dilluns, 23 de juliol del 2012

Tothom a prendre Cafecaolat!!

En aquesta “guerra” de somriures i rialles a “cop de teclat” que tenim organitzada a la catosfera, els Slows conviden a orxata ben fresqueta per prendre còmodament tombats en una hamaca i els partidaris de la Fusió han estat repartint uns deliciosos batuts d’orxata amb Nesquick.

Les indirectes preguntant a què convidàvem els Quicks s’han fet sentir des de primera hora del matí. Doncs bé, la Selecció catalana de Quick Blogging convida a tots els seus seguidors a una beguda creada especialment per l’ocasió. Hem inventat el Cafecaolat!!

La prova l’hem fet -com no!- aquesta tarda (la tarda de diumenge) al Viena. El nostre restaurant oficial (com diu clarament el seu lema -en català, evidentment- per menjar Bé, bo i ràpid). La paraula ràpid la inclouen per fer costat als Quickers, perquè, en realitat, t’hi pots passar tres hores (de rellotge), llegint tranquil·lament i ningú et diu res ni et miren malament en absolut ;-)



Com es fa un Cafecaolat?

1.- Ingredients: un cafè, un sobret de sucre, un vas amb glaçons i un Cacaolat.

2.- Preparació
:

- Es posa el sucre al cafè.
- Es remena amb la cullereta.
- S’aboca el cafè al vas amb els glaçons (jo li he demanat a en Josep Lluís que ho fes ell mentre jo feia la foto) i es remena (això seria un típic “cafè amb gel”)
- Es sacseja el Cacaolat, s'obre i s’aboca dins el vas.
- Es remena tot junt.

Està boníssim!! Gust de bombó de cafè molt suau... i ben fresc!!




Nota: Si us prepareu un Cafecaolat (us prometo que és veritat), al Viena us donaran DOBLE RACIÓ de pastes gratuïtes. No us enganyo.
La gent que només demana un cafè, un tallat, un cafè amb gel, un americà, un cafè amb llet, un capuccino... tots aquests tenen TRES pastes de regal (unes mini-ulleres, una pasteta de cabell d’àngel i una de crema). Els que demanen un Cafecaolat tenen el doble de tot, o sigui SIS pastes de regal! Paraula d’honor. A qualsevol Viena de Catalunya (*)




(*) No us enganyo... hehehe una ració de pastes va amb el cafè i glaçons i l’altre amb el Cacaolat!!

22 comentaris:

  1. eeerrr... em sembla que passo, gràcies.

    ResponElimina
  2. SALVADOR MACIP.- El meu marit també era molt escèptic i li ha agradat molt! ;-))
    Si t'agrada el cafè i t'agrada el Cacaolat... No has pres mai un Capuccino amb cacau pel damunt?
    Atreveix-te a experimentar!! (hehehe m'ha fet gràcia dir-te això precisament a tu) :-DDD

    ResponElimina
  3. Té bona pinta! Avui per esmorzar ho provaré ;)

    ResponElimina
  4. Doncs, sí! Ha de ser bo!

    Jo m'hi apunto... amb la doble ració de pastetes, clar! :)

    Bon dia quicks! :) Moltíssimes gràcies!

    ResponElimina
  5. Assumpta... ets una aventurera dels tastets gastronòmics! Jo no sé si m'atreviré a tastar aquesta combinació... és que sóc molt tradicional jo, en aquest sentit, cafè amb el seu gel, el cacaolat vidu, les seques amb botifarra...

    Ara, que si dius que posen doble ració de pastetes... potser m'ho repenso!

    ResponElimina
  6. Jo també m'hi apunto, ha de ser bo per força! ;-))

    ResponElimina
  7. coi....aquest estiu entre un i altres la dieta a can pistraus..'...pinta be però

    ResponElimina
  8. Santa Paciència el teu marit!! ;)

    No ho he provat, però té bona pinta, ja t´ho diré què tal és, perquè tot el que té sucre jo no ho puc tastar, ni cafè, encara que faig petites excepcions.

    Et portes comissió de la cafeteria, oi?

    Slow dia a tothom!!

    ResponElimina
  9. Després de fer tants tastets de begudes diferents acabarem tots amb la panxa del revés... hehe

    ResponElimina
  10. Ambaixadora del Viena amb comissió ....ho has de demanar per la publicitat que els hi fas....amb un 10% sobre la venda del Viena de tot Catalunya ja faries oi? d'aquest 10 jo me'n quedo només un 1,5 % com a intermediària? això es fer negocis oi? genial aquesta beguda quick!!!! i doble de pastes !!!! això és insuperable Assumpta! Hi ha Un Viena al carrer Pelai potser si em decideixo ja et contaré com ha anat el tast! bon dia quick! encara que malauradament les noticies no són gens bones Catalunya crema ! i fins aquí arriba l'olor del fum és desastrós i fa ràbia i pena! sort dels blocs que ens fan alegrar l'estona!

