divendres, 27 de juliol del 2012

Què? / Qui?.- Juliol 2012.- Segon dia de Joc.- Pista (imatge) addicional.

Companys blogaires, bona gent de la catosfera, estimats amics,

Em plau MOLT informar-vos que NINGÚ ho ha encertat!! En aquests moments tinc un ampli somriure i és gràcies a tots vosaltres. M’ho he passat genial amb les vostres propostes i, com em passa sempre, puc visualitzar perfectament les idees que aneu aportant, així que, tot el que dieu està “molt ben pensat”... però no és ;-)

Hi ha qui sembla que potser s’hi apropa en el concepte, hi ha qui s’hi apropa en la forma... però no, ningú diu el que és...

Ja he publicat els vostres comentaris d’ahir (us mereixeríeu un premi per ser-hi sempre, de veritat!) i això us servirà de pista per saber “Què és el que no és”...

I, tal com diuen les normes del Joc (posades per mi mateixa), aquí teniu una nova imatge de la mateixa “cosa” a veure si us serveix.


En quant als clauers, estic molt contenta que us agradin ;-) Recordeu que estan a la venda (hehe)

Fins demà a la mateixa hora!!

16 comentaris:

  1. doncs aquesta vegada la pista em despista....

    ResponElimina
  2. A la segona em sembla que sí. Jo diria que de les dues coses que vaig dir ahir anava més ben encaminat en la primera que en la segona, on vaig veure una anella metàl·lica avui hi veig l'espiral d'una llibreta d'espiral. :-))

    ResponElimina
  3. L'espiral d'una llibreta!!!!!

    Potse r me l'he mirat 10 cops, pensant... res res res... no em venia res.

    Finalment al menys una idea, sigui bona o no!

    ResponElimina
  4. Ara sí, és una llibreta d'espiral.

    ResponElimina
  5. Home, ara sí! Sense mirar els comentaris anteriors, és l'espiral d'una llibreta. Oi?

    ResponElimina
  6. ara sí que ja ho sé!!!!!! una LLIBRETA!!!!! això que es veu a la fotografia és l'espiral de la llibreta oi????

    ResponElimina
  7. Les anelles d'una llibreta al punt on entren a la tapa!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. En lloc d'aigua ara penso que pot ser un tros de felpa de les que fas servir en les teves MAGNIFIQUES manualitats. En quan a la imatge.... No en tinc ni idea, per dir diré... les pues d'un raspall? (això si molt i molt ampliades)

    ResponElimina
  9. M'ha costat moooolt veure alguna cosa, però crec que podria ser l'espiral d'una llibreta.

    ResponElimina
  10. Mira què és difícil ehhh! Mem...
    les vores de un matalàs inflable d'aigua.

    Uns bessets!

    ResponElimina
  11. ara si que es fàcil! son les anelles d'una llibreta! i no em diguis que no...

    ResponElimina
  12. Assumpta! El post d'ahir no el vaig veure i no vaig poder participar (tampoc ho hagués sabut pas, molt difícil!), però veient la imatge d'avui, de seguida m'ha vingut al cap que és una llibreta d'espiral. Ho veig tan clar com que el teu raspall de dents és en realitat regalèssia! Però vaja, per mi la part negra són les anelles, introduint-se en els seus respectius foradets (la part blanca), i la part verda és la tapa, sembla d'aquell cartró sense setinar... Què, què! Tinc mini-punt?? =P

    ResponElimina
  13. Jo veig la roba verda que ès feltre del que deus fer els teus treballs, però l'altre no sé potser com diuen molts una anella de clauer.

    ResponElimina
  14. La veritat és que ho veig encara menys clar que ahir! Però com que has tret el post al matí i no vull que se'm passi aventuro que pot ser alguna mena de fregall o mopa, almenys la part verda. Confesso que aquestes tires fosques no acabo de saber què són...

    ResponElimina