dijous, 8 d’abril del 2010

Els tres millors llibres de l'any 2009




En Coro ha fet una proposta al seu blog El Semàfor i com que trobo que la idea és força interessant us l’explico per si el voleu ajudar.

Es tracta d’esbrinar quin és el llibre que més èxit ha tingut entre tots els blogaires durant el passat any 2009. Per això, hauríem d’enviar-li un correu electrònic dient-li quins són els TRES que més ens han agradat. Ell farà el recompte i, el 24 d’abril, sabrem quin llibre ha resultat guanyador.

Envieu els correus a: comasblog@gmail.com

La data límit per enviar-los és el dia de Sant Jordi a les 23:59.

Animeu-vos a participar!!

18 comentaris:

  1. Bona proposta! Però, en quina llengua, llengua catalana,... o està obert? Gràcies!

    ResponElimina
  2. Ara hi vaig pensant i els hi envio. Saps si l'any és natural o de sant Jordi a Sant Jordi?

    ResponElimina
  3. Si tinc una estoneta potser també hi participo!

    ResponElimina
  4. Bona idea! Doncs els enviaré! primer els he de recordar... :)

    ResponElimina
  5. Gràcies per fer-me conèixer aquesta iniciativa.

    ResponElimina
  6. He vist el banner a can McAbeu. És interessant, però serà complicat perquè no s'especifica que siguin llibres de l'any passat i per tant l'oferta és tan gran que hi haurà poques coincidències.

    A banda d'això, nosaltres ho tindrem fàcil, eh Assumpta? Fer un cop d'ull a la llista anual i ja ho tenim! A veure si m'animo a mirar-ho.

    ResponElimina
  7. THERA.- Ostres!! Bona pregunta!!
    Doncs no ho diu a les bases, per tant suposo que valen en qualsevol idioma :-)
    Jo he enviat els meus i n'hi ha en català i en castellà :-))


    MIREIA.- Ara ho he corregit i ho he afegit al títol del post. Es refereix a l'any 2009 ;-))
    A veure si li arriben moltes respostes!! ;-)


    CÈLIA.- A veure si trobes aquesta estoneta, que en Coro estarà content! ;-))


    CARME.- Moltes gràcies, Carme!! A veure si n'hi arriben molts!! :-))


    KWEILAN.- Tu sí que tindràs molts llibres per triar jeje ;-))


    XEXU.- Probablement tinguis raó, podria anar rebent tres llibres diferents de cadascú, però com a vegades alguns llibres ens aconsellem els uns als altres, doncs alguna coincidència hi haurà ;-))
    Siiii!! És el que he fet! Anar a buscar el post de la llista jeje

    ResponElimina
  8. gràcies enviaré això dels llibres...ja també em miraré la llista je je sort que ens vaig copiar de vosaltres.....per cert Assumpta he vist a casa de Sànset i Utnoa que a part de dir els gols has dit també qui els marcarà....com encertis!!! però no sé si Ibranovich podrà jugar...

    ResponElimina
  9. Quan ho vaig veure em va semblar una bona idea i segur que amb la teva publicitat tindrà força èxit.
    I estic d'acord amb en XEXU que costa triar sobretot als que no tenim llista dels llibres llegits, però segur que participaré!

    ResponElimina
  10. buff! Jo és que amb la meva llista de llibres del 2009... Tenint en compte que en vaig llegir dos imagina't! :S

    Però em sembla una bona iniciativa!

    ResponElimina
  11. Moltes gràcies Assumpta per la propaganda.

    Les obres poden ser en català o en castellà.

    ResponElimina
  12. ELVIRA FR.- Què bé que participis!! Sou molts ja els que us hi heu apuntat! Gràcies!! ;-))
    Ah! He anat a cal Sànset i la Utnoa i he canviat Ibra per Alves :-))


    McABEU.- Ja he vist que tu també li has posat la bandereta de publicitat!! ;-))
    A mi em va costar triar només tres llibres, de veritat!! :-))


    NÚR.- Jejeje encara recordo el teu post amb totes aquelles magnífiques manualitats que vas posar!! ;-))


    MIREIA.- Què bé!! ;-)) Moltes gràcies!


    CORO.- De res, a disposar! ;-))
    M'agrada quan un blogaire proposa fer alguna cosa de forma col·lectiva. Els bloggers catalans som força actius i està bé que així segueixi essent ;-))

    ResponElimina
  13. Ahir a la nit et vaig escriure des de l'Ipod d'Utnoa i veig que el que vaig posar es va quedar flotant pel ciberespai...

    Res, gràcies per comentar-nos aquesta bona iniciativa. Jo ja m'hi he apuntat!

    Encara que els llibres que jo llegeixo són raros de collons -amb perdó-

    *Sànset*

    ResponElimina
  14. SÀNSET.- Ooooh, quina llàstima que no sortís! M'hagués fet gràcia tenir un comentari posat amb noves tecnologies ;-))
    Ah!! És igual que llegeixis llibres estranys! Tu envia-ho i ja està... potser no ets l'únic ;-))

    ResponElimina
  15. Em sembla una bona idea. Gràcies!

    ResponElimina
  16. HAHAHAHAHA!!! Acabo de llegir el comentari de sànset i unoa i m'ha fet riure l'expressió que fa servir per definir els llibres que llegeix.

    Aprofito per desitjar-vos molta sort a tots els "culés" aquest vespre, i jo, que també dec ser estrany de c***, :)) ja tinc "entrada" al meu ordinador per mirar-me una "Carmen" que em van passar fa dies i que encara no ho pogut veure amb tranquil·litat.

    Força Barça i visca Bizet!

    ResponElimina
  17. ASSUR.- Estic contentíssima de que tants us hi esteu apuntant!! ;-))
    I ara ets tu qui m'ha fet riure amb el segon comentari!! En Sànset és molt expressiu ;-))
    Ai, gràcies, gràcies per desitjar-nos sort... que així sigui, de veritat ;-)
    Penses mirar la "Carmen" a l'hora del partit? Això no ho faria ni mon pare, que li encantava l'òpera!! jajaja Doncs res, espero que t'agradi molt!! ;-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!