dimarts, 15 de desembre del 2009

Neu a Reus!!


Avui, 15 de desembre, fa vuit anys que va nevar!!

Reus no té uns hiverns massa freds (aquí el pitjor és el vent, el Mestral) de manera que veure nevar és molt, molt estrany.

Però aquell dia no va ser així. Aquell dia la nevada va ser de categoria!! Com era una cosa tan estranya molta gent en va fer fotos. En Josep Lluís i jo varem pujar al terrat i també en tenim algunes de record.




Aquest no és el meu arbre.
La seva foto "nevat" la vaig perdre junt amb totes altres que tenia seves,
però és un germanet seu i estan a pocs metres l'un de l'altre.
El meu tenia un aspecte molt semblant.






Vull agrair a Meteoreus que m’hagi fet la distorsió de les imatges més "personals" :-)

28 comentaris:

  1. Acá en Buenos Aires nevó hace dos años, tampoco nieva y fue una fiesta, todo el mundo jugando con la nieve, sacando fotos, una experiencia para nosotros maravillosa, por eso te comprendo! Besos tía Elsa.

    Ah y soy pri!

    ResponElimina
  2. No descartis que aquest any hi torni, perquè està fent un fred... com que a Barcelona tampoc no en tenim costum, quan neva també és un esdeveniment. Però l'esdeveniment més gran és que la ciutat es paralitza, igual que si plou molt. No estem preparats.

    ResponElimina
  3. Sento una mica d'enveja a Manresa res ni una volva.

    ResponElimina
  4. Em fa molta gràcia com ho guardes tot, tan ben guardadet i cuidat i en el moment més adient ens ho mostres!!
    Enhorabona per ser com ets i per aquesta gran sensibilitat que tens!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Ja han passat 8 anys??. Me'n recordo bé d'aquella nevada, a Vila-seca també va ser sonada. Fins i tot, al terrat de casa vam poder fer un ninot de neu! :-DD

    ResponElimina
  6. Se us veu feliços amb la neu! :-) Avui ja no nevarà com fa vuit anys, però bé, almenys ens queda el fred.

    ResponElimina
  7. uoooooooooooo! em pensava que havia nevat ahir! ja estava agafant un formulari de queixa rotunda per la marginació que patim aquí dalt! que jo també en vull!! jajajajaja

    Ostres... espero que aquest any... sí!

    Petons i abraçades!

    ResponElimina
  8. A veure Assumpta ... ara mateix estic abraonat a l'estufa del despatx, fent-li tota mena de mimos i monicacades, dient-li paraules dolçes i tu ... vas i poses imatges de Reus nevat!!! :)

    Que vols que em converteixi en estalactita???

    ResponElimina
  9. a mi m'agrada sobretot veure la platja nevada, cosa força atípica també.

    ResponElimina
  10. Aquell dia fins i tot va nevar a Tarragona!

    I a meu poble que, quan neva allí vol dir que Catalunya ja està colgada...

    *Sànset*

    ResponElimina
  11. avui Montserrat estava enfarinat. No sembla que vulgui tornar-hi, llàstima, hagués pujat a fer fotos. :) És xulo quan neva on no toca :)

    ResponElimina
  12. Sempre fa gràcia veure nevar! A mi m'agrada. Potser és perquè no ho veiem sovint...

    Records al Josep Lluis!

    ResponElimina
  13. Ah!! La nova capçalera, també és molt macaaa!

    ResponElimina
  14. Dalt del cel buiden avui l'urna
    i cauen a terra els paperets
    En baixa un de blanc com una espurna
    encès de fred busca als germanets
    Veu un paraigua i una noia
    es posa ulleres per veure-hi clar
    Son Josep i Assumpta. Quina Joia !!
    Als dos . Bon dia. Ha saludat.
    .............improvisat Anton.

    ResponElimina
  15. TÍA ELSA.- Sí!! Tengo una amiga que vive en Buenos Aires y mandó fotos y luego estuvimos viendo vídeos en YouTube! jajaja así seguro que fueron las mismas sensaciones ;-)
    Premio para la primera!! :-))
    Besos!!


