diumenge, 14 de setembre del 2008

Prova imatge més gran...



Això no és un article normal, és un "experiment" jeje... vaig entrar a una d'aquestes pàgines on gent que en sap un munt soluciona dubtes a persones que tenen molta curiositat però no en saben gens :-) vaig preguntar com podria fer perque sortissin les fotos més grans ara que m'havia eixamplat el blog... i Oloman ha tingut el detall de venir a donar-me una explicació aqui mateix, a l'espera de poder-ne fer un article sencer...

Així que, he fet proves... i funciona!!! :-))

Gràcies Oloman!! De totes maneres, esperaré a l'article complert per poder experimentar amb més seguretat :-)

(La foto amb la mida "standard" seria com està just a l'article anterior a aquest, el de Tarragona des del Seminari)

11 comentaris:

  1. Traducción al castellano

    Esto no es un artículo normal, es un "experimento" jeje... entré en una de estas páginas donde gente que sabe un montón soluciona dudas a personas que tienen mucha curiosidad pero que no saben nada :-)

    Pregunté cómo podía hacerlo para que -ahora que ensanché el blog- las fotos salieran de mayor tamaño y Oloman ha tenido el detalle de vanir a darme una explicación aquí mismo, a la espera de poder hacer un artículo entero sobre el tema.

    Así que, he hecho pruebas y... ¡funciona! :-))

    ¡Gracias Oloman!! De todos modos, esperaré a que publique en su blog el artículo entero para poder experimentar con más seguridad :-)

    (La foto con la medida "standard" sería tal y como aparece en el artículo anterior a éste "Tarragona desde el Seminario").

    ResponElimina
  2. Dons es veritat que les fotos una mica mes grans donen molt mes de sí, aixis que continua amb aquest format que esta molt be, y si necessites quelcom mes, potser et puc ajudar.

    Salut

    ResponElimina
  3. JOAN Moltes gràcies, però crec que m'ha sortit per pura xiripa!! :-)) M'ha fet tanta ilu que per això l'he deixat posada, com a mostra de que "una vegada ho vaig saber fer".
    Moltíssimes gràcies per oferir-te a ajudar-me :-) Mira que a mi m'agrada molt jugar amb "el motor" del blog, eh? :-))

    ResponElimina
  4. Ass,
    ja ens estas exlicant com ho has fet!!!!!!

    ResponElimina
  5. Assumpta, tal com diu la Montse, perquè no ens ho expliques als que no sabem com fer-ho? Jo no en tinc ni idea, i és una bonica forma de "decorar" futurs posts...

    Gràcies a l'avançada :-)

    ResponElimina
  6. Ei, ho veus, entre ajudes i tu mateixa t'estàs tornant una crack de l'informàtica jeje, la foto, com no, genial...

    ResponElimina
  7. Buff! Jo és que sempre escric els posts des de l'etiqueta d'html perquè m'encanta i jugar amb la mida de les fotos està molt bé! Tu que les fas tan maques presenta-les tan grans com puguis!!! :)

    ResponElimina
  8. Ben fet aixi podrem aprecia els teus treballs amb més detall.
    Una abraçada

    ResponElimina
  9. Claro que sí, en grande lucen el doble, quédate con este formato sin duda.
    Un saludo.

    ResponElimina
  10. MONTSE, FERRAN, CESC, NÚR, GEORGE y MARILUZ Moltes gràcies, de veritat... però només era una prova. No em veig en cor de que em surti bé a cada article :-)) El més probable és que fes autèntics desastres... Esperaré si Oloman publica unes instruccions detallades per assegurar-ho :-))

    ResponElimina
  11. llueix molt més la foto si és gran, si

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!