dissabte, 28 de juliol del 2012

Què? / Qui?.- Juliol 2012.- Tercer dia de Joc.- I ja tenim guanyadors!

Companys blogaires, bona gent de la catosfera, estimats amics,

Tot indica que aquesta segona imatge ha estat de gran ajut, doncs si bé ahir no ho encertava ningú, amb la nova fotografia tenim deu encertants que són, per ordre en el que ho han anat dient: Tu, jo i l’Otis, McAbeu, Carme, Jpmerch, Salvador Macip, Alba, Jordi, Lluïsa, Pons007 i Yáiza.

Enhorabona a tots ells i ja saben que guanyen un punt!

I, com han dit els encertants, es tractava de la part de l’espiral d’una llibreta i jo buscava que sortís la paraula “llibreta” o “espiral” o les dues. Aquí teniu la foto que ho demostra (en realitat és una de les llibretetes on en Josep Lluís pren notes quan llegeix algun llibre, la tenia damunt la taula i jo vaig pensar que seria una bona “Imatge misteriosa”)



Així doncs la classificació, després d’aquesta jornada, queda així:

SET PUNTS: McABEU
SIS PUNTS: LLUÏSA
CINC PUNTS: YÁIZA
QUATRE PUNTS: JJMIRACLE, JORDI-DE-TOT i XEXU.
TRES PUNTS: CARME i SALVADOR MACIP
DOS PUNTS: ALBA, ELFREELANG, EL PORQUET, MIREIA, PONS007 i JPMERCH
UN PUNT: Ma.VICTÒRIA, PUIGMALET, RITS i TU, JO I L’OTIS


MOLTES GRÀCIES A TOTS PER PARTICIPAR I, FINS EL MES QUE VE!! ;-)

16 comentaris:

  1. Una bona colla d'encertants, molt bé!! :-))
    Perquè, malgrat que amb la segona imatge es veia més clar, aquesta era difícil eh!. :-)

    ResponElimina
  2. ja veig que m'hauré de canviar les ulleres....enhorabona als qui ho han vist!

    ResponElimina
  3. Ueeeeee!!!! M'encanta veure el meu nom entre els encertants... hehehehe!!!

    ResponElimina
  4. me'n faig creus com encara hi ha gent que no ho ha encertat xD

    ResponElimina
  5. Ni veient la llibreta se m'hauria acudit!

    ResponElimina
  6. Doncs res tu, fatal. Aquest mes no he tingut gens de vista. Vaig tenir un moment de pensar en la regularitat del dibuix, però no se'm va acudir. Res, ara ja en Mac està davant, així que tampoc no hi hauria res a fer.

    ResponElimina
  7. Jo no hi participo perquè no en tinc ni idea!
    Ja m'agradaria, ja :(

    ResponElimina
  8. Com segueixo més aviat desconnectat, blocàirement parlant, i justament aterro avui al teu blog... doncs et saludo, que no és poca cosa, hehe. Espero que estiguis bé, tot i que en plena canícula com deveu estar...

    ResponElimina
  9. Puf, puf, ara he vist els posts de pista i resolució. En fi, tampoc l'hagués encertada... estic perdent pistonada!!!

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies a tots per la vostra participació i els vostres comentaris! :-))

    Jo tinc un "problema d'apreciació", quan a mi em sembla fàcil, resulta difícil i quan jo penso que és difícil a vosaltres us sembla més fàcil ;-) però, sigui com sigui, el que es tracta és de passar una estoneta entretinguts!

    I és que, clar, quan ja saps la imatge, és difícil imaginar com ho veuran els demés! ;-)

    ResponElimina
  11. oooh! era ben difícil!!! un altre mes serà!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!