    XEXU.- Si tornés a nevar en Josep Lluís estaria contentíssim... i jo em quedaria a caseta a mirar-ho per la finestra (i a fer fotos pel blog, clar!! jeje)
    Reus i Barcelona tenen un temps molt semblant, només diferenciat pel vent fastigós de Mestral (que està bufant en aquests moments aghhh)
    Ja tens raó, ja. No estem preparats per fenòmens així.
    Abraçades!!


    STRIPER.- Però això va ser va vuit anys! :-))
    Segur que fa vuit anys a Manresa deuria nevar molt més que a Reus ;-)
    Abraçades!!


    MONTSE.- He de reconèixer que va ser Meteoreus qui em va donar l'idea del post :-))
    Això, unit a que el meu marit sempre recorda "la nevada del 2001", doncs em vaig animar a fer-lo ;-))
    Ets un sol, Montse :-)
    Petons!!


    McABEU.- Ai, doncs jo encara ho veig més llunyà... em sembla que fa moooolt de temps.
    Per cert que la jaqueta que porto és el que segueixo portant jeje... va tan bé! :-)
    Què xula la foto de Vila-seca :-) aquell dia Vila-blanca ;-))
    Abraçades!!


    P-CFACSBC2V.- Jajajaja estàvem com a criatures :-))
    Al Josep Lluís li feia molta il•lusió però com jo tenia por de caure, doncs enlloc d'anar al carrer, varem agafar l'ascensor i cap al terrat!! :-))
    Abraçades!!


    ELUR.- Quan feia el post pensava en tu!! :-))
    Però no pateixis, guarda el formulari de moment juasssss que ja veuràs que tindràs neu!!... Aquest any... SÍ!! :-))
    Petons!!


    ÒSCAR.- Jajaja aquesta escena teva tant acaramelat amb l'estufa és boníssima!! :-))
    Ostres! és veritat que tu ets d'estiu i platja!! res... no pateixis que ja arribarà jejeje
    T'he visualitzat "estalactitzat" i quedes força maco, de veritat ;-))
    Abraçades!!


    ESTRIP.- La platja nevada ofereix unes imatges molt maques :-))
    A veure si tens sort i ho pots veure (uis... repetida la paraula "veure" però no em surt d'altre manera) :-)
    Abraçades!!


    SÀNSET.- Sí!! :-)) i en McAbeu ens ha posat una foto de Vila-seca! va ser bastant generalitzat per tota la zona :-)
    Queden unes imatges que semblen postals ;-))
    Abraçades!!


    CLIDICE.- Montserrat amb neu és tan maco!! Jo mai ho he vist “al natural”, però si en foto... A veure si hi ha sort i pots gaudir-ne també... encara queda tot l’hivern per davant! :-))
    Petons!!


    JORDI.- Sí, estic d’acord amb tu, jo crec que, com no hi estem acostumats, per això ens fa tanta gràcia i en volem fer fotos i tocar la neu, fer boles!! jajaja
    Li donaré els records de part teva ;-)
    Ai!! Gràcies per la floreta a la nova capçalera :-))
    Abraçades!!


    REBAIXES.- Com ja t’he dit altres vegades, el teu “nom-de-blogaire” hauria de canviar, doncs els teus comentaris no són pas de “Rebaixes”, Anton, son d’alta qualitat!! :-))
    Diu el paperet que, en forma de neu, baixa del cel, que ha sortit un SI molt gran! :-)
    Moltes gràcies!!
    Abraçades!!

    ResponElimina
  16. quan neva a llocs on no acostuma a nevar, és màgic. Almenys quan passa aquí Barcelona tb ho és No es pot evitar somriure i fer-ne festa!

    Recordo com va nevar quan era petita que ens van treure al pati a jugar amb la neu o fa uns quants anys (potser vuit tb però era al novembre) que estavem d'assemblea amb els infants a Mollet. Va ser increïble (el fred que vam passar però la felicitat que vam gaudir!)

    ResponElimina
  17. Jo recordo aquella nevada! Almeu poble tmb va nevar!

    Estava a l'institut fent ramets d'aquells de la sort per vendre'ls al mercat de Nadal pel viatge de fi de curs.

    Va nevar mooolt!

    Utnoa

    ResponElimina
  18. I tant que recordo aquella nevada!!! No m'oblidaré mai, ja t'ho ben dic!

