divendres, 9 d’abril del 2010

Agendes pels núvols i tot...


M’agraden els núvols. De fet, tinc bastants posts en que ells són els protagonistes. Però avui he après a fer un altre tipus de núvols ;-)

Resulta que estava llegint un post molt interessant a cal Salvador Macip i ha posat un enllaç que et permet fer un núvol d’aquells de paraules amb qualsevol text que li posis i, clar, jo no he pogut resistir a fer-lo (proveu-ho, és molt divertit!!) i com el text que tenia més a prop era el tercer relat del Xa i en Baber, doncs li he posat i... tatxiiiinnn... jajaja... la paraula més gran és Agenda!!... Ai, quan ho vegi en McAbeu!!


Llavors he pensat fer un núvol amb la lletra de l’himne del Barça, per anar fent una mica d'ambient ;-)



Els altres dos relats del Xa ;-)



I, per acabar, aquest altre tan bonic fet amb el text: Podeu passar a fer la vostra aposta pel partit de demà a cal Sànset i la Utnoa i no oblideu d’enviar els vostres tres llibres preferits de l’any 2009 al Coro del blog El Semàfor!!


25 comentaris:

  1. ostres Assumpta, quantes propostes!!! he vist el post del Salvador Masip però no m'hi he entrentingut pensant que ja el llegiré demà, sols pensant que m'encantaria saber fer això que no sabia que es deia núvols!!!

    mmm, a veure quan en faig un!!!

    i quina gràcia que el més gran que t'ha sortit sigui agenda!!!! ni fet a posta!!!

    m'apunto a lo dels llibres, però no es poden posar llegit al 2010 oi?

    Per cert, molt bona pàsqua!!

    ResponElimina
  2. Curiós. Ho provaré!!
    Ah! i que tingueu tots un Bon Barça!!! ( anava a dir cap de setmana, però crec que així està millor, no? )

    ResponElimina
  3. Ho hauré de provar, sembla divertit!

    Ah! però jo a tinc tota la feina feta: la porra i els llibres.

    Ara només em falta anar a veure els comentaris i saber la gent què dit... que jo era de les primeres i no he vist res.

    ResponElimina
  4. Són molt "guais" aquest núvols! si que estic despistada...he llegit el post d'en Macip i no m'hi he fixat...ara hi tornaré...quins nervis demà....o no?

    ResponElimina
  5. És enganxós això dels núvols, eh? Només hagués faltat que a l'himne del Barça la paraula més repetida no fos Barça! A vegades els núvols donen sorpreses curioses, com això de l'agenda...

    I millor no parlem gaire de demà, no fos cas que portés mala sort!

    ResponElimina
  6. tinc un núvol amb tots els noms dels blocaires que han passat per nòmades, bé dels que havien passat fins aquell dia:
    http://nomadesdelvent.blogspot.com/2009/08/nomades_22.html


    i tinc un vídeo, bé, jo no el té el tutub, que em sembla que t'entussiasmarà:
    http://www.youtube.com/watch?v=SNGKkRmWQxI

    això dels núvols... enganxa!
    petons blaus!
    petons granes!

    ResponElimina
  7. RITS.- Holaaaa!! Quina il·lusió tornar-te a veure per aquí!! ;-))
    Jo vaig aprendre que això és diu "núvol" fa molt poquet :-)
    Crec que fa que surtin més grans les paraules quan més vegades són repetides al text, però no sé si és exacte ;-)
    Els llibres han de ser llegits al 2009... Anima't i participa, que estarà content! ;-))


    THERA.- És molt senzill, ho fa ell sol ;-) i jo, per guardar-ho, un cop ha estat fet he retallat la pantalla i ja està, més ràpid encara, sense registrar res de res ;-))
    Bon Barça!! Ai, sí!! ;-))


