dimarts, 27 d’abril del 2010

El meu arbre (II)


El passat dia 3 de novembre, vaig començar a posar una successió de fotografies que indicaven els canvis pels que anava passant un petit arbre que hi ha davant de casa meva.

Ara ha passat quasi mig any i la primavera ha fet molt ràpid la seva feina... tan ràpid que em va agafar despistada i, per dues setmanes que vaig estar sense fer-li cap foto, quan em vaig adonar el canvi havia estat immens!

La veritat és que fa goig de veure i, tot i que la primavera no m'agrada gaire, perquè la calor que ja fa aquests dies em fa pensar en la que farà d’aquí un parell de mesos i durant tot l’estiu, s’ha de reconèixer que l’arbre està preciós i que veure així el cicle de la vida és molt bonic ;-)

Així doncs, aquí deixo noves fotos del meu amic arbre. La primera que posaré és la darrera que vaig posar llavors:


2 de novembre, 11h. 46m.



11 de novembre, 15h. 2m.



13 de desembre, 13h. 52m.



24 de desembre, 10h. 48m.



27 de desembre, 15h. 48m.



8 de gener, 11h. 40m.



8 de febrer, 11h. 28m.



29 de març, 11h. 26m.



13 d'abril, 12h. 12m.



16 d'abril, 11h. 4m.



18 d'abril, 9h. 45m.



25 d'abril, 9h. 47m.



Mireu quanta feina feta entre el 29 de març i el 13 d’abril... i entre el propi 13 i el 25!! Mireu com ha canviat en menys d’un mes!! ;-)

25 comentaris:

  1. ja en tens de rao....
    ahir ho deiem dels de devant de casa. Fa poc mes de 15 dies ni tenien fulles, ara tenen fins i tot flors.
    la natura, noia..que si la deixem fer la seva es meravellosa..
    bon dia bonica!

    ResponElimina
  2. Les hauràs de posar totes en un pasi de diapostives i també veurem com creix.
    Que xulo,Assumpta

    ResponElimina
  3. Quina idea la de mla Mireia, totes seguides en un Slide... per veure'l canviar.

    Està guapíssim, ara mateix... la primavera li prova molt!

    ResponElimina
  4. M'afegeixo al suggeriment de la Mireia, això en un passi de diapositives pot ésser d'allò més interessant!

    A mi la primavera m'encanta. És segurament, l'època de l'any que m'agrada més. Passejar per Girona, i sobretot per la Devesa, dóna gust i arreu hi ha gent xerrant, caminant, fent una cervesa... I aquell solet, aish! Enamorada perduda, ja ho veus! ;)

    ResponElimina
  5. Quina bona feina has fet, amb aquest seguiment de l'arbre.És molt interessant veure els canvis que va experimentant segons les estacions i el que m'ha cridat especialment l'atenció, és la llum...Ara a la primavera aconsegueix la màxima lluminositat i l'arbre es veu radiant i ufanós amb aquest bé de Déu de fulles.
    Qué no se t'acudirà a tu!!
    Gràcies per compartir-ho.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. una bona visió del temps!
    Les persones també som així?

    ResponElimina
  7. Ja ho dius tu, el cicle de la vida és molt bonic. Tot belluga al nostre costat i a vegades ni ens adonem, sort que tu en deixes testimoni gràfic. També m'apunto a la idea de la MIREIA, fins i tot podries fer-ne un vídeo d'aquells de "1 any en 1 minut" :-))

    ResponElimina
  8. A casa nostra ja no hi ha primavera ni tardor. Passem de l'hivern a l'estiu i viceversa. Això és un rotllo. Ara ja es pot anar en màniga curta i la roba molesta. I aquella sensació de tenir el front suat que no suporto. I encara estem a l'abril. No ens queda res...

    ResponElimina
  9. SARGANTANA.- Mare meva, què matinera ets!! ;-)) Així ho fas per gaudir de les sortides de sol!!
    A mi el que m'ha sorprès és la velocitat en que tot ha florit ;-))


    MIREIA.- Ja ho havia pensat, però a mi aquestes coses em costen una mica jajaja una vegada en vaig fer un de núvols i m'hi vaig tirar hores!!... però ho intentaré :-))


    CARME.- Jajaja oi que sí que està guapo? :-))
    No tinc gens de pràctica en matèria d'Slides, però ho intentaré :-))


    MAFALDA.- A mi la primavera en sí no em desagrada... és que m'adono que s'apropa l'estiu i ja tinc ganes d'emigrar a Alaska! ;-))
    Jajaja hauré de mirar de fer aquest Slide per la tarda... Ja sé que me'h sortiré perquè n'he fet un parell, però m'hi tiro hores perquè no hi tinc pràctica ;-))


    MONTSE.- Et crida l'atenció la llum perquè ets una magnífica fotògrafa i et fixes en aquestes coses :-))
    Moltes gràcies a tu per venir i comentar-ho, que si jo posés coses però no entrés ningú seria molt trist! :-))


    P-CFACSBC2V.- Jo em vaig quedar parada quan m'hi vaig fixar!! :-)) Vaig dir "però com és possible que hagi anat tan ràpid??" :-))


