dimecres, 23 de desembre del 2009

Un angelet... i un gosset


M'ho ha enviat una amiga des de Cantàbria!! Com no sé com fer-ho per enllaçar-ho directament al blog, el que he fet és retallar una imatge i enllaçarla a la url corresponent.

Cliqueu la imatge i, després, quan s'hagi carregat, torneu a clicar damunt l'angelet. En total no estareu ni un minut i mig. Però és que em va agradar molt :-))



I us presento un gosset que ja no existeix. Estava molt bo!! ;-) L'ha portat en Josep Lluís quan ha tornat de treballar i ens l'hem partit :-)


36 comentaris:

  1. Amiga,es una preciosidad de postal,historia,lo que sea, hay gente que hace maravillas por estos lares,yo no domino tanto esto como para hacer algo así.
    Yo tampoco me he resistido unos días antes de Navidad a picotear los dulces,es tiempo de ilusión y me ha venido de maravilla porque estaba fatal.
    ¡ Feliz Navidad ! Un abrazo

    ResponElimina
  2. ohhhhh, aquest tampoc sóc la primer, Ni en el teu!!!
    Xula la postal i el gosset , m'has fet entrar una gana ( ho dic fluixet que la nostra gossa Bruna es pensarà que sóc una canibal)

    ResponElimina
  3. Hehehe, t'enfades si et dic que la trobo una mica cursi la postal? Però mira, si l'hagués vist en un altre lloc hagués pensat que a tu t'encantaria.

    En canvi, veus, al gosset aquest li hagués fotut queixalada si me n'haguessis deixat.

    ResponElimina
  4. Quines coses sap fer la gent... complicadet eh?

    I tu saber-ho penjar.

    És bonic i el gosset fa goig, eh?

    ResponElimina
  5. No hauria dit mai que em vindria de gust menjar gos, però en aquest cas creieu que sí! :-)

    ResponElimina
  6. La postal de l'angelet molt aconseguida i el gos dolç o el dolç gosset molt apetitós.
    Bon Nadal, Assumpta.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. La postal de l'angelet és molt bonica i el gosset...doncs pobre gosset! Una abraçada i Bon Nadal!

    ResponElimina
  8. COSMO.- No la ha hecho ella, eh? Ella la vio, le gustó y me la mandó ;-))
    Yo este "medio-perrito" es lo primero navideño que "pico"... pero si hacerlo te ha animado, pues genial!! :-))
    Besos!!


    MIREIA.- Ai, quin riure amb això de que la Bruna es pensarà que ets una caníbal!! jajajaja No pateixis que et guardo el secret ;-))


    XEXU.- Jajaja què m'he d'enfadar per això, home!! Si quan ho he llegit he rigut a gust! :-))
    Potser sí que és una mica cursi, però la trobo tan... ai, jeje... tan dolça :-)
    En quant al gos... ara riuràs, però ha vingut en Josep Lluís amb el gosset i jo l'anava a partir i em diu (sí, sí, em diu ell!!) "No li fas cap foto? per un post..." És boníssim!! :-))
    Abraçades!!


    CARME.- Bé, la meva amiga m'ho ha enviat, però no ho ha fet pas ella, eh? :-))
    El gosset estava molt bo, molt ben cuit :-))
    Petons!!


    P-CFACSBC2V.- Jajaja ai, home!! Dit així quasi em fa angunia haver-lo menjat ;-))
    Abraçades!!


    RAMON.- Potser m’agrada més dir-li “dolç-gos”, posant el dolç per davant, que així no em sap tan greu ;-)) Moltes gràcies!!
    Abraçades!!


    KWEILAN.- T’asseguro que el gosset no ha patit gens :-)) Estava boníssim!! :-))
    Petons!!

    ResponElimina
  9. Ei Assumpta ja he clicat sobre l'angelet i m'ha agradat molt! m'ha agradat tant que l'he enviada a amics meus! gràcies . Ja veig que el gosset devia estar boníssim...era de massapà oi?

    ResponElimina
  10. No se si dir-te Bon Nadal altre cop o ja t'ho desitjaré altre cop demà...

    ResponElimina
  11. Hola Assumpta!
    Quina postal més maca!!!
    Això del gosset...una mica Cruela Devil ;) (és broma).
    BON NADAL!
    Sílvia

    ResponElimina
  12. Realmente precioso, gracias por compartirlo. Te deseo unas muy felices fiestas. Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  13. És maca la postal, sembla un pessebre animat :-)
    El gosset també ERA maco :-DDD

    ResponElimina
  14. Apunta'm a la llista de "m'agrada la postal"; és dolça, sí :-)
    Dolça... com devia ser el gos abans que en Josep Lluís i tu acabessiu amb ell, hehe...