    ResponElimina
  11. SÍLVIA.- Què bé!! Ja ens diràs si t'ha agradat, guapíssima!! ;-))


    CARME.- Podríem dir que predomina el gust del Cacaolat (que, clar, n'hi ha més) però una mica matisat pel cafè... La veritat és que jo ho vaig trobar boníssim :-))
    Bon dia, Slowers, macos!! ;-)))


    PORQUET.- Totalment comprovat!! Sis pastes, SIS!! :-DD
    Ui, jo sí, a mi m'encanta fer barreges, si veiessis els invents que faig a la cuina!! :-DDD


    McABEU.- Oi que sí? ;-)))
    M'ha agradat la teva afirmació hehehe "Ha de ser bo per força" i és que les dues coses combinen genial! :-DD


    JOAN GASULL.- Ostres!! La dieta!!... per uns moments la vaig oblidar!! :-DD


    SA LLUNA.- Hauria de fer un pensament i parlar amb els del Viena perquè em donessin alguna comissió ;-))
    Ostres, no en pots prendre? El meu nebot és diabètic i tampoc podria... Si no pots, no facis experiments, que la salut és el primer ;-)
    El meu marit es guanyarà el cel gràcies a mi!! :-DDD


    JOMATEIXA.- Hahaha però no ho prengueu tot a l'hora donaaaa! :-DDD


    ELFREELANG.- Elfriiiiii vaaaaa fes-me tu la negociació i anem a mitges!! ;-))
    Tu hi parles, aconsegueixes que acceptin, i jo vaig fent els posts, i ens repartim els calerons :-DDD
    Tens tota la raó, jo ahir, després de passar per ca la SARGANTANA me'n vaig anar a dormir ben tristona... aquest matí el primer que he fet ha estat posar Catalunya Informació per veure com anava tot...
    A mi els blogs més d'una vegada m'han fet d'autèntica teràpia, de veritat ;-)

    ResponElimina
  12. Qualsevol cosa feta amb cacaolat ha d'estar boníssima! Bona idea! Llàstima que no m'agradi el cafè...

    ResponElimina
  13. No m'agrada el cafè si no és amb llet, però el Cacaolat tampoc m'agrada gaire, massa xocolata, jo sóc austera, i crec que no m'agradaria la barreja! Ara, els glaçons sí que m'agraden amb tot.

    ResponElimina
  14. quina comissió t'emportes de part del Viena?

    ResponElimina
  15. BONÍSSIM! és clar que a mi no m'han donat les pastes. Ha sigut un berenar casolà.
    Ho sento per el tema de la comissió :(
    P.S.
    Les pastes les donen a tots els "Viena", tot el dia o només pel matí?. Ja diré que vinc de part teva

    ResponElimina
  16. Demà al migdia ho provaré a casa.

    ResponElimina
  17. EGAARA.- Gràcies al teu blog, sé com t'agrada la xocolata!! ;-))
    Pensa que, encara que no t'agradi el cafè, el sabor que predomina és el de xocolata... potser, si coneixes algú que sí que li agradi, un dia li pots dir que ho prepari i t'ho deixi provar, a veure què tal ;-))


    HELENA BONALS.- Si t'agrada el cafè amb llet, pensa que això és "CacaoLAT", porta força llet! i justament l'excés de xocolata que notes, es compensa pel cafè... si, a més, t'agraden els glaçons, jo apostaria a que t'agradaria ;-))


    GLO.BOS.BLOG Ho has provaaaaaaaaa!! Iupiiiiiii!! Ets la primera!! Smuaaaaaaaaac!!
    Oi que sí que és deliciós? :-)))
    Les pastes les donen a tots els Viena, de 4 a 7 de la tarda (millor a partir de les 4:05), pels matins donen un petit croissantet ;-))
    (Hahahaha el tema de la comissió l'ha de negociar l'ELFRI, que a mi em fa vergonya!!) ;-)


    MARTA.- Ostres, quina il·lusió que em fa que ho esteu provant!! ;-))
    Ja diràs el què... espero que t'agradi MOLT :-)))

    ResponElimina
  18. A mi això em sembla diluir el cafè, i hi ha moments que es necessita carregadet. Però estic segur que és bo, i una beguda per posar les piles, és clar.

    Vols dir que això de les pastes no t'ho fan a tu que ets la clienta número 1 del Viena?

    ResponElimina
  19. El més semblant que he fet a això és tirar una cullerada de colacao al cafè amb llet (sobretot quan és un cafè tan dolent d'aquells dels esmorzars en alguns albergs). Però clar que això meu no és pas tan original!!

    Això que dius tu ho provaré algun dia, tot i que no em convindria prendre cacaolat... Em penso que m'hauré de posar un control a la barra lateral del blog com fas tu, si és que vull perdre pes!

    ResponElimina
  20. Sóc molt fan del Viena! I del cafecaolat...encara no ho sé...ja t'ho diré ;)

    ResponElimina
  21. Això de posar-me al dia entre tants post de quiks i slows,..... crec que necessitaré ben bé doble ració de cafecaolat! tot i que l'orxata.... ais, no em sé decidir!!!

    ResponElimina
  22. XEXU.- És que no es tracta d'un cafè d'aquells "per no adormir-se", es tracta d'un refresc! ;-))
    Saps que ja hi ha blogaires que ho han provat i diuen que és deliciós? M'ho han comentat!! I és que és veritat, eh? combina molt, molt bé ;-))
    Això de les pastetes ho fan a tothom perquè "és el normal" hehehe si demanes un cafè amb gel i un cacaolat, estàs demanant DUES consumicions (si després, t'ho barreges ja és cosa teva), per tant, et donaran DUES racions de pastes :-DDD


    YÁIZA.- Això també ho he fet jo!! miraaaaaaaaa :-DD
    Ei, això de posar el "control" a la barra lateral a mi em va anar genial l'any passat, per això ho he posat... però bé, estic segura que no has de perdre massa pes, tu... ai, aquest jovent, que agafeu manies amb els quilos!! :-DD


    AITOR.- Ieeeeeep!! Un altre fan del Vienaaaaaa :-DD
    Prova-ho, segur que t'agradarà, està boníssim!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!