dimecres, 7 d’abril del 2010

Barça-4 Arsenal-1. Quatre gols de Leo Messi!











M’agrada Leo Messi
M’agrada la cara que posa quan marca un gol.
M’agrada perquè, més que orgullós, se’l veu feliç.
M’agrada com comparteix el triomf amb els companys.
M’agrada perquè demostra que mai perd la il•lusió.
M’agrada perquè mai es cansa de lluitar.
M’agrada com somriu amb timidesa quan l’elogien.
M’agrada que sigui del Barça!


A dia d’avui, en Champions League, tan sols cinc jugadors havien marcat quatre gols en un partit. Avui Leo Messi ha entrat a aquest Club i ha igualat aquest récord. Felicitats, Leo!! ;-))

Imatges retallades de la premsa esportiva catalana (Sport i El Mundo Deportivo) anglesa (The Sun i The Guardian) i espanyola (Marca)

36 comentaris:

  1. És que si a algú no li agrada Messi a dia d'avui, és que té un problema. I si algú encara pensa que no és el millor i que hi ha algun jugador que se li pot comparar ni que sigui de lluny, crec que també té un problema. No és humà aquest xaval. No és d'aquí.

    Semis, no? Doncs 'nar-hi nant'!

    Compte que ve el negre, ara no em vinguis amb la llagrimeta, eh, que l'hem de fer fora de la Champions!

    ResponElimina
  2. Com comento al meu bloc, el què hem vist avui és història viva d'aquest magnífic esport. No trobo un adjectiu o cap nom per definir el què avui ha fet Messi o el qué pot arribar a fer en aquest esport. Sincerament crec que arribarà on vol, sempre i quan toqui de peus a terra. Es pot convertir en el millor jugador de la història, i només té 22 anys.

    Salut, Assumpta!

    ResponElimina
  3. Hoy Franco lo estaba viendo por la tele y me dice "Che debe estar contenta Assumpta", si querida amiga ya eres parte de los comentarios familiares. Coincido contigo Messi es muy humilde.Mis felicitaciones. Besos tía Elsa

    ResponElimina
  4. De l'emoció encara no he pogut anar a dormir! oe oeoeoeoeoeoeoeoe i a més Messi és més SÍ! Messi és Mesgol!

    ResponElimina
  5. XEXU.- Jo crec que no tan sols és el millor jugador del món actualment sinó que és el millor del món des de sempre!!... I és nostre!! ;-))
    Jajaja M'has fet riure amb aquest record al meu estimat i sempre ben recordat Eto'o ;-) No pateixis: En quan comenci el partit ell tan sols serà un jugador més de l'equip rival... I tant que l'hem de fer fora de la Champions!! :-))


    JORDI.- Jo crec que amb el temps que porta rebent premis i triomfs, si encara no se li ha pujat al cap ja no ho farà... i això és una sort immensa que tenim! ;-)) El millor jugador del món és nostre i, a més, és un tio humil, que no pensa només en la seva "glòria" sinó en tot l'equip, i això és genial!! ;-))


    TÍA ELSA.- Perooo buenooo!! jejeje salúdeme ahora mismito a ese marido simpático que tenés que ya relaciona el Barça conmigo!! ;-))
    ¡¡Qué grande es Messi!! Nos dará aún muchas alegrías! ;-))
    Un fuerte abrazo!!


    ELVIRA FR.- Jajaja espera, espera que ja veuràs que a mi em passarà igual! Aquestes emocions desvetllen ;-))
    M'agrada això que has dit: "Messi és més SÍ! Messi és Mesgol!" ;-) Serà màxim golejador de tot jeje
    Bona niiiit!! ;-))

    ResponElimina
  6. y ES BIEN ARGENTINO...Tambien me gusta por que se lo vé bien humilde y no tan agrandado como los otros.
    Está delgadito eh!!
    Me encanta tus post cuando hablás de futbol, de tu barca con tanta pasión.
    Besos

    ResponElimina
  7. Tot i que ja saps que no soc massa futbolera, quan juga el Barça, ja és diferent i ahir, quin partit d'alegria de gols, i tots fets per en Messi!!...A mí també m'agrada molt aquest noi, pel seu treball amb l'equip i per com és...Amb totes les teves definicions hi coincideixo...Me l'imagino d'aquella mena de persones que tothom hi està bé al seu costat, perquè desprén alegria i entusiasme...I es fa estimar!!
    M'afegeixo a aquest homenatge que li fas, s'ho mereix!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssiiiiiiii!!!!!!
    ES molt gran!!!!

    ResponElimina
  9. Al final s'haurà de comprar una altra casa per guardar les pilotes!

