divendres, 20 de juliol del 2012

Quick blog

Actualment s’ha posat de moda a la catosfera l’Slow Blog, ilustres blogaires s'hi estan apuntant... Cada vegada són més!! Els seguidors de l'Slow Blog augmenten en progressió geomètrica!! La seva proposta és bloguejar amb un ritme lent i relaxat. Jo, de molt bon rotllo, però amb un clar esperit de contradicció, faig pública la meva intenció de, durant els mesos d’estiu, augmentar el ritme de posts ;-)

En realitat això serà bastant inútil, perquè no ho llegirà gairebé ningú ja que, precisament, tothom estarà practicant l'Slow blog o de vacances... però bé, jo ho faré i, només de pensar-ho, em fa gràcia (al menys tindré un objectiu!)

He vist que el meu blog de gener a juny va tenir 80 posts. Si dividim 80 entre 6 (a veureeee, una calculadoreeeea, si us plau!) dóna una mitjana de 13,3 posts per mes. Doncs bé, els mesos de juliol, agost i setembre postejaré, com a mínim 16 entrades... a més les faré en dies desèrtics com poden ser diumenges... i, el que hagi de passar, passarà.

Aquestes són les mascotes dels “Quick bloggers”: El “correcamins” i “Speedy Gonzales”:



Tenim un ball especial, el Quickstep, que m’agrada molt...



Habilitats curioses com aquesta... amb campionats mundials i tot...



I el millor futbolista del món, el més ràpid!! El gran Lionel Messi!!


Amunt Quick blogging!! :-))

19 comentaris:

  1. Segur que t´has preparat bé?
    Pensa que fa molta calor. Tens aire acondicionat a casa, ventiladors, ventalls, pou d'aigua freda, pitxells, cantimplores...???

    Em sembla bé la teva idea, ja tenim lectura per tot l´estiu!!

    Aferradetaaa!

    ResponElimina
  2. hehehehe!! Ets molt bona Assumpta! M'agrada la teva idea també.... però jo prefereixo anar slowly que quickly! :P

    Ara no pateixis ehhhh, que de llegir-te et llegirem igual!!!

    ResponElimina
  3. Això de l'slow....no es podria dir d'una altra manera: amb les butxaques plenes de mandra!. Però bé Assumpta com va dir el Pep, veig que estàs imparable aquest estiu...segur que et lleves ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora i escriuràs molts post!!!

    ResponElimina
  4. Nena jo m'apunto al quick....si tenim ball i tot i el Messi! a mi em passa que ara a l'estiu és quan tinc més temps que mai ...i per descomptat més temps per escriure i per llegir ...em quedo amb el correcamins que em feia molta gracia...mai l'atrapava el malvat coiot ...marca acme jijiji

    ResponElimina
  5. Assumpta!!!!

    Quina llàstima que no t'ho inventessis fa una temporadeta quan jo anava com una moto i sempre tenia 15 posts programats d'avançada...

    En comptes de fer un post cada dia, sense mirar horaris, n'hagués pogut fer un cada 23 hores... també hagués estat divertit.

    Ara m'he endarrerit molt en el meu ritme... tinc tres posts programats i cada dia penso que se m'acabaran... de moment fa una setmaneta que porto tres post programats i quan se'n gasta un en poso un altre, però no sé quan durarà... no pinto ni dibuixo gaire.

    Els dibuixos d'avui són reciclats, buscats al meu ordinador, no pas fets expressament. Això és slow per a mi. Ja que podria dir que el 99 % de dibuixos que penjo són nous i acabats de fer.

    En fi t'anirem llegint, Assumpta, dins del que em permeti el meu temps de vacances, que aquest any tindré gent a casa ... més dies del que és habitual. Faré el que podré...

    ResponElimina
  6. Saps, n'hi ha alguns que ni estant lluny anem lents, fem el que podem. El plantejament que m'he fet jo ara, mentre sigui fora, és només comentar a edtones mortes i si enganxo una wifi, amb vocació de recuperar posts perduts quan torni. Això sí, he donat vacances al blog, que li calien. Però aviat torno i tampoc no prometo anar més ràpid, però sí segons inpiració, com sempre. Entenc que hi ha gent que porta molt temps i seguir un ritme costa, és exigent, però mentre en gaudim, per què canviar? Ja saps que jo hi seré, publiquis quan publiquis. Però tampoc no et forcis, dona, que el blog és per gaudir, no per demostrar res.

    ResponElimina
  7. No ho diguis a ningú.....però aquests del slow blog......estan tan enganxats no podran resistir....Que els hi podriem preparar per tal de que no puguin a ritme slow?
    Preparem un concurs de fotografia? de coses slow.....i les entrades s'han de publicar el dissabte a la tarda....jajajajja

    ResponElimina
  8. Molt bona idea!
    Que cada u vagi al seu ritme!
    Jo seguiré el ritme habitual, mentre sigui possible. I si surt un destorb, dons slow...
    M'encanta aquest ball dels saltirons.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  9. Jo seré més ràpid que tu, em costarà menys llegir-los que a tu escriure'ls. Què, que no t'ho creus? Ja veuràs, ja.