    Ara, al recordar-ho en el temps, en quedo nomès amb la part anecdòtica i les imatges i genial.
    Aquí ahir va nevar una estona, però desprès va desaparèixer ben ràpid. Perfecte!
    Petons.
    =)

    ResponElimina
  19. Assumpta, no sé si dir-te que quina enveja, sóc massa fredolica, però les imatges són precioses, la neu és màgica oi? Un petó gran, gràcies per ensenyar-nos tantes imatges personals :)

    ResponElimina
  20. a mi m'agrada molt veure nevar..és un moment màgic la quietud del cel, la blancor lletosa del cel i els floc que cauen ....jo esperava que ahir nevés, ni que fos una mica, a Barcelona....però no no va nevar...Unes fotos de neu molt maques Assumpta!!! a veure què fa el Barça demà...

    ResponElimina
  21. Assumpta, si fem fotos de tot 8 ija saps quejo també en faig de tot) imagina't quan neva.
    Jo havia pensat que era el teu arbre. ohhh

    ResponElimina
  22. Hola Assumpta!
    Que aquesta nevada ens porti sort a tots.
    Salutacions
    Sílvia

    ResponElimina
  23. Quins records, jo anava amb cotxe i no vegis... va ser genial eh.

    ResponElimina
  24. Aquesta vegada hem estat ben a prop d'una nevadeta, jo ja tenia la càmera apunt!!!!!! encara no ha començat l'hivern..... a veure si tenim sort i veiem uns quants flocs de neu aviat! :)

    ResponElimina
  25. RITS.- Aquesta nevada que tu recordes de quan eres petita deu ser una que va fer l'any 83, quan jo estava a la Facultat... allí dalt, la Zona Universitària va nevar bastantet :-))
    És això que tu dius, que no n'estem acostumats i ens fa il·lusió :-)
    Petons!!


    UTNOA.- Ostres! Aquells ramets tan macos, aquells que diuen que són de la sort :-)
    Ai, que joves que sou! ;-) Jo tenia 39 anys ja llavors!!
    Petons!!


    -ASSUMPTA-.- Sí, sí, ja he vist al teu blog que vosaltres no ho vareu passar tan "divertit"... menys mal que ara ho pots explicar i ho fas amb un somriure ;-))
    Petons!!


    CRIS.- T'imagines les fotos que podríes fer tu amb la teva càmera si nevés? :-)) Has d'aprofitar, dona!! jejeje
    Petons!!


    ELVIRA FR.- Uaaaau! Què maco que has d'escrit tot l'ambient i tot el que envolta un dia de neu... m'ho has fet "veure" perfectament! :-))
    A Reus i a Barcelona sempre és molt difícil que nevi... per això recordem sempre "la nevada de l'any..." ;-)
    Petons!!


    MIREIA.- Jajaja jo sí que ho fotografio tot :-) L'altre dia vaig fer un primer plà d'un croissant! Mmmmmm
    La gràcia de les digitals és aquesta que pots anar fent :-)
    Doncs, clar, quan trobem una cosa especial, com pot ser la neu, imagina!! :-))
    No, no és el meu arbre... però s'assemblen moltíssim :-) No sé pas on deuríen anar a parar aquelles fotos...
    Petons!!


    SÍLVIA.- Sigui la nevada o el que sigui, però que tinguem sort! jejeje
    Petons!!


    CESC.- Ostres, amb cotxe... quina por de patinar!! jejeje
    Sí, en tinc un record molt maco, d'uns moments amb rialles :-)
    Abraçades!!


    AIGUA.- Jajaja jo també la duia!! :-) De fet, jo miro de portar-la sempre però aquesta vegada mirava especialment de no haver-la oblidat! :-))
    Com tu dius, encara no ha començat l'hivern!! tenim molts díes per endavant! :-))
    Petons!!

    ResponElimina
  26. Mare meva, quina quantitat de neu!!!! :S Jo també recordo una nevada de fa uns quants anys a Tarragona, però no sé quan va ser, exactament...

    Quina passada!!!!

    ResponElimina
  27. Què xulo, eh? Fa il·lusió quan neva, sobretot si és a la nostra ciutat (en el teu cas d'adopció, però vaja, ja és la teva ciutat, oi? ;) i no és costum!

    ResponElimina
  28. I perque la gent es queixa del fred d'aquests dies?? Com tu dius, el fred que tenim ara no es res comparat amb una nevada...

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!