    *Sànset*

    ResponElimina
  10. I és 'nostre'... ostres! i ens l'enveja tothom... i ell no té cap intenció de marxar. I si això no és tocar el cel amb la punta d'un sol dit, ja no el tocarem mai.

    Podrem explicar que nosaltres el vam veure jugar, com els que ara expliquen que van veure Kubala o Maradona (jo a aquest últim també, però me'n recordo tan poc!).

    A mi m'agrada veure la relació que té amb Milito. I és que Milito és una persona que no hauria de deixar el club fins que no s'aguantés els pets i més anys encara. És l'únic que té el detall de celebrar els gols amb Valdés, sempre.

    ResponElimina
  11. "No sé per què", m'ensumava que avui hi hauria post dedicat a Messi :-)

    ResponElimina
  12. la foto del tercer gol és impagable, fins i tot Almunia es rendeix als seus peus! jeje

    ResponElimina
  13. ...jo era a la cuina, fent un pastís! Ell, mentre feia el sopar, entrava i sortia de la cuina i m'anava dient "¡Gol del Arsenal! El Barça pierde hoy, que os ha tocado un árbitro con el que no habéis ganado nunca!" i després va anar cantant els altres 4 gols. Hauria sortit a mirar, però el pastís em tenia totalment ofuscada... ains...

    Tinc ganes de veure el Madrid-Barça! Espero que aquesta pujada d'endorfines (o el que sigui que els hagi fet pujar aquesta victòria) els duri fins dissabte!!! No espero un 2-6, però m'agradaria veure molt, molt bon futbol, un partit entretingut i, si pot ser, una victòria. Però, sobretot, vull gaudir del partit, ocasions per totes dues bandes, tensió i joc net, tot i que això últim... ains...

    ResponElimina
  14. Ahir, com que treballo de tardes i arribo, a vegades, molt tard, només veient les cares de satsifacció que feien els de casa davant de la tele, vaig pensar: "Ui, Assur: Em sembla que avui soparàs tard".

    Una abraçada i, ja saps, encara que no m'agrada el futbol: VISCA EL BARÇA!!!

    P:S Com diu "tia elsa", a casa també ets part dels comentaris familiars, ja que l'Anna Maria em va dir: "Segur que l'Assumpta treu un post!"

    Ah!!! Deixa'm que t'expliqui una anècdota: Un dia, fa uns anys, jo anava pel carrer cap a casa escoltant la ràdio, cosa que no acostumo a fer, perquè retransmetien una òpera des del Liceu que jo havia d'anar a veure al cap d'un parell de dies...

    Una noia que venia davant meu, em va aturar i em va preguntar: "Quants van?" Et prometo que no vaig entendre què em preguntava, fins que vaig atinar que aquell dia també jugava el Barça! :))

    ResponElimina
  15. En Leo és molt Messi, i és nostre :) Visca el Barça!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  16. M'agrada molt aquest post!

    Seguint les directrius d'en XeXu, l'R de la meva feina té un problema...

    Ah!! Messi és l'únic que ha fet un hat-four (o com es digui) a uns quarts de final.

    ResponElimina
  17. MARISA, el rincón de mi niñez.- Sí, sí, y bien argentino que se siente él ;-))
    Y cuando le entrevistan él nunca se da méritos a si mismo... y se iba del campo todo contento con el balón, con la misma ilusión que demuestra desde el primer día y esto me encanta!! ;-))


    MONTSE.- Aquest matí, per la ràdio, el sentia en unes declaracions i deia que els seus companys deien coses bones d'ell perquè l'estimaven molt jeje... o sigui, com si els demés "exageressin" perquè són els seus amics! ;-))
    Quina sort que varem tenir que en Rexach el veiés i decidís portar-lo cap aquí!! ;-))


    GARBI 24.- I saps que diu? ;-)) Que espera seguir millorant!! :-))
    És una passada, una passada!!
    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeessiiiiiii


    SÀNSET.- I tan content que anava amb la pilota ell... si és que sembla un nen, que està content i feliç i que té la gran virtut de que això ho comparteix, ho encomana ;-))


    ELUR.- Saps quan el Barça celebrava els títols la temporada passada? (el triplet, encara... després en van venir tres més jeje) i ell es va recordar d'en Milito? Recordes que el va citar pel micro i va tenir unes paraules per ell? ;-)
    Ahir, veient-los junts recordava aquell moment i jo també estic contenta que siguin amics i, a més, m'ha agradat molt això que dius de celebrar els gols amb en Valdés!! :-))
    La foto del tercer gol em recorda al Xa Khusrau jurant lleialtat a Baber jeje


    P-CFACSBC2V.- Ostreeees!! Això és una mena de poder mental que tens!! Em pots llegir el pensament! ;-)))