    ResponElimina
  10. SA LLUNA.- Casa meva és un forn i no tinc aire condicionat, tinc un ventilador, al menjador... però no tinc vacances :-(
    Posar-me aquest petit repte per mi serà un joc ;-))


    ALBA.- Hehehe que ets maca!! ;-))
    Sí, sí, clar, cadascú ha d'anar al seu ritme... però a mi, això de l'Slow blog m'ha donat la idea per tenir una motivació més ;-))


    MARTA.- Sóc bastant criatura, així que... siiiii ;-)) sóc capaç de llevar-me ben d'hora, ben d'hora per aconseguir-ho! :-DD


    ELFREELANG.- Iupiiiii!! Quin fitxatge que acabem de fer els Catalunya Quicks!! :-DD
    Benvinguda!! No cal que passis la revisió mèdica, que segur que ja estàs millor de la picada d'abella!! ;-))
    Demà entrenament!! :-DD


    CARME.- Segur que el meu Quick Blogging et motivarà i d'aquí no res estaràs dibuixant sense parar!! ;-))
    Això s'encomana!! :-DD


    XEXU.- Em fa il·lusió pensar que, tot i estant de vacances, has trobat un momentet per entrar a comentar! ;-))
    Sí, estic totalment d'acord amb tu, sempre he pensat que tothom ha d'anar al seu ritme, sinó ens podem estressar i acabar avorrint el "blogueig", però jo ho faig ben bé com un joc, com un petit repte... No puc anar enlloc de vacances, ni tan sols anar a la piscina, així que jugo amb la càmera i l'ordinador ;-))


    JOAN GASULL.- Hahahaha ets més dolentot que jo (que ja és dir!!) què trapellaaaaaaa!! :-DD
    Mira la LLUNETA, des de que està "Slow" fa més posts que abans hehehehe


    GLO.BOS.BLOG.- La veritat és que el meu ritme normalment és alt i com jo parlo de tot barrejat, no em costarà res fer 16 posts, val tot :-DDD


    SALVADOR MACIP.- Uaaaaaaaau!! Un altre magnífic fitxatge... Tu tampoc cal que passis la revisió mèdica, perquè segur que si tinguessis alguna "lesió" et podries curar tu mateix. Pots venir als entrenaments des del primer dia :-DD


    JPMERCH.- Sí, segur que llegeixes més ràpid que jo escric... però... ja disposaràs de tantes hores lliures com jo? :-DD

    ResponElimina
  11. m'encanta tot aquest post, has encertat tots els meus gustos. Les mascotes, el ball (m'agrada veure ballar i molt, molt, ballar), aquests nens sempre m'han al·lucinat i en Messi... no calen paraules.
    Jo de moment no tinc vacances, i amb les nenes per casa que sempre volen fer coses que no podem fer durant l'any i... bé no crec que pugui augmentar el meu ritme, però intentaré seguir el teu i no perdre'm res.
    Ah! bé una cosa si que augmentarem. La meva filla gran ha decidit independitzar-se una mica i està construint un bloc, ja t'ho faré saber per si amb el teu quickly tens temps de fer-li alguna visiteta que li farà il·lusió.

    ResponElimina
  12. quina colla mes dolenta esteu fets
    ja us val...
    pero slow no vol dir inactiu...jo estic publicant mes que no pas abans..i les meves visites al altres blogs tambe creixen.
    potser nomes ha sigut una reorganitzacio del temps entre altres coses

    sou el que no hi ha !!
    pero us estimo molt..

    ResponElimina
  13. JOMATEIXA.- Hehehe es tractava de buscar coses "atractives" i el fitxatge de MESSI l'havia de fer abans que me'l fitxessin els "Slows" :-DD
    I tant que visitaré el blog de la teva filla!! ;-))


    SARGANTANA.- És que tu ets una Slow molt rara, eh? Què és això de publicar tant!! :-DD
    Tu també ets una persona que es fa estimar, Sargantaneta!! ;-))

    ResponElimina
  14. M'encanten aquestes trifulgues tant imaginatives!!!
    Bé publicar, jo m'he d'organitzar, i potser durant les vacances pugui preparar-me algun post per després reactivar el meu bloc. Però intentaré seguir-vos sou entranyablement ?????
    ESPECIALS, com us feu estimar!!!!

    ResponElimina
  15. DRAPAIRE DE MOTS.- Hehehe i a mi m'ha fet molta gràcia la denominació que hi has posat :-))
    Moltes gràcies per les teves paraules!! Es tracta de passar-ho bé!! Petons!! :-DDD

    ResponElimina
  16. Jo on estic no tinc wifi i em costa connectar-me.
    O sigui que per exigències de la tècnica, seré dels slow bloggers

    ResponElimina
  17. Huas! Em fas partir de riure! M'agrada molt el nou concepte que has ideat pel Quick Blogging...ara, jo no sé com et pots autoimposar uns ritmes tan salvatges!

    Jo vaig començar força animat, suposo que com tothom, però ja fa temps que el meu ritme natural es va establir en 4,5 o 6 posts mensuals.

    Darrerament, com ja saps, m'he vist forçat a disminuir aquest ritme (primer vacances i ara temes personals!).

    En tot cas jo sempre defensaré que tothom publiqui al seu ritme, com bonament pugui o vulgui i sempre que això li suposi un plaer i no una obligació!

    Amb el temps que he escrit aquest comentari no has publicat res de nou?... Assumpta que m'estàs baixant el ritme!

    ResponElimina
  18. MARIA ESCALAS.- I tant!! ;-))
    El més important és que, allí on siguis, et serveixi per descansar i passar uns dies ben relaxats i tranquils :-))


    EL PORQUET.- Hahahaha m'has fet riure molt amb la teva darrera frase!! ;-))
    La veritat és que, si volgués, podria fer un parell de posts diaris sense problema... pensa que no treballo fora de casa i que, qualsevol idea que em vingués al cap, podria ser un post i, tot i que jo -externament- he de reconèixer que sóc molt Slow, el meu cap és absolutament Quick (a vegades massa, ja podria descansar una miqueta!! hehehe) :-)
    En fi, que si amb tot això aconseguim oblidar-nos tots una mica de les cabòries de cada dia, doncs benvingut sigui :-)))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!