    CARME.- És molt divertit!! ;-)) Pots posar un poema dels teus. Mira si en tens algun que repeteixis una paraula varies vegades i llavors aquesta sortirà més gran ;-) Després, et deixa canviar el color, el fons, el tipus de lletra... Ja tenim una altre joguina!! jajaja
    Siiiii!! Tu ets una de les blogueres més participatives que conec! I ara has estat de les primeres en fer la porra i en apuntar-te a la idea d'en Coro ;-))


    ELVIRA FR.- De fet jo també he vist abans el post d'en Macip i he pensat "com ho deu fer això del núvol"? però llavors anava ràpid i no havia clicat els enllaços. Després hi he tornat i en un dels enllaços ha posat la web que ho fa... És molt divertit!! ;-))
    El meu marit està súper nerviós per demà... jo tinc confiança en que guanyarem ;-))


    SM.- I tant si és enganxós, i moooolt divertit!! jajaja
    Ara mateix el meu marit m'estava dictant frases estranyes per fer-ne núvols :-))
    Jo he agafat trossos de posts i també anava jugant ;-)
    Tu també ets culé patidor? Jo sóc optimista. No vull dir que sigui fàcil, però crec que som millors que ells :-))


    ELUR.- Aaaaaii síiii!! ;-)) I he vist als comentaris que ja llavors ho vaig trobar maquíssim!! Però jo vaig pensar que ho havies fet tu (no sé com) amb algun programa teu de disseny!! ;-))
    He vist el vídeo!! Mare meva, què maco!! Què requeteboníssim era ja tan petit, eh? Què dolç... i al final de tot, si fins i tot va a consolar al nen que ha perdut... Què maco és el nostre Leo!! ;-))

    ResponElimina
  8. Aquests núvols de paraules queden molt bé. No sé si en Macip parlava d'això, però ho he vist en algunes tesis doctorals com a portada, i és molt elegant.

    ResponElimina
  9. Bon dia!
    Jo si que coneixia això dels núvols d'etiquetes però m'han agradat molt aquests teus.
    I ja ho veus, això de les agendes ens persegueix... :-DD

    ResponElimina
  10. Força Barça!! I que la sort ens acompanyi aquest vespre!! ;-))
    Salut!

    ResponElimina
  11. Curiós, especialment el tema de l'agenda :-D

    Paraula de comprovació: modist
    (dedicat a la Modesta modista)

    ResponElimina
  12. M'ha agradat el núvol de l'himne del barça. Quins nervis per avui!

    ResponElimina
  13. molts de núvols, però fa un solet trencador avui!

    ResponElimina
  14. Jo en tenia un que es movia al blog del calendari d'advent. t'han quedat molt xulos!
    feina: porra feta 0-3 .Tot i que volia posar 0-7 perquè m'agrada el 7 i no m'hi he atrevit. Ta germana és més atrevida que jo

    llibres: a veure si aquesta tarda ho faig

    Agenda: h sento, ho sento, ho sento! No m'havia enreocarda't més d'acabar de llegir la història de l'aniveresari d'ne Mac. Aquesta tarda ho faig

    ResponElimina
  15. Això dels núvols m'ha agradat. Intentarem fer algun plagi...

    Moltes gràcies per publicitar-nos. Al final t'haurem d'acabar pagant un pernil!

    *Sànset*

    ResponElimina
  16. XEXU.- Jo els trobo maquíssims! Lletres, paraules, idees, conceptes, comunicació... I, a més, de forma estèticament bonica.
    Jo no ho havia vist mai abans de veure-ho als blogs :-)


    McABEU.- Sí, recordo el teu, i em va agradar molt, però no sabia com ho havies fet.
    Jo una vegada en vaig fer un amb un Word i insertant "wordarts", amb una mica de paciència, i m'havia quedat prou xulo, el vaig posar com a imatge d'un relat a un blog que no és el meu, però ara ja no hi és... Ara bé, tot i haver-lo fet amb molta cura, no té res a veure amb lo bonics que queden amb el programa aquest :-))
    Quan vaig veure la paraula "agenda" tan gran, em va fer pensar amb tu jejeje