    NÚR.- Així m'agrada que facis pastissos per celebrar les victòries del Barça!! ;-))
    En quant al Bernabeu, jo també espero que no es lesioni ningú i que el joc sigui net, això és quelcom que espero sempre :-)
    I jo també vull veure un molt bon partit (del Barça) i si ha de ser dolent però guanyem... doncs també ;-)) Noia, jo et sóc sincera jejeje
    Per si un cas: tu ves a preparar un altre pastís a l'hora del partit: potser és quelcom que porta sort!! :-DD


    ASSUR.- En dies de partit no s'ha de fer sopar normal! ;-))
    Uns entrepanets variats i ja està!
    Jajaja boníssima l'anècdota de la noia que et pregunta el resultat!! ostres quin riure m'has fet!! :-DD
    És que nosaltres vivim a Reus però jo sóc de Barcelona i molts dissabtes anem a Barcelona i, quan tornem (en tren) si el Barça juga, jo el vaig escoltant amb els auriculars, és clar. I quan marquen ho dic fort "Goool del Barça" i així tot el vagó ho sent :-))
    Si en horari de partit jo veiés algú amb auriculars també pensaria que escoltava el Barça ;-))
    Ei!! Estic sorpresa!!... Dóna-li un petó a la teva dona de part meva (després, si vols, també n'hi dones de part teva, eh?) :-))
    M'agrada: Darrerament hi ha molta gent que no són especialment seguidors de futbol, però els agrada el Barça... és bonic! :-))


    ESTRIP.- I tant!!... És que, a més, és tan jove!! Tenim un equipàs amb una mitjana d'edat que semblen quasi juvenils ;-))
    I els que no ho diu el DNI ho diu el cor, com en Puyol, que està fet un nano!! ;-))


    CRIS (V/N).- Quina sort varem tenir que en Rexach el descobrís!! Quina sort de tenir-lo al nostre Barça!! :-)))


    JORDI.- Jajaja oi que és bonic? ;-))
    Té certa retirada amb el teu :-))
    Doncs mira, crec que hi ha més gent com l'R... gent que tenen un greu problema. Saps? ahir, quan buscava "material" pel post, volia posar un YouTube amb els gols... però a aquelles hores el que hi havia era de molt poca qualitat encara... i un que tenia bona imatge era de no sé quin canal (en castellà, clar) que deia que el Barça no havia jugat bé!! De fet, ells sí que alabaven Messi, però deien que la resta de l'equip no havia jugat bé... fort, eh?
    Ara a esperar dissabte!! En Josep Lluís diu que no sap si ho podrà resistir!! ai, mare meva :-DD

    ResponElimina
  18. me'n recordo de les paraules de Messi i tant i també recordo com les va agrair Milito :)

    ResponElimina
  19. ELUR.- Mira!! ;-))

    http://www.youtube.com/watch?v=d5d6AVefTfs&NR=1

    ResponElimina
  20. M´afegeixo a l´homenatge que li fas...Malgrat nosigui molt futbolera m´agrada veure el Barça i que guanyi...Per cert, quan són els paritis de la semifinal ?

    ResponElimina
  21. Qué será lo próximo? 5? 6? Jaja, los porteros le deben de tener auténtico pavor.
    A mí también me gusta la cara que pone al marcar, como de un niño que acaba de lograr una gran hazaña, y no la de "soy el mejor, chúpate esa" que ponen otros que ni nombramos.
    El sábado también estuvieron bien, parece ser, jaja, 77.000 personas en el campo, ¡la población de Ferrol! Mi marido se lo pasó genial, pero, claro, dice que los goles se ven mejor por la tele, y más de una vez, jaja.
    Un beso.

    ResponElimina
  22. És un crack i és una sort haver-lo adquirit quan només tenia 12 anys. Si amb 18 anys hagués continuat a Argentina, els grans equips europeus se l'haguessin rifat. És un jugador de Playstation, com va dir Wenger, però de Playstation 4, no només pel nombre de gols.
    Adéu!

    ResponElimina
  23. Amb aquest jugador d'un altre planeta fins i tot jo m'estic aficionant al futbol!!

