimina
  12. Espera, espera... I no pot ser un aparell, tipus tocadiscs, vist des del front i de molt a prop?... Les rodonetes aquestes, segons com te les miris, semblen el botons giratoris d'aquests aparells...

    ResponElimina
  13. Doncs a mi em sona això, no serà un CASSET de música (la part de dalt al davant).
    El que no sé dir-te és de quin cantant o grup. :-DD

    ResponElimina
  14. Això deu ser un galfó o gonze (el DCVB és una benedicció) :-D

    ResponElimina
  15. Jesús: Em sembla que ja hi ha guanyador!

    És divertidíssim aquest joc tan actiu... I ara plego, que me'n vaig a pencar!

    ResponElimina
  16. Sembla com el llom d'una carpeta, o alguna cosa semblant.

    Ho escric sense mirar la resta de comentaris, per no "influenciar-me". Però ara que ho he escrit, sí que vaig a llegir-los. A veure...

    ...

    ...

    Ep, veig que la Utnoa també tira cap a "material d'oficina"! Hem d'esperar fins demà, per saber-ho? Aitx, quina emoció! :))

    ResponElimina
  17. Semble difícil...no sé pas provaré sort: una lleixa metàl·lica vista de d'abaix...? Un regle amb forats? és l'efecte de les cendres del volcà islandès en el nostre espai aeri?
    Ja ho tinc : són els cervells dels jutges caducats del TC?

    ResponElimina
  18. mmmm.... difícil, avui!
    Em fa pensar en la màquina de fer forats del paper, per posar-los després amb anelles... pe`ro no ho dic gaire convençuda...

    ResponElimina
  19. Moltes gràcies per anar jugant!! ;-))

    Entro perquè que volia respondre especialment dos comentaris...

    Un que m'ha fet partir de riure i que ja puc avançar que NO és la resposta correcta però que mereixeria un premi: L'ELVIRA ha dit ELS CERVELLS DELS JUTGES CADUCATS DEL TC!!! jajaja és boníssim Elvira, però em sap greu... s'hi assemblen, però no ;-))

    I l'altre de l'ASSUR que ha dit "ÉS DIVERTIDÍSSIM AQUEST JOC TAN ACTIU" ;-)) i jo volia dir que, si és tan actiu és justament gràcies als vostres comentaris, perquè si jo posés una foto i ningú entrés a dir res, seria molt trist :-( però, justament, aquí la gràcia està en que tothom digui la seva. Si algú l'encerta, doncs molt bé, perquè és un joc... i si ningú l'encerta, doncs haurem rigut una estona gràcies a la vostra imaginació ;-))

    Abraçades generalitzades :-))

    ResponElimina
  20. Sóc molt dolenta però aprofito per saludar-te! Una abraçada!

    ResponElimina
  21. M´ho he mirat de detres, esquerres, de dalt i per baix i no tinc ni idea, per dir alguna cosa puc dir, potse una frontissa?
    Una abraçada.

    ResponElimina
  22. ALGUNA PART D'UN PANY?

    UNA FORNTISSA?

    UN A PEÇA D'ALGUN REFORÇ DELES PORTES...

    NO SÉ PERQUÈ M'HE QUEDAT ENCALLAD A EN UNA PORTA

    PERO TAMBÉ PODRIA SER LA TANCA D'ALGUN ARXIVADOR...

    JA VEUS SEGUEIXO SENSE TENIR-TE NI IDEA, PERO PROVO...

    ResponElimina
  23. Diria que és una "funda multitaladro" amb els forats una mica estranys???
    Ai, no ho sé, complicadeta aquesta, eh???

    ResponElimina
  24. Segon intent: Una "lama" de persiana???
    No sé, ja veus de la funda multitaladro passo a la persiana...
    Ufff....

    ResponElimina
  25. Ja sé que és, o almenys el que jo proposo s'hi assembla molt.

    Es tracta d'un "aguanta-draps". És un invent que vaig veure per primera vegada fa uns mesos (suposo que fa anys que existeix) i que serveix per penjar els draps de cuina. Les rajoles de piscina em fan dubtar, però per intentar-ho...
    Adéu!

    ResponElimina
  26. M'apunto al GALFÓ. Avui hem après un mot nou.

    ResponElimina
  27. Jo ho sé!

    És una imatge misteriosa!

    ...

    *Sànset*

    ResponElimina
  28. He estat pensant en l'opció del cassette que dóna McAbeu i penso que és molt bona...aiiix!

    Ara que sànset tmb té molta raó...

    Utnoa

    ResponElimina
  29. JA TE VALE ASSUMPTA: digues d'una vegada què és això, que he de fer el dinar...

    ResponElimina
  30. La Utnoa ho ha dit, per tant ja no cal que seguim més amb el joc.

    Assumpta, ja ho pots desvetllar:

    HE GUANYAT!!!

    ...
    ..
    .
    (cola?)



    *Sànset*

    ResponElimina