    Bones Festes, Assumpta... i tots!

    ResponElimina
  15. Doncs si dones a escollir, em quedo amb el gos. Tot cap dins, jejje.

    Bones festes!!

    ResponElimina
  16. La postal és molt xula i el gosset de massapà (oi?), pobret. Jejeje. Que passeu unes Bones Festes i ho celebreu amb molta il·lusió i alegria!! Un petó!!

    ResponElimina
  17. Oh!! Anireu a la protectora d''animals!! jejeje Bon Nadal!

    ResponElimina
  18. quines ganes de fotre-li una caxeilada al cap del gos!!!
    bones fetses!!!!

    ResponElimina
  19. una felicitació ben delicada!!!!

    veus, a mi el gosset no me l'hagués menjat, t'hagués donat la meva part!

    Molt bon Nadal!!!

    ResponElimina
  20. ELVIRA FR.- Ostreeees!! M'alegra moltíssim que hagis passat l'enllaç de la felicitació de l'angelet als teus amics!! :-))
    Sí, sí, és massapà!! boníssim!! ;-)
    Bon Nadal ens ho podem dir sempre que volguem ;-))
    Petons!!


    SÍLVIA.- Jajaja la Cruella era amb dàlmates :-))
    Petons!!


    TÍA ELSA.- Qué pases una muy Feliz Navidad con todos los tuyos!! :-))
    Besos!!


    McABEU.- Jo la vaig trobar moníssima la postal jejeje :-))
    El gosset ERA maco i ERA bo!! jajaja M'has fet riure!!
    Abraçades!!


    FERRAN.- M'alegra que t'agradi!! ;-) Jo la trobo molt tendre! ;-) El gosset estava... mmmmm jajaja
    Molt Bones Festes!!
    Abraçades!!


    ASIMETRICH.- Menja, menja que virtualment no s'acaba mai... sempre pots tornar i menjar-ne un altre!! :-))
    Abraçades!!


    INSTINTS.- Molt Bones Festes també per a tu i els teus! ;-)) Sí, de massapà! però la part més torradeta està!! mmmmm jajaja
    Petons!!


    JORDI.- Jajaja ai, ai, que em fareu agafar remordiments!! Tan boníssim que estava!! :-))
    Abraçades!!


    GARBI24.- Jo quan el vaig veure li anava a menjar el cap ipso facto!! però el meu marit va tenir la idea de fer-li la foto i posar-la al blog ;-))
    Bones Festes!!
    Abraçades!!


    RITS.- La vaig trobar com plena d'innocència, no sé, com les postals que ens donàvem en mà quan érem molt petitones a l'escola :-))
    No t'agrada el massapà? :-) No pateixis, jo me'l menjo tot!! jeje
    Petons!!

    ResponElimina
  21. nyam, nyam.... que bo!!!!!!!! petons, grans com TU :)

    ResponElimina
  22. La postal preciosa, ara, això del gosset... vigilaré no escolti algun lladruc,... pobret.Bones festes.Anton.

    ResponElimina
  23. Bones festes i bon nadal avui vaig una mica de bolit.

    ResponElimina
  24. Hola Assumpta,

    Sempre tan original !!!!

    Bones Festes

    ResponElimina
  25. Ooooohhhhhhhhhh! què boniiiiiiiiiiicccc!
    Aquestos dies la xarxa és especialment màgica. És un plaer poder passejar-se pels blogs amics.

    Una abraçada i bones festes.

    ResponElimina
  26. Assumpta!! ^^ et desitjo molt bones festes!! un petó ben fort!!

    ResponElimina
  27. Assumpta: BON NADAL
    Hem coincidit a enviar als nostres familiars i amics el mateix "video"
    jo hi he afegit la següent frase, que t'adjunto per a tu:
    "Aprofitem aquestes festes per regalar una cosa que no es compra amb euros:la comunicació. Intentem no dedicar tot el teu temps d'oci a consumir, i posem en la nostra agenda una mica de temps, a fons perdut, per xerrar, per compartir, per fer companyia i per estimar".

