dijous, 26 de juliol del 2012

Què? / Qui?.- Juliol 2012.- Primer dia de Joc.- Imatge inicial.

El mes de gener vaig començar un nou joc d’endevinar imatges, una barreja de la “Imatge misteriosa” i del “Personatge Misteriós”: Un mes s’haurà d’endevinar un “QUÈ” i al mes següent un “QUI”.

Per fer-ho més emocionant, els “Què” i els “Qui” aniran per parelles de mesos (gener-febrer / març-abril / maig-juny / juliol-agost / setembre-octubre / novembre-desembre) Sis parelles.

Cada encertant d’un Què (imatge) o d’un Qui (personatge), tindrà un punt. Cada persona que encerti un Què i un Qui de la mateixa parella de mesos tindrà un punt extra.

Aquest mes toca encertar un QUÈ (imatge misteriosa), així que recordo les normes:

- El Joc durarà dos dies (com a màxim).
- El primer es presentarà una foto molt ampliada, distorsionada o des d’un angle estrany per veure si es pot endevinar què és.
- Si algú encerta què és el primer dia, el Joc ja s’acaba.
- Si ningú l’encerta, hi haurà un segon dia amb una nova imatge de la mateixa "cosa" per fer-ho una mica més fàcil. En cap cas hi haurà pistes "extra", només imatges.
- El segon dia es publicaran les respostes rebudes el primer dia.
- Es podran donar diverses solucions.
- La resposta ha de ser el més exacta possible. Si hi ha respostes poc concretes jo mateixa interpretaré si s’apropen suficientment o no a la solució "ideal" com per ser considerades correctes.
- Cada encertant tindrà un punt. Hi haurà tants guanyadors com encertants, independentment de qui ho hagi dit primer.
- Mentre duri el Joc els comentaris estaran moderats.

Us animeu a jugar? Si? Doncs us pregunto

Algú sap QUÈ ÉS AIXÒ?




La Classificació, a dia d'avui, està així: (els empats van per ordre alfabètic)

SIS PUNTS: McABEU
CINC PUNTS: LLUÏSA
QUATRE PUNTS: JJMIRACLE, XEXU i YÁIZA
TRES PUNTS: JORDI-DE-TOT
DOS PUNTS: CARME, ELFREELANG, EL PORQUET, MIREIA i SALVADOR MACIP
UN PUNT: ALBA, JPMERCH, Ma.VICTÒRIA, PONS007, PUIGMALET i RITS

:::::::::::::::::

Aquest Joc està patrocinat pels nous clauers “Què? Com?”, darrers dissenys del catàleg del blog-botiga-anti-crisi “Artesania Assumpta: Tot fet a mà”. No deixeu de visitar-lo!!



Bé doncs, fins demà a la mateixa hora!!

21 comentaris:

  1. Ui que difícil que ens ho poses! El primer que m'ha vingut al cap és un volant, però em sembla que passo paraula...

    ResponElimina
  2. No en tinc ni idea... si no m'inspiro una mica més del que estic ara mateix... no podré ni fer un intent.

    ResponElimina
  3. sóc molt dolenta ..no n'encerto ni una ai aiai no sè què és però m'arriscaré: un tros d'arracada?

    ResponElimina
  4. es clarament un tros de cable del telefon

    ResponElimina
  5. Quins clauers més xulos!!!

    Doncs el què d'avui està molt difícil Assumpta...... jo diria que pot ser la montura d'unes ulleres!!!

    però li preguntaré al Jael per aveure si en té més idea... ^^

    ResponElimina
  6. Quins clauers més xulos! però ho trobo molt difícil.
    sembla una manguera de jardí, per això crec que no ho és.
    ummm... hi aniré pensant

    ResponElimina
  7. El cable del ratolí de l'ordinador?

    ResponElimina
  8. Això és... això és... l'anella d'un dels fantàstics clauers que fas!!

    ResponElimina
  9. Això és hiperxungo! Assumpta!!! hi aniré rumiant!! xò no crec pas que en tregui res de bo!!!

    ResponElimina
  10. Per començar...una anella dels teus clauers, tan bonics ells!!

    ResponElimina
  11. Bé, una mica més complet...
    una anella dels teus clauers, o d´una arracada o d´un anell...

    Bona tarda nina!!

    ResponElimina
  12. Doncs a mi la imatge em sembla precisament una de les anelles d0un clauer dels que fas tu!

    ResponElimina
  13. Començo dient que aquests clauers són molt xulos, m'agrada molt aquest disseny amb l'interrogant :-DD.
    I no sé si m'he deixat influir massa pel "patrocinador" però això que es veu en primer pla em sembla una anella metàl·lica. De moment, ho deixo així! :-DD

    ResponElimina
  14. La corona de la patrona de Reus abans de passar per les teves dèries de neteja?

    ResponElimina
  15. també podrien ser.... unes arrecades!!!!! ^^

    ResponElimina
  16. Molt be Assumpta, m'agraden aquests jocs que fan anar "la teulada" l'acabo de descobrir i mi apunto:
    Crec que pot ser...un tros de manguera d'un pop d'aquells que netegen piscines, mes que tot per la sensació d'aigua del fons de la foto :P.

    ResponElimina
  17. Ai Assumpta, d'aquesta sí que no en tinc massa idea. Diré el primer que se m'ha passat pel cap però sense creure-hi massa... unes ulleres

    Jo vull els claueeeersss!!!!

    ResponElimina
  18. M'ho he tornat a mirar per a veure si em venia una altra idea però no ho acabo de veure clar. Avui més que metàl·lic, m'ha semblat de plàstic o plastificat... com si fos la muntura d'unes ulleres. :-))
    Ja no m'ho miro més, esperaré a la solució per sortir de dubtes.

    ResponElimina
  19. Semblaria una manguera d'aquelles que recullen les brosses de les piscines, Mes que tot pel fondo, que em dona la sensació que es aigua. Potser?

    ResponElimina