dimecres, 17 de setembre del 2008

Stay.- Jackson Browne

Tenia ganes de canviar ja l'article...
Sempre, passat un temps de posar-ne un, m'agafa com un rampell i sento la necessitat de posar-ne un altre :-)
I tenia mil idees al cap... i un cap molt espès...

I he m'he dit a mi mateixa "Què s'esperin les altres idees, ara posaré música" i poso una que sempre m'ha agradat... em cau bé aquesta cançó: El cantant demana al públic que no marxin, que es quedin una miqueta més perquè encara cantaran alguna altre cançó.

STAY.- JACKSON BROWNE



La lletra

People stay just a little bit longer
We want to play -- just a little bit longer
Now the promoter don't mind
And the union don't mind
If we take a little time
And we leave it all behind and sing
One more song
Oh won’t you stay just a little bit longer
Please, please, please say you will
Say you will

Oh won’t you stay just a little bit longer
Oh please, please stay just a little bit more

Now the promoter don’t mind
And the roadies don’t mind
If we take a little time
And we leave this all behind and sing
One more song

35 comentaris:

  1. Traducción al castellano

    Ya tenía ganas de cambiar el artículo...
    Siempre, passado un tiempo de poner uno, me da como un impulso y siento la necesidad de poner otro :-)
    Y tenía mil ideas en la cabeza... y una cabeza muy espesa...

    Y me he dicho a mi misma: "Qué esperen las otras ideas, ahora pondré música"... y elijo una que siempre me ha gustado... Me cae bien esta canción: el cantante pide al público que no se vaya, que aún se queden un poco porque van a interpretar alguna canción más :-)

    ResponElimina
  2. Molt bonic!!!
    Però vigila amb aquests "impulsos" que de vegades es converteixen en "malalties", jejejej

    ResponElimina
  3. potser la primera cançó que vaig aprendre en anglès, la profesora va fer-la servir per fer un fill in the blanks.

    ResponElimina
  4. MONTSE Sí que és xula, sí :-) El meu germà tenia el single i jo l'escoltava una vegada i una altre :-))


    JORDI CASANOVAS Ai, nosaltres també en fem de "fill in the blanks" jaja... ara m'has recordat que el mes que bé ja tornem a les classes.
    La meva profe és fan dels Beatles (cosa que ja em va bé) i ens en fem un tip d'omplir paraules o canviar formes verbals a les cançons dels de Liverpool ;-)))

    ResponElimina
  5. Molt bon començament de dia amb aquesta canço que ens regales...L'he sentit moltes vegades i m'agrada, pero mai com avui que ho he fet seguint la lletra... És que, ens ho poses tan bé perquè ho disfrutem!!...
    Gràcies.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. MONTSE Les gràcies te les dono jo a tu, per les teves paraules sempre tan maques :-)
    Petons!!


    P-CFACSBC2BV Sí, estic totalment d'acord... em sembla maca, el cantant al piano demanant a la gent que no marxi... és senzilla i especial :-)i desprès te la part que sempre em feia somriure, amb el falset aquell... :-)


    BAJOQUETA Gràcies, guapa!! Mira, jeje ahir recordava la joventut... vaig estar pensant en varies cançons, unes eren massa tristes, altres massa alegres i aquesta implica una connexió entre cantant i públic que m'agrada molt :-)

    ResponElimina
  7. veus que bé, això es bo que ens passi. Paro un moment les idees que tinc ganes de posar música. I si és com aquesta millor que millor!

    (això també dona per pensar)

    ResponElimina
  8. ESTRIP Veig que llegeixes els que anem amb retard jeje :-)
    Sí, sí... a vegades necessito parar les idees i posar música ;-)
    Gràcies!!

    ResponElimina
  9. No saps que bé m'ha anat aquesta cançó... tal i com ell ho demana al públic, cada un de naltros podem demanar-ho a persones que passen per la vida, per una abraçada, per una mirada o una paraula... pels amics... no te'n vagis deixant mai d'idees sempre aportes coses bones :)

    ResponElimina
  10. CESC I no saps què bé em va anar a mi trobar-la, t'ho asseguro! :-))
    Crec que t'ha transmés el mateix que em transmet a mi :-)
    Les idees segueixen sent-hi, només han hagut d'esperar una miqueta per aquest "descans" musical :-))
    Gràcies i abraçades!!!

