dimarts, 21 de juny del 2011

Endevinar el personatge.- Juny.- Segon dia de joc i... ja tenim guanyadors!!!

Estimats companys d’afició bloguera:

El mes passat em vaig quedar un pèl tristona en veure que havia estat tan difícil encertar la Wallis Simpson. La meva idea era fer un joc en el que s’hagués d’investigar una mica (sinó no té gràcia) però tampoc volia que fos irresoluble... Tan sols hi va haver dos encertants que van necessitar les quatre jornades de pistes i que, tot i haver-ho endevinat, van dir que els havia costat molt.

Jo ja tenia al cap quin volia que fos el segon personatge i, sincerament, ja creia que seria més fàcil, però el que tampoc esperava era tantes respostes encertades el primer dia!! Així és que m’heu tornat a sorprendre!... i n’estic encantada! ;-)

Per avui us volia posar aquest ull i dir allò que tant nom com cognom comencen per consonants...



Però no caldrà! Perquè ja molts de vosaltres heu encertat que es tracta de RONALD KOEMAN!




Molts us heu basat en que és un home, nascut a la segona meitat del segle XX i “holandès” pel quadre de Monet amb el molí... però, com molt bé diu en McABEU, el quadre té un títol “Un molí de vent a Zaandam” i aquesta és, precisament, la localitat on va néixer el nostre “heroi del primer Wembley”, com diu l’ÒSCAR. Si no fos pel tema de “Zaandam” la resposta de la LLUÏSA (Frank Rijkaard) també podria ser correcta, però li ha faltat aquest detall... per poc, LLUÏSA!! ;-)

Tot i així, m’ha fet gràcia veure la quantitat de gent que heu enfocat ràpidament envers el món del futbol, la MARGARIDA parla d’en Cruyff, però en Johan va néixer a la primera meitat del segle XX i el PORQUET aposta per Messi!! (Porquet, això ens ho has d’explicar!! Hehe)

En XEXU, al poc d’haver posat l’enigma ja el va encertar... igualment la CARME té una intuïció i es tira a la piscina, amb gran èxit. En P-CFACSBC2V, arriba més tard però també es dirigeix amb seguretat envers la resposta correcta.

L'ELFREE i la Ma. VICTÒRIA, probablement influïdes per en Claude Monet, pensen en pintors i la ZEL i en FERRAN no s'arrisquen, pensant -com també pensava jo- que això ningú ho sabria a la primera.

A tots els que heu jugat moltíssimes gràcies!! A veure què passarà el mes que ve! De moment, aquest mes tenen un punt, per ordre d’intervenció:

XeXu, Carme, McAbeu, Òscar i P-cfacsbc2v

CLASSIFICACIÓ GENERAL (Els empats van per ordre alfabètic)

DOS ENCERTS: McAbeu
UN ENCERT: Carme Rosanas, Elfreelang, Òscar, P-cfacsbc2v i XeXu

17 comentaris:

  1. Ei! He guanyat un punt!

    oe, oe, oe, oe....

    Clar que el gran Mc... continua guanyant, com sempre!
    Enhorabona Mc!

    ResponElimina
  2. I jo que em pensava que em marcaria un bon punt encertant-la a la primera! Però és clar, si l'encertava jo, els cracks de torn també ho havien de fer... grrr

    ResponElimina
  3. Jo també m'he basat en el nom del quadre i he buscat gent que hagués nascut en aquella ciutat. Quan he vist en Koeman ja no he dubtat :-)

    ResponElimina
  4. La veritat, XEXU, és que vas ser molt ràpid i la CARME també té com una "revelació" hehehe això de llegir Murakami us deu estimular les neurones hehehe
    Jo he rigut molt llegint-vos... quan en MAC plantejava l'opció Justo Molinero!! hehehe


    P-CFACSBC2V.- Tu ja vas demostrar ser un bon investigador l'altre mes, em quedava parada en com anaves trobant personatges que podien ser ;-)

    ResponElimina
  5. osti em tenies ben despistada així que era Koeman! enhorabona al gran McAbeu!