    ResponElimina
  28. Pobret gosset :)no es pot ser "bo" hehehe

    La felicitació es com un petit conte de fades, és preciós, gràcies per compartir-lo :)
    Bona nit de Nadal Assumpta. petonets

    ResponElimina
  29. Bon Nadal!

    Que els angelets ens protegeixin.

    ResponElimina
  30. Assumpta... l'angelet l'ets tu!!!

    Molt bon Nadal!!!!

    pd.-ja he fet les fotos del pessebre, però sóc despistada i m'he descuidat la càmera petita i ràpida, les he fets amb la gran i lenta... Te les passo aquesta setmana vinent!)

    Petonassos dolços i abraçades!

    ResponElimina
  31. Pobre gosset! La veritat, però, feia molt bona pinta. I la postal de l'arbre de Nadal molt currada. Qui sapigués crear coses com aquesta!

    ResponElimina
  32. Molt nadalenca aquesta animació amb aquest pessebre en les diferents boles de l'arbre.

    De què era el gosset?
    Bon nadal!

    ResponElimina
  33. He estat una mica perdut, però entro a desitjar-te molt Bon Nadal!!!

    ResponElimina
  34. Molt maco el regal, Assumpta. Ja pots estar-ne ben orgullosa!

    I el gos, a mi m'hagués fet llàstima menjar-me'l (per sort, la meva sensibilitat artística està molt per sota de la meva sensibilitat gastronòmica)!

    Bon nadal!

    ResponElimina
  35. CRIS.- Les cosetes virtuals és el que tenen, jejeje que tothom pot agafar una miqueta de gosset i no s'acaba ;-))
    Petons!!


    REBAIXES.- Jajajaja el gosset no va patir gens ;-) el varem menjar molt ràpid (i estava boníssim) :-))
    Abraçades!!


    STRIPER.- Espero que hagis passat un bon dia i que demà també ho sigui :-)
    Abraçades!!


    HORABAIXA.- Moltes gràcies, guapa!! :-)) Molt bones festes!
    Petons!!


    MERCÈ.- Hola, benvinguda! :-) Et dius igual que la meva germana :-)
    És cert, la xarxa és plena de paraules d'amistat i bona voluntat ;-)
    Petons!!


    ESTRIP.- Dolç Nadal també per a tu!! :-))
    Abraçades!!


    MENXA-.- Hola guapaaaa!! Quina alegria que hagis vingut!! Espero que també siguin molt bones festes per a tu!! :-))
    Petons!!


    MANEL FILELLA.- Caram!! coincidir amb tu en el vídeo m'alegra, perquè això vol dir que segur que és bo! :-))
    I el teu text també ho és!! Quantes preocupacions per preus de regals, per menjar i més menjar... quan el més important no costa diners...
    Moltíssimes gràcies!
    Abraçades!!


    AIGUA.- ai quina gràcia el joc de paraules!! :-)) Clar, si no fos tan "bo" no l'hauríem menjat :-)
    M'alegra moltíssim que t'hagi agradat la felicitació :-)
    Petons!!


    PUIGMALET.- Moltíssimes gràcies!! Sí, que ens protegeixin... si ho creiem amb il·lusió d'infants, segur que passa :-))
    Abraçades!!


    ELUR.- Ai, em farà molta gràcia veure les fotos! :-) però no pateixis per un dia abans o no, tu fes tranquil·la. Nosaltres demà serem a Barcelona :-))
    Per cert... que han dit que plourà tot el dia... ai!! espero que sigui cap a Girona i la Garrotxa sobre tot ;-))
    Petons!!


    ALBERT B. i R..- No sé pas com ho fan això d'aquestes animacions per Internet, jo no sabria ni per on començar :-)
    El gosset estava boniiiissim :-))
    Abraçades!!


    ALBERT.- Sí, són com diferents escenes del Pessebre jeje... és tan bonic :-))
    El gossset era de massapà, però de torroneria, dels bons :-))
    Abraçades!!


    MA-POC.- Holaaa!! tu fes la teva, però de tant en tant treu el caparró :-))
    Abraçades!!


    SÀNSET.- A veure m'arrisco a pensar que el comentari és de Sànset per la referència gastronòmica jajaja ¡¡boníssim!! :-))
    La felicitació no la va fer ella, eh? Ella me la va fer arribar, però la deuria trobar en alguna pàgina web, suposo :-)
    No pateixis, que el gos era de massapà!! jajaja no va patir gens :-))
    Abraçades!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!