    ResponElimina
  11. He llegit el teu post a les 5 de la matinada, i no saps quin bon rotllo m'ha donat. Avui els matons han anat com la seda... Gràcies!!!

    ResponElimina
  12. INSTINTS Ostres!! Què contenta estic!! :-) Em sembla que ho faré més sovint això de posar un petit parèntesi musical... el necessitava jo, però volia que si algú entrava i el clicava li pogués transmetre també bones sensacions :-)
    Mmmmmm els matonets, què bons deuen ser!! :-)))

    ResponElimina
  13. Ostres és una cançó com molt happy no?!?! M'ha agradat molt!!!

    ResponElimina
  14. Dons perque no? digues que sí, de vegades em de fer el que ens bé amb gana. La canço molt maca.
    Una abraçada

    ResponElimina
  15. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  16. Ostras, no recordaba el nombre de la canción ni del cantante pero cuando la he puesto... oooh! me ha hecho recordar mis tiempos mozos, y mira que me gustaba a mi esta canción y no la había vuelto a escuchar desde uffff. Me ha encantado, y el detalle de la letra genial.
    Un saludo.

    ResponElimina
  17. uoooooouooooo!!! Jo aquesta versió no la coneixia!! Jo conec la de Dirty dancing i prou! Quina gràcia... The promoter don't mind... Ja veurem, si li importa o no! hehehehe

    La veritat és que la cançó és genial! :)

    ResponElimina
  18. FINESTRETA Hola, guapa!! Sí, sí, és una cançó que emet "ones positives" :-))
    M'encanta que t'hagi agradat!!


    GEORGE Ai, sí!! Em venia de gust!! jeje Moltes gràcies!!
    Abraçada també per a tú!!


    RAQUEL Doncs m'alegro un munt que t'hagi portat bons records :-))
    Moltes gràcies!!!


    NÚR Noia, m'has fet riure, perquè a mi sempre també m'ha cridat l'atenció aquest tros... au vinga quedeu-vos una mica més, que el promotor no dirà res :-)) És tan genial!!

    Hi ha moooooooltes versions d'aquesta cançó (i bastant més antigues) però la millor (sens dubte jeje) és la que he posat jo per diversos motius:

    1.- Cap altre interpret pot ser tan guapo com Jackson Browne (al menys com era llavors, eh? ara no vagis a mirar Google jaja)
    2.- Aquesta és la versió que mon germà tenia en single quan erem uns adolescents i que escoltava un munt de vegades.
    3.- La velocitat i ritme d'aquesta versió son els ideals!!!

    Abraçades!! ;-)

    ResponElimina
  19. Ostreeees NÚR!! jajaja que tonta que arribo a ser!! :-))
    Com jo no he vist Dirty Dancing no sabia a quina versió et referies, ho he buscat a YouTube y... juasss... és la que jo em referia quan deia de versió antiga, la de
    "Maurice Williams & The Zodiacs"

    http://es.youtube.com/watch?v=Xqh3STdAfWA

    Reeeeees, la de Jackson Browne millor :-)))

    ResponElimina
  20. Quina cosa tan bona que has fet... M'agrada aquest impuls que has tingut i escoltar la cançó a aquestes hores de la nit ha estat un gran regal... M'ha fet recordar i això sempre es bo... Gracies :)

    Petons...

    ResponElimina
  21. Sabés no puedo escuchar la música, porque están todos durmiendo, aprovecho a leer los blogs, cuando la casa está tranquila y en silencio y termino con mi diarias obligaciones, pero el fin de semana prometo escucharlo, besos mil (y no te preocupes, tus post siempre son maravillosos,aunque tengas las cabeza muy espesa.