    ResponElimina
  6. ala!!! si no m'ha donat ni temps de jugar!!! jopelines!!!!

    em demano una pista extra pel proper, per atabalada i despistada! jejejeje

    ResponElimina
  7. Bueno no leí el post anterior, pero me parecen muy lindos estos juegos, sólo que yo no soy muy avispada para estas cosas, igual me gusta descubrir cual es el objeto o cual es el personaje. Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  8. Ole que sí!!!

    De moment ja jugo la UEFA (bé, ara li diuen Europa League) i que tremolin els rivals blocaires que estic en ratxa trepidant d'encerts :)

    ResponElimina
  9. Doncs en veure uns molins de vent vaig pensar que havia de ser un brau personatge que lluités contra aquests monstres amb més poder fictici que real (és a dir, Moruinho i companyia). Amb aquesta poqueta cosa i la meva fal·lera blaugrana que encara arrossego de Wembley... Messi!

    Estic malalt oi?

    ResponElimina
  10. Tu digues el que vulguis però només que el Sr. Justo hagués nascut un parell d'anys més tard, les pistes quadraven totes!! :-DD
    Aquesta vegada ens ho has posat més fàcil que el mes passat, a veure el proper joc. :-))

    ResponElimina
  11. ELFREELANG.- He estat la primera sorpresa en veure que cinc persones ho han encertat a la primera! ;-))
    Però vas fer molt bé d'arriscar-te a dir una resposta... no se sap mai, i com se'n poden dir tantes com es vulgui :-)


    RITS.- Gairebé jo tampoc he tingut temps d'adonar-me'n hehehe pensava que tindria quatre dies "ocupats" de blog i m'han deixat absolutament sorpresa! ;-))


    TÍA ELSA.- Esta vez fue uno de los grandes héroes de mi Barça jeje, el mes próximo otro personaje! :-)


    ÒSCAR.- Sí, sí, ja veig que vas llençat, així m'agrada, jugant amb optimisme!! hehe ;-))


    EL PORQUET.- Bé, malalts crec que -sincerament- tots els blogaires ho estem una mica... però aquesta malaltia teva és molt divertida, a mi em va fer molta gràcia! ;-))


    McABEU.- És que em va fer molta gràcia que, tan sols per dos anyets hagués pogut ser :-))
    Però això és com els teus enigmes laterals, potser hi podrà haver moltes respostes possibles, però guanya la que diu EL LLIBRE :-DD

    ResponElimina
  12. Jo, acostumada a no endevinar, me n'alegro dels "puntaires que repunten" hihhi

    ResponElimina
  13. Aquest me'l he perdut, però es que vaig una mica de vòlit

    ResponElimina
  14. Uhhhh llegué tarde al juego.
    Me fascinan estas cosas.Hace mucho no jugábamos.
    Un beso

    ResponElimina
  15. Com no puc passar cada dia i quan ho faig és a aquestes hores, ja està tot endevinat i jo ho tinc fàcil, només em cal llegir i posar-me al dia!!...
    Què tinguis molt bona nit!!
    Una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  16. LLUÏSA.- Sí!! anaves molt ben encaminada... segur que amb la segona pista, amb la foto de l'ull l'hauries encertat :-)


    ZEL.- Amb això que has dit que estàs acostumada a no endevinar m'has fet pensar en el preciós vídeo que va posar ahir la RITS al seu blog... així que no pateixis, tu segueix jugant que d'això es tracta ;-))


    JOMATEIXA.- No pateixis, el mes que ve en posaré un altre! ;-))


    MARISA, el rincón de mi niñez.- Estate atenta que el mes que viene vendrá un nuevo personaje misterioso ;-))


    MONTSE.- És que aquesta vegada han estat mega-ràpids!! No han donat temps i a la primera ja ho sabien! ;-))
    A veure si el mes que ve... :-)

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!