divendres, 13 de juliol del 2012

Mosques i dietes (post de divendres per la tarda)

Quan tens un blog-anticrisi d’artesania, moltes vegades mires altres pàgines similars per agafar idees. No es tracta de copiar, perquè això no es fa (al menys jo crec que no s’ha de fer, que plagiar és molt lleig) però sí que pots inspirar-te o pensar en una cosa nova per fer.

Doncs bé, aquí us mostro una cosa que segur que ni faré mai ni em donarà cap idea per res similar... (Ecccs)




I com això quedaria molt curt i no semblaria meu, ara posaré un bon rotllet que no té res a veure, però així aprofito el post:

Ara fa poc més d’un any vaig començar a fer dieta (els meus pobres genolls m’ho reclamaven) i, per obligar-me a seguir-la, vaig posar un “marcador” de pes a la barra lateral. La meva dieta tenia dues parts. A la primera volia perdre set quilos, que em semblaven imprescindibles, segons antigues recomanacions del meu reumatòleg. La segona, ja més “per completar”, i una mica per “presumir”, constava de cinc quilets més. En total, doncs, vaig perdre dotze quilos en mig any. No vaig fer res especial, senzillament: sopar molt poc i no picar entre hores.

Darrerament, això de menjar pa amb mantega per sopar (com els personatges d’en Dickens) m’ha fet recuperar dos quilos... i NO!!! Ara sóc a temps d’aturar-ho!!


Per tant, em poso de nou a dieta. El dimecres passat pesava justament deu quilos menys que quan vaig començar l’any 2011. Però, clar, anunciar tot això per dos quilos no té cap gràcia, així que em proposo perdre’n CINC!! Amb la qual cosa, si ho aconsegueixo, pesaré quinze quilos menys que el juny de l’any passat i em podré posar dos texans que fa moooooolts anys que no m’entren ;-) Dimecres que ve posaré de nou el “marcador”.

22 comentaris:

  1. Mosques-0, dieta-1. M'afegeixo a la proposta!(jo en vull perdre 5, també, fins a finals de setembre, una talla)

    Ecs, mosques als dits...massa friqui :)

    Com va la calor?

    ResponElimina
  2. Ecs, les mosques! Precisament estic llegint El llibre de les mosques, de l'Emili Teixidor (molt a poc a poc perquè la lletra més molt petita i em cansa molt la vista.
    Recordo quan vas començar la dieta l'any passat, i que va ser tot un èxit. I mira, més d'una vegada he pensat com devia quedar el teu propòsit de deixar-te els cabells blancs! Ha prosperat la idea?
    Bé, que hi hagi molta sort, doncs, amb el nou repte! Ànims i una abraçada!

    ResponElimina
  3. tu ves perdent pes que aviat desapareixeràs xD

    ResponElimina
  4. CANTIRETA.- Va doncs, ànim, que cinc quilets es poden perdre sense patir gaire! :-))
    Això de les mosques, hi ha gent amb unes idees!!


    GALIONAR.- Ahir per la tarda hi havia una mosca que no em deixava en pau, quina tia més pesada!!... No entenc que algú pugui voler lluir-ne una com a anell hahaha (eeeeeeecss) :-))
    Els meus cabells ja estan totalment "destenyits", curtets, però ja no queda ni rastre de tiny... em veig molt més gran... ara estic en fase d'acostumar-me i de mentalitzar-me que això és més sa i tal... però mira, les retallades són les retallades i per alguna banda s'ha d'estalviar... la que no deu estar massa contenta és la meva perruquera, pobre. Quan se'm passi l'ensurt sóc capaç de posar una foto ;-))


    PONS007.- Oh, fa dos o tres mesos, una ex-companya de feina que feia temps que no em veia es va quedar al·lucinant amb la meva figura de top-model :-)))

    ResponElimina
  5. En el meu cas ni t'explico...tinc sort que s'em hagin acabat les piles de la bàscula.

    ResponElimina
  6. 5 quilos més? Ostres, que 15 quilos són molts, eh! Segur que ja se't deu notar molt, i 5 quilos s'han de notar encara més. Ves amb compte, eh. Bé, ara pot ser més difícil, perquè estàs molt per sota del nivell que tenies, però ànims, a veure com va. Jo no estic fent gens de bondat darrerament, aiiiii!

    ResponElimina
  7. Com m'agradaria tenir la teva força de voluntat...t'envejo.
    Això de les mosques fa una mica de fàstig.

    ResponElimina
  8. jo també ho haurua de fer.....tres o quatre estaria bé......però quan hi ha gana es tant difícil de fer bondad, i els gelats.......

