diumenge, 22 de juliol del 2012

Darreres notícies!!

Impressionant exclusiva: Sembla ser que, contràriament al que podria semblar, l’equip català d’Slow Blogging està postejant més que mai!! Fins i tot en dissabte!!

Però els Quicks no ens rendim... ràpidament hem estat els primers -no podia ser d’altre forma- en comentar a ca l’Elfri (no us perdeu el seu post i la interessant enquesta que ens proposa, essencial per entendre més bé les dues tendències més actuals “Slows” i “Quicks”)

I aquí deixo dos fantàstic vídeos... Ràpids, però també molt relaxants! :-))



14 comentaris:

  1. Si ja dic jo.......no se'n saben estar, el teclat ens crida.....

    ResponElimina
  2. El primer èxit del moviment "Quick" ha estat fer publicar als del moviment "Slow". :-)))

    He anat a llegir la "tercera via" que proposa l'Elfreelang i no està gens malament. I a més regalen batuts.
    Per cert, l'Elfri dóna batuts i la Carme regala orxates... digue'm interessat, però els del "Quick" hauríeu de fer un pensament en aquest sentit. ;-DDD

    ResponElimina
  3. Oooooh!

    Te'n recordes, Assumpta, quan vaig posar al meu blog un dia un pixallits i un altre dia uns angelets i vaig dir que era la mateixa planta? Molta gent no ho sabia. Jo tot i que sí que ho sabia, no havia vist mai aquesta transformació... crec que me la miraré unes 500 vegades.

    Les flors en quick estan genials!

    Va Assumpta... no ens regalaries un geladet... prometo menjar-me'l ràpid abans que es desfaci...

    ResponElimina
  4. Apa doncs, d'un post a l'altre, ara quick ara slow...

    ResponElimina
  5. jjjjaaaa jaaaaa quina canya! els slow ara van quicks! és el que jo dic visca la integració! bons els vídeos!!! és clar oferint beguda hi ha gent que té massa set i s'apunta a tot...ei i no miro a ningú eh!
    Assumpta com m'agrada aquest assumpte!!!! molt bon diumenge fiiiiiu ! quickly slow slowly quick

    ResponElimina
  6. JOAN GASULL.- I tant, la vas ben encertar!! :-DDD
    Tan sols estaven una miqueta "xafadets" per la calor, calia motivar-los i ja responen immediatament hehehe


    McABEU.- Has vist?? ;-)))
    Tens tota la raó, aquesta gent fan molts obsequis, l'ELFRI uns batuts que estan deliciosos i la CARME no tan sols ens convida a orxata sinó que ens proporciona arbres per les hamaques!!
    Demà, la meva proposta de convit (ja estic fent l'encàrrec) :-DDD


    CARME.- I tant que me'n recordo!! Tot això ho vaig aprendre al teu blog!! ;-))
    De fet, quan vaig trobar aquest tipus de vídeos, vaig triar el de l'angelet precisament perquè vaig pensar que et faria gràcia!! :-))
    Demà, demà la meva oferta de convit, no us impacienteu, que els Slows no podeu anar amb pressa :-DDDDD


    JOMATEIXA.- M'ho passo pipa!! :-)))


    ELFREELANG.- Siiiiiii els Slows van Quicks! Tots publiquen molt!! ;-)))
    Jo, jo m'apunto a tot... com vaig tan Quick tinc temps també per batuts, orxates, hamaques... :-DDD

    ResponElimina
  7. Això de veure la naturalesa canviant tan quick no fa gaire gràcia ... t'imagines el mateix procés amb nosaltres? Ohhhhhh no!!

    Espero que no defalleixis, menges bé i beus molta aigua, oi? ;)

    Uns besssssssets molt relaaaaaaxats!!

    ResponElimina
  8. Como os aburris, no??

    molt maques les flors!!!

    ResponElimina
  9. Això sembla quan el gat no hi és i els ratolins juguen! Està bé de fer-hi broma, amb tot plegat.

    ResponElimina
  10. Precioses les flors. I sorprenent la dels angelets.
    El que diu Sa lluna esgarrifa, ja passa prou depresa el temps, només faltaria que anés tan accelerat! En això em declaro slow total...

    ResponElimina
  11. M'agrada veure la gent que fa coses. Endavant!

    ResponElimina
  12. SA LLUNA.- Hehehehe doncs bé, tenint en compte que això és tan sols per poder veure com n'és de bonic el procés, crec que està força bé :-))
    Hauria de beure més aigua!! Gràcies per recordar-m'ho!! :-DDD


    VERO.- És el que fa tenir temps de sobra!! (Ostres, podria vendre una mica de temps!!) :-DDD


    HELENA.- Hola guapa! ;-))
    Mirar de posar sentit de l'humor a tot és terapèutic... i gratis, que també està molt bé :-)))


    GLO.BOS.BLOG.- La flor aquesta dels angelets la vaig conèixer a ca la CARME, i quan vaig veure el vídeo vaig pensar que li agradaria! ;-))
    Noooooo la LLUNETA el que vol és fer publicitat dels Slows! hahaha a ella segur que també li ha agradat! :-DD


    JOSEP.- A veure fins quan duraran les energies! hehe
    Gràcies!! ;-)))

    ResponElimina
  13. Ui, si encara vaig per la 'B' de Blog de l'Assumpta... per arribar a la 'S' del Si dubto sóc encara em queda una bona estona... bé, quan hi arribi ja participaré a l'enquesta.

    ResponElimina
  14. XEXU.- Ànim, home, que ja queda poc!! :-)))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!