    CONSUELO.- Ai síiii!! ;-)) Si s'acompleixen els teus desitjos i la sort ens acompanya guanyarem segur! perquè l'única forma de que perdem avui seria amb mala sort. Si tot anés normal, hem de guanyar perquè som més bons ;-))


    P-CFACSBC2V.- Saps que a vegades he arribat a pensar que aquestes paraules de verificació surten del text de que parlem? Com pot ser, sinó, que t'hagi sortit "modist"? ;-))
    L'altre dia a un altre blog a mi em va sortir una que començava amb "messi" t'ho prometo!! Concretament "messitti" ;-))


    ALBERT B. i R..- A veure si aquest núvol tan culé ens porta sort aquesta nit!! Si us plaaaau!! ;-))


    ESTRIP.- Beneït sigui el solet que fa avui, i que per molts dies duri... Ara bé, que no faci pujar molt les temperatures, que no m'agrada la calor!! :-))


    MIREIA.- Un núvol d'aquests de paraules i que es movia? I com es fa? :-))
    Per mi ja et pots endur la porra, eh? un 0-3 estaria genial!! :-))
    Ai, ai, amb tantes granges i cafeteries se t'acumula la feina jejeje... Tres llibres, els tres que més recordis segur que seran els que més et van impactar... i llegir el relat d'en Mac! si només són cinc capítols!! Vaaaa :-))


    SÀNSET.- Si t'hi fixes he posat l'enllaç per fer núvols que en Macip va posar al seu blog, hi pots anar i fer tots els plagios que vulguis ;-))
    I no vull cap pernil jajaja que vull un formatge, ja t'ho vaig dir! ;-)) No, de veritat, el que jo vull es seguir somrient davant la pantalla amb els vostres posts (malgrat les arrugues d'expressió que això comporta) :-))


    KWEILAN.- Jejeje queda tan bonic que estic jugant tota l'estona, hi he posat un munt de textos i vaig canviant el color i mira... la nena s'entreté ;-))

    ResponElimina
  17. Osti, quins núvols més xulos!! De seguida que pugui m'hi poso; m'agraden molt! (però els autèntics, els que ens ensenyes de tant en tant al blog, m'agraden encara més, eh? ;)

    Abraçades blaugraaana al ceeeel!!

    ResponElimina
  18. Assumptaaaaaaaaaaaaaaaa:

    QUE TINGUEM SORT!!!!

    Petooooooons!

    (osti, tic ben acollonida avui, jeje)

    (ah, i això del núvol de paraules ho coneixia de fa un temps, però havia perdut l'enllaç: o sigui que GRÀCIES!!)

    ResponElimina
  19. VISCA EL BARÇAAAAAAAAAAAAA !!!!
    Bones composicions, una abraçada.
    petonsssssssssss

    ResponElimina
  20. i més i més i més i més i més!!!!!!!!!! que grans que som!!!!!!!
    olele olala ser del Barça és el millor que hi ha!!!!!!!

    ResponElimina
  21. Molt originals.
    El del Barça ha estat clau per la victòria. L'àrbitre sí que estava als núvols, a menys que ho fes expressament, que no m'estranyaria.
    Adéu!

    ResponElimina
  22. KUDI, M.TERESA, ELUR, ALBERT.- Sooooooom boooooons!!!
    Oeeeeeeeeee oeeeeeeeee oeeeeee
    Som un equip!!
    Som nosaltres mateixos!!
    Som esforç, som cantera, som un estil, som treball!!
    VISCA EL BARÇAAAAAAA I VISCA CATALUNYAAAA!!
    OOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEE

    ResponElimina
  23. jo també vull un núvol!!!! Què divertits. Vinc del blog d'en SM i venia avisada que trobaria la reina dels núvols, però tants?? jo també en vull un.

    ResponElimina
  24. MARTA.- Són fantàstics!! ahir per la tarda, a Barcelona, li vaig ensenyar a la meva germana i varem jugar una estona jejeje
    Hi ha l'enllaç posat al post, però sinó, tu busca WORDLE a Google i et sortirà i podràs fer molts núvols!! :-)))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!