    ResponElimina
  24. Quin partidàs!
    Si segueixen així no caldrà que em posi la canellera el dia de la final. :-)

    ResponElimina
  25. oh¡¡¡¡¡¡¡ qué bonito¡¡¡¡¡
    Joaquin me dice que te felicite tambien de su parte, que piensa exactamente igual que tu..
    un homenaje muy merecido,

    ResponElimina
  26. MONTSERRATQP.- Aquest Barça té com una aureola de magnetisme, de positivitat, que fa que fins i tot gent que, com tu o com més amunt a dit Assur, no sou massa futboleros, esteu seguint amb il•lusió els triomfis de l'equip ;-))
    El proper partit serà el dia 20 a Milà i el 28 la tornada a Barcelona :-))


    TERESA CAMESELLE.- ¡Cómo me alegro de que tu marido pudiese ir finalmente a ver el partido! :-))
    A cada gol que marcábamos pensaba "ojalá esté viéndolo en directo" ;-)
    Ah!! jeje a mi me pasa lo mismo cuando voy al Estadio (que, desgraciadamente, puedo ir muuuuuy de tarde en tarde) disfrutas un montón con todo el ambiente... pero los goles se ven mejor en casa, con las repeticiones desde todos los ángulos :-)))
    No sé qué será lo próximo, pero él dice que aún tiene que ir aprendiendo jeje
    Un besazo para tí y un abrazo a tu marido!! ;-))


    ALBERT.- Quina sort que en Rexach tenia tovallons de paper a mà jejeje
    El fet de portar-lo aquí, de fer-li seguir el tractament hormonal que li calia pel seu problema de creixement... tot això va ser un encert molt gran del Barça ;-))


    MIREIA.- Estic molt contenta!! ;-))
    Cada vegada sou més persones que abans no us agradava massa el futbol i, amb aquest súper equip que tenim, us hi esteu aficionant jejeje


    McABEU.- Holaaaaa... Uuiii, quines hores tan estranyes per a tu? ;-))
    Epps!! No, no, la canellera te l'has de posar igualment, que una promesa és una promesa... i encara et demanaré que posis al teu blog una foto de la teva mà amb la canellera posada!! (Enigmas de la vida) ;-))


    CRISTINA.- Estoy contenta de que os haya gustado!! ;-))
    Este chico es una joya, el mejor jugador del mundo sin ningún género de duda :-))


    KWEILAN.- Com m'agradaria!! :-))
    En Josep Lluís diu que patirà tant que no sap ni si mirar-lo per la tele o marxar!!
    Jo confio en els nostres... ells tenen grans jugadors també però els nostres són millors i, a més, formen molt millor conjunt :-))

    ResponElimina
  27. Ens has ofert tot un reportatge!

    Endavant, Barça!

    ResponElimina
  28. apa punyaataeraaaaaa...que t'ho estas pasanat pipa!!!

    tots...tots...ja ho se
    jejejej

    petons

    ResponElimina
  29. El meu meunut Pau diu que ell també serà de gran un Messi... o u Bojan... o un Pedro o u XXXavi, que ell marca molt la X... Res que és tot fabulós, ara a embrutar els lleçols blancs. Anton.

    ResponElimina
  30. a veure si el dissabte ens quedem una altra pilota...

    *Sànset*

    ResponElimina
  31. Un exemple per la gent d'aquí i per tot el futbol. Humil, treballador, sempre prova de passar desapercebut, compromès amb el Barça i a més format a la casa. Fantàstic!

    ResponElimina
  32. CARME.- M'encanta fer reportatges d'aquest tipus!! jejeje
    Endavant, sempre endavant!! :-))


    SARGANTANA.- I taaaant!! És una meravella!!... I tan jove que, com a mínim, en podrem gaudir deu anys més jeje ;-)))


    REBAIXES.- En Pau té un bon esperit esportiu, per això gaudeix tant veient el Barça!! ;-))
    Jo també pronuncio la "X" com ell jeje... no com "CH" ni com "J" com fan a alguns llocs, jo dic com el so "sh" anglès, com en bon català! ;-))
    Molt bé, Pau, tu entrena força, que segur que jugues molt, molt bé!! ;-))
    Una abraçada per a tots dos! ;-)


    SÀNSET.- Jajaja al "Marca" en CR-9 diu que es vol endur la pilota del dissabte... És que no n'aprenen gens d'humilitat aquesta gent, eh? ... Els aficionats podem dir el que vulguem, fer broma, el que sigui, però els jugadors no poden anar de xulos així... ai, ai!! :-))


    ALBERT B. i R..- Sí, un magnífic exemple pels petits que comencen!! Quina sort tenim que no se li hagin pujat els fums al cap!! Ueeeeeeee ;-)))

    ResponElimina
  33. Oeeee, oe oe oeeeee...!! Vaig seguir el partit escoltant en Puyal (aitx, l'internééééés!!!). Per cert, aquest dissabte no em perdre el RM-Barça, en directe, amb la gent de la Penya Blaugrana, hehe... Força Barçaaaaaaaaa!!!

    ResponElimina
  34. FERRAN.- Jajajaja cada dia ets més culeeeeeeee!! ;-))
    En aquest darrer any el teu nivell blaugrana ha pujat moltíssim!! així m'agrada, que vagis a veure el partit a una penya!! (i si guanyem en podries fer un post!!) :-)))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!