    ESTRIP.- Imagines que les persones també anessim perdent el pèl i tornant-lo a recuperar? ;-))
    Bé, jo crec que les persones fem això una vegada :-) Vivim (estiu) ens anem fent vellets (tardor), sembla que ens morim (hivern) però no ens hem mort perquè som eterns (primavera) :-))


    McABEU.- És ben bé així com tu dius ;-)) "tot belluga al nostre costat"... i jo, sortint a estendre la roba i... un dia m'adono de que tenia ja un munt de fulletes!! ;-))
    Aquesta tarda-vespre faré l'Slide (creua els dits!! jajaja)


    XEXU.- És veritat, jo també ho penso: Estiu i hivern s'allarguen molt i la tardor i la primavera són curtíssimes.
    Però ara et diré una cosa que t'agradarà ;-)) Ahir vaig sentir per la tele que a primers de maig baixaran una mica les temperatures :-))

    ResponElimina
  10. aquest apunta maneres.

    D'aquí dos dies ja serà més gran que el seu veí!

    *Sànset*

    ResponElimina
  11. Hola Assumpta.
    La verdad que está precioso hoy ese árbol.
    Bien frondoso y de un color verde brilloso.
    La naturaleza nos regala las cosas más bonitas.
    Que lindo que dejés plasmado con imágenes todo el ciclo de este arblito.
    Un beso grande y buen martes

    ResponElimina
  12. Ostres, m'he quedat parada!

    La diferència és clarament estadísticament significativa!!!

    Això és bona senyal oi? Canvi d'armaris ja??? Per favor!

    Utnoa

    ResponElimina
  13. El pas del temps no s' atura i la natura savia com es ens ho ensenya. Aqui en aquest pais on ara visc aquest neixer i creixer del verd es impressionant.

    ResponElimina
  14. És brutal! si t'ho pares a pensar és màgia pura, és una màgia que ens visita cada any i no per això deixa de meravellar-nos.
    La natura sempre tindrà el poder de sorprendre'ns

    ResponElimina
  15. Jo, al contrari que l'arbre, cada dia que pasea estic mes atrotinat. Qui fos arbre ...

    ResponElimina
  16. M'encanta, Assumpta, que ens facis partícips d'aquesta transformació tan fantàstica.

    ResponElimina
  17. SÀNSET.- Jajaja oi que sí? :-))
    És fort i valent!! (Es diu Pep) ;-))


    MARISA, el rincón de mi niñez.- ¡Me alegra que te guste! ;-))
    Es sorprendente el cambio que ha hecho en un mes... és impresionante la naturaleza ;-))


    UTNOA.- Sí, és una passada, de no tenir ni una fulla, a estar guapíssim en menys d'un mes :-))
    Ara bé... ehem... em sembla que tu ets més d'estiu ;-)) jo no suporto la calor! uff


    MONTSERRATQP.- Quan escric això encara és el teu sant!! :-))
    Ara bé, quan acabi tots els comentaris i ho publiqui, potser ja no... però et torno a felicitar :-DD
    Irlanda!!... segur que és fantàstic!! ;-))


    LOLITA LAGARTO.- Sí senyora... així mateix ho penso "pura màgia" ;-)) Si el pobre arbret a l'hivern sembla mort i ben mort... Doncs aquí el tenim, ple de vida! :-))


    ÒSCAR.- Però que diu aquest home tan guapo i ben plantat? Va, va, Òscar (pobre, no en feu massa cas, diu aquestes coses perquè està nerviós pel partit de demà... ai) :-PP


    KWEILAN.- I a mi m'encanta que us agradi!! ;-))
    Aquest arbre i jo som amics des de fa temps ja... jejeje


    PUIGMALET.- Oooooh!! ara l'has fet content!! ;-)) (ell ho sent tot jeje)
    Gràcies!! :-))


    M. VICTÒRIA.- Holaaa! ;-))
    Moltíssimes gràcies! ;-) Com creix, eh? (jaja sembla que parlem d'una criatureta) ;-))

    ResponElimina
  18. Trobo que la sèrie és molt interessant, de veritat. Algun dia he de penjar les fotos de l'hort de l'escola, que em recorden molt el procés tot i que viscut a distància.

    ResponElimina
  19. LLUÍS BOSCH.- Doncs t'animo a que ho facis!! Aquestes coses sempre queden molt xules!! ;-))
    A mi m'han demanat una presentació en diapositives i finalment me n'he sortit (és el post següent) ;-)

    ResponElimina
  20. Li hem de posar nom Assumpta que aquest arbre és com teu i una mica de tots...bah....pensem un nom per aquest arbre!

    ResponElimina
  21. ELVIRA FR.- Té un nom... es diu Pep!! jejeje
    Li he posat fa un parell d'horetes... Oi que li queda bé? :-))

    ResponElimina
  22. Com que ja he comentat l'evolució del teu abre preciós a l'article més nou, només et comentaré la qüestió de la calor que fa ara... Et ben juro que jo firmaria perquè tot l'estiu fos com està sent ara: solet espaterrant mentre bufa de tant en tant una brisa lleugera i les nits més aviat fresquetes. Però molt em temo que no serà així... De totes maneres, deixa'm dir-te que vaig sentir a les notícies que per culpa del núvol de centra volcànica pot ser que aquest estiu sigui més fresquet que no seria normal... A veure si és veritat!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!