    ResponElimina
  22. Hola artistaaaaaaaaaa!! ara feia uns dies que no venia per aquí i ho lamento, dons ara he tingut molta feina en posar-me al dia dels teus treballs, si si ja veig que t’ha enganxat això eh??? Jijiji a mi em va passar el mateix al principi, ara procuro prendre-ho amb mes calma, que mantenir això es un curru ehhh???? Jajaja
    M´ha agradat molt el teu article de Patchwork, es genial tot el que es pot arribar a fer amb una pila de trossets de roba, es tan sols qüestió de posar-hi imaginació, les fotos, molt maques, tenen un munt de colors que inviten a provar-ho.
    Gracies per la musica, si es bo variar i has sabut trobar una pesa entranyable, a mi tambe em porta bons records.
    Petons bonica, no canviïs !!

    ResponElimina
  23. Hola!!
    Aquesta cançó em va ni que pintada!! com necessitaria quedar-me una mica més i endreçar cosetes dins del meuc cor....
    I està molt bé posar el què et vingui al cap! sobretot si és música!!

    Grècies!
    un petó,

    ResponElimina
  24. PRAXIS Gràcies a tu, de veritat :-) M'alegro moltíssim que aquesta cançó t'hagi portat bons records... Estic per nominar-la "himne oficial" del meu blog :-))
    Abraçades!!!


    TIA ELSA Siiiii jeje a mi muchas veces me pasa lo mismo... si me conecto de noche tengo que bajar los altavoces porque hay blogs que sólo clicar se oye ya música y ¡no veas la que podría líar a esas horas! :-))
    Gracias por tus palabras, de corazón!
    Besos!! :-))


    M.TERESA Quina il·lusió tornar-te a veure, de veritat!!!!
    Sempre benvinguda :-))
    Sí que enganxa això, sí... ai, ai jeje
    Gràcies, guapa!!
    Abraçades!!!


    RITS Doncs ja ho saps ;-) Et pots quedar una mica més i anar escoltant mentre endreces aquestes cosetes ;-) Gràcies a tu!!
    Petons!!!

    ResponElimina
  25. aquesta cançó primer m'ha posat una mica trista, pq és com nostàlgica.... però el segon cop que l'he escoltat, m'ha posat molt contenta i m'ha donat molt bon rotllo! ja veus que no ets la única que va canviant i que té impulsos! Molt xula, després d'escoltar-la me'n vaig a treballar amb bones vibracions! :-))))******

    ResponElimina
  26. BRUIXOLETA!!! Jejeje veig que l'agulla magnètica ha trobat el rumb i ha indicat "cap aquí" :-))
    Noooooooo, no és nostàlgica, és dolça :-) Hi ha versions més mogudes, però a mi m'encanta aquesta perquè és la que vaig conèixer d'adolescent i la lletra em dona mooooolt bon rotllo :-))
    M'alegro MOLT que finalment t'hagi transmés bones vibracions jeje A treballar contenta!! :-)
    (Jo sóc a la feina ara... ehem, ehem)
    Petons!!!

    ResponElimina
  27. jo la punxava en una versio de marx and spencer

    ResponElimina
  28. La musica toda es vida y te carga de buena onda.
    Unbeso y lindo finde!!!

    ResponElimina
  29. Encertadíssima un cop més, benvolguda Assumpta. Fantàstica cançó!

    ResponElimina
  30. DDRIVER Ostres!!, això m'ha recordat a Marks and Spencer, on jo comprava un te boníssim i on em vaig comprar una parka (potser fa uns 12 anys) i encara la porto cada hivern :-)) em nego a despendre'm d'ella, és la més còmoda que he tingut mai i a sobre la puc posar a la rentadora!! És genial!!(la veritat és que aviat em farà vergonya portar-la de vella que està jeje)


    JORGELINA Qué acertada frase!! :-) La música es vida!!! Me gusta! :-))
    Besotes!!


    FERRAN Moltíssimes gràcies, de veritat!! M'alegra molt que t'hagi agradat! :-)
    Abraçades!!

    ResponElimina
  31. Hola Assumpta.Que cacion mas chula megusta mucho.Saludos.

    ResponElimina
  32. VEGETTO Holaaa! Ya te echaba de menos por el blog :-)
    Me alegro mucho de que te guste!!
    Besos!!

    ResponElimina
  33. Bé doncs, vaig pensar que igual que les imatges es poden fer grans, els YouTubes també es podrien fer petits i així poder-los posar a la barra lateral jejeje... I m'ha sortit :-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!