    ResponElimina
  9. Mosques I dietes no deurien anar en una mateixa frase.;)

    ResponElimina
  10. CARLES CASANOVAS.- Doncs això va ser el que em va passar a mi l'any passat, eh? hehehe duia com un parell d'anys sense bàscula! Jo ja era conscient que havia guanyat pes, però quan vaig comprar piles i vaig veure el que pesava, em vaig esgarrifar, per això em vaig posar a dieta!! I els meus genolls estan molt contents... El que passa és que, quan hi ha gana... :-)))


    XEXU.- Cinc quilos més a partir d'ara, o sigui tres més que la "meta" de l'any passat ;-))
    Sí que se'm nota, si... hi ha gent que em diu "t'has aprimat, oi?", però una ex companya de feina un dia que em va veure (i va veure el canvi "de cop") em va dir "Assumpta!! però si quasi no hi ets!!" i em va fer molta gràcia ;-)) perquè és una exageració mooooolt gran, perquè no estic pas prima...
    La "normalitat" és molt amplia. Amb el meu pes actual, als 20 anys m'hauria semblat moltíssim, però ara, si perdo aquests cinc, jo em sentiré molt bé, em sentiré "normal"...
    Clar, prens aquelles orxates amb gelat!! :-DD


    MARIA.- Què va!! justament perquè no tinc gaire força de voluntat és el motiu pel que ho poso al blog... és una forma "d'obligar-me" ;-))
    Jo també ho trobo fastigós això de les mosques... Hi ha gustos per tot! Ecs! hahaha


    JOAN GASULL.- Si només són tres o quatre, els pots perdre perfectament vigilant tan sols entre setmana i et pots permetre algun gelat el cap de setmana. Es tracta de sopar poc. Amb això segur que perds pes, ja ho veuràs ;-))


    JOTAPÉ.- Hehehe és que així m'agafa fàstic i perdo la gana!! És com un ajut a la dieta!! :-DD

    ResponElimina
  11. mes valdria que m'hi apuntes....
    pero ara no puc que he d'anar a esmorzar..

    bon diaaaaaa

    ResponElimina
  12. Ja diuen que hi ha gustos per tot, però jo també sóc dels que no m'acaben de fer el pes aquests anells... n'hi ha de més xulos i gairebé igual d'elegants i discrets com pots veure AQUÍ. Clar que portar aquests altres anells tan "apetitosos" no sé si serà gaire bo per la teva dieta. :-))

    Pel que fa a aquest tema de la dieta, et dic el mateix que en XEXU, ves amb compte. Com en tot, el millor és la mesura justa, no et forcis a anar més enllà d'on realment pots arribar. :-)

    I una última pregunta, de veritat sopes pa amb mantega com els personatges de Dickens?. :-O

    ResponElimina
  13. A mi això de les mosques com anells tampoc em fa cap gràcia.... realment hi deu haver algú a qui li agradi?? eeecs!! I referent a lo de la dieta.... segur que ho aconseguiràs!!! a mi em costa molt això... menjar és un plaer i quan em proposo reduir-lo o canviar-lo per verdures i planxes... em deprimeixo!!!!

    ResponElimina
  14. SARGANTANA.- Hahahaha què dolentaaa!! :-DD
    Però no m'has fet pas enveja, eh? que jo un bon esmorzar no el perdono pas, el que converteixo a la mínima expressió és el sopar! :-P


    McABEU.- Ostres, què "bons" aquests anells!! (bons en tots els sentits de la paraula hehehe) Em fa molta gràcia el de la cervesa! Però n'hi ha de veritablement apetitosos, eh? Això sí, com tu dius, també són ben discrets!! (però, al menys, provoquen un somriure, no fan fàstic com els de les mosques... puags) ;-)
    En quant a la dieta, la veritat és que a l'estiu sempre tinc menys gana, així que no em costa gaire... A l'hivern ja hi patiria més...
    Siiiiiii :-DDD Clar que menjo pa amb mantega!! ;-))) Jo les coses me les prenc molt seriosament, i si sóc dickensiana ho he de ser fins a les darreres conseqüències!! (a part que el pa amb mantega m'encantaaaa!) i, a més, hi afegeixo formatge, pernil (al qual anomeno "fiambre de carn", que queda més britànic hehe) :-DD


    ALBA.- Bona la pregunta!! :-)) Algú se'ls deu comprar? No sé, potser com a article de broma encara podrien tenir certa gràcia, però per lluir normalment... uffff
    Ja, t'entenc, fer una dieta ben feta fa posar de malhumor... però és que jo ho faig molt concentrat en el sopar (bé, i no picar entre hores, que també costa) però sóc capaç de menjar pizza per dinar, eh? :-))
    Tu prova-ho: Esmorza bé, no piquis res fins a l'hora de dinar. Dina bé, no piquis fins a l'hora de sopar i sopa fruita i un iogur... i ja està. Beu força aigua... i en dos mesos has perdut cinc quilets! ;-))

    ResponElimina
  15. Mosques eccs! nena com tu fas? a mi me'n sobren 5...o potser una mica més però amb cinc menys seria la pera....com t'ho fas?

    ResponElimina
  16. Quin fàstic les mosques!!! No sé com se les poden posar d'anell (encara que siguin de plàstic)!!!!
    Molt bé l'objectiu que et marques!!! I és que això de sopar pa amb mantega.... Assumpta, que això no és sa!!!!! (i mira que m'agrada molt si a més a més hi afegeixes sucre.....)
    Jo també hauria de perdre un quilet o dos, però no hi ha manera! I això que m'estic del pa i d'altres coses!!! I a sobre he d'aguantar la gent que em diu que estic prima!!!!! És clar, em miren la cara de morta de gana, i no baixen la vista més avall, allà on es posen els quilos i costa tant de fer-los desaparèixer!!!!
    Escolta, no estaran passats de moda els texans aquests que dius que et posaràs??????? Ho dic perquè potser fas el sacrifici i després resulta que no t'agraden com et queden..... ja,ja...
    Petons

    ResponElimina
  17. Una dieta de mosques???
    Eggggs...quin fàstic!! jejje

    Si jo et veig molt bé!! Per la salut el que sigui, pel demés no tenen gairabé importància els quilets de més.

    En tot cas, ànims!!
    Uns bessets.

    ResponElimina
  18. ELFREELANG.- Passant gana! ;-))
    Es tracta de sopar poquíssim. Un iogurt i una peça de fruita i ja està.
    Per esmorzar pots menjar el que vulguis (esmorza bé, que és important, menja pa, pernil, formatge, cafè amb llet, croissant, el que et vingui de gust, no pateixis a l'hora d'esmorzar)
    Entre l'esmorzar i el dinar NO picar res.
    Dinar el que vulguis, però vigilant no passar-te amb el pa. Tu mateixa, una mica de seny. Tothom sap què engreixa més i què menys. Doncs un dinar normal :-)
    Entre dinar i sopar NO picar res. Si tens molta gana et menges una fruita o un iogur i PROU.
    Per sopar gairebé res: una fruita, un iogur, o un vas de llet... i ja està. T'has de quedar amb gana, ho sento però és així: atipar-se per sopar és garantia de guanyar pes :-) Somiaràs amb l'esmorzar del dia següent, però bé, no et moriràs de gana, t'ho garanteixo :-DDD
    Ja ho diu el refrany castellà "De grandes cenas, están las sepulturas llenas" :-P


    MARGARIDA.- Hehehe vols dir que no és sana la mantega? Tan bona que és!! :-)) Doncs jo en penso seguir menjant, eh? Quan arribi la fresqueta, una bona tassa de te calentona, amb unes bones llesques de pa amb mantega i melmelada... mmmmmmmm :-DD
    Donaaaaaa un quilet o dos no és res, això ho pots perdre en tres dies!! ;-)
    Sí, sí... ja sé... els quilos es posen sempre justament al lloc on és més difícil fer-los marxar!!
    Hehehe els meus texans mai passen de moda, perquè jo mai vaig "a la moda"... a mi m'és igual si es porta la pota d'elefant o la cintura baixa... jo sempre busco models "clàssics" :-DD


    SA LLUNA.- Hehehe amb una dieta de mosques segur, segur que ens aprimariem perquè jo no en menjaria geeeeeens!! eeeecs!!
    Em veus bé? ;-) Que em veus per la pantalla de l'ordinador? ;-)))
    Sí, veritablement, jo ho faig pels genolls, perquè, sincerament, per "estètica", tot i que no estic prima, estic bastant "normal" :-))
    Gràcies, maca!!! ;-)

    ResponElimina
  19. Ecs... per els mosques!

    I pel que fa a la dieta penso com en pons... no et passis, eh?

    ResponElimina
  20. mmmm, i si m'afegeixo al teu compte enrere! aquest hivern he engreixat molt, x diversos motius i x molt que em digui que m'hi he de posar, no faig el cop de cap. Volia anar a fer l'acopuntura, que em va ajudar molt en el passat, xò son diners que ara mateix no puc gastar,... quin rotllo!!!

    va, intentaré seguir el teu exemple!!

    per cert, ecs les mosques!!!

    ResponElimina
  21. CARME.- Hi ha gustos per tot en aquesta vida hehehe això de les mosques és bastant fastigoset ;-))
    Nooooo, no pateixis! Encara tinc "reserves", em falta bastant per arribar a "prima" ;-))
    Com deia, el concepte de "normal" és molt ampli ;-))


    RITS.- Jo ho he de fer així... posar-ho al blog, sinó no tinc força de voluntat... Ho vaig intentar fa dos o tres setmanes, vaig perdre un quilet i el vaig tornar a recuperar (grrrrr) per això ara dic "cinc quilos" i, a més, al blog! Va, si creus que et fa falta, apunta't també un "marcador" al blog... ja veuràs que "et picaràs amb tu mateixa" (en el bon sentit de la paraula, eh?) i ho aconseguiràs!! Endavant!!! ;-))))
    Res, res, de mosques no ens en posarem pas nosaltres hehehe

    ResponElimina
  22. Quina força de voluntat que tens, Assumpta.
    Jo en tinc molt poc de força de voluntat. Fa dues setmana que amb el Carlos ens hem proposat de menjar poc per sopar, a veure si baixo alguna cosa.
    Endavant amb el règim.

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!