dimecres, 11 de juliol del 2012

Lliurament premi "Porra títols Barça"

Diu el refrany català “el que és promès, sigui atès” i també diu que “més val tard que mai” així que, finalment, va arribar el dia en que vaig poder procedir al lliurament del premi al guanyador de la Porra blaugrana proposada en aquest blog el passat 20 d’abril.

El resultat no es va saber fins cinc setmanes després i gairebé un mes i mig és el que ha esperat el pobre JORDI, per poder gaudir d'aquest regal d'incalculable valor. Lloc de trobada? El Viena de la Plaça Prim de Reus, és clar! ;-)

Com va anar tot? No cal que ho expliqui jo, doncs ell mateix en fa una exacta i precisa narració, totalment ajustada a la realitat, com tot el que s’explica al seu blog, i que podeu llegir clicant AQUÍ.

El que jo faré és presentar-vos un “pas a pas” des del moment en que comença a obrir l’embolcall del premi fins que ja ho ha vist tot. Això és un document gràfic que passarà a la història...

En el precís instant en que procedia a desenganxar el primer dels trossets de cinta adhesiva, com una llum va il·luminar les seves mans...








I, de cop, el fulgor de tanta joia va emetre uns raigs de llum tan intensos, que ell va deixar anar una expressió d’admiració...



Absolutament emocionat davant tan preuat tresor, va voler deixar constància, peça per peça de les meravelles que el formaven...














El focus de llum va passar d’aquell prodigiós regal a la seva expressió que ho deia tot... estava vivint un moment absolutament inoblidable!



I la claredat es va escampar per tota la sala!!




L’Alba, que és la simpatia en persona, no es va limitar a mirar les coses, sinó que, en un gest que a mi em va fer molt feliç, immediatament es va treure les arracades que duia posades i les va canviar per les del premi que, per cert, li queden fantàsticament bé!! Gràcies, Alba!! ;-)




I aquí podem veure detalladament el fantàstic tresor guanyat per en Jordi Alba... vull dir, en Jordi i l'Alba (hehe... aquesta broma he de dir que no és idea meva sinó de la Gemma Sara, que la va posar a cal Banyeres)


I bé, si heu arribat fins aquí, segur, segur que esteu pensant “ostres, que xulo li ha quedat això a l’Assumpta”, “com ho haurà fet per trucar les imatges així?”... i jo pregunto... “De veritat penseu que jo sé fer això?”, doncs no, fills meus, no... Tota la part tècnica de les fotos és obra del gran McAbeu que, com és així de bona persona, doncs sempre ajuda a qui li demana... Gràcies, Mac!! :-))

Ja sabeu que la resta de la història, la trobareu a cal Banyeres!!!

PS/ Aquest és el post 750 d'aquest blog.

18 comentaris:

  1. Jo ja havia passat per cal Banyeres... però no he deixat cap comentari.

    Un reportatge xulíssim, xulíssim!!!

    L'Alba guapíssima lluint arracades m'ha encantat i el Banyeres il·luminat, també! :)

    Hi hauré de tornar... a cal baneres, vull dir...

    ResponElimina
  2. Blocaires!! Certament va ser això el que va succeir. Vam passar d'un Viena en blac i negre a un Viena il·luminat per mil i un colors amb un arc de Sant Martí a les escales de pujada al primer pis. Va ser espectacular!

    L'Assumpta és una caixa de sorpreses.

    Moltes gràcies Asumpta pels teus premis i sí, la meva crònica ja s'ha publicat avui (si més no, la primera part).

    ResponElimina
  3. Per el que he llegit veu passar una tarda inoblidable els quatre. Deixeu endarrere els premis Goia i els Oscars.

    El Jordi ja és estrany amb el nerviós que és que tingués tanta paciència en anar destapant el regal i l’Alba està molt maca amb les arracades blau granes.

    Ens em de conèixer personalment Assumpta. No té perdó que tu i la mare del Jordi de la banyera, només es coneixen per mail i glog.

    Ets una artista Assumpta,

    ResponElimina
  4. sort que al final no vaig guanyar, perquè amb lo vergonyós que soc m'hagués fet cosa tenir un post per mi :$

    ResponElimina
  5. El més sorprenent de tot no és que en Mac t'hagi ajudat a retocar les fotos, sinó que no fos ell el guanyador! Aquesta sí que és una novetat. Però bé, pensar que el de les fotos també podria haver estat jo... (que t'ho creus!), però molt millor en Banyeres, molt més guapo, és clar. Així el blog et llueix més. I l'Alba presentada en societat en exclusiva (que jo recordi) en el Blog de l'Assumpta que fueeeerteeeee!

    M'encanta la denominació Jordi Alba! Gemma Sara crack! Ja ho vaig llegir a lloc, és clar.

    Ssshhhh, un secretet. El post que tinc ara és el meu 800!

    ResponElimina
  6. Felicitats pel post 750, com ha dit l'Elfreelang, t'ha quedat de pel·lícula. Una pel·lícula amb uns grans protagonistes i una gran directora, a la que em fa il·lusió haver contribuit en l'apartat d'efectes especials. ;-))

    Ah, i contestant a en XEXU dir-li que per guanyar aquest concurs s'havia de predir que el Barça no guanyaria gairebé res aquesta temporada passada i això ja em treia qualsevol possibilitat de premi abans de començar. Pel que fa al Barça sóc optimista de mena, no hi puc fer més. :-DD

    ResponElimina
  7. CARME.- Així, en secret, et diré que l'Alba i en Banyeres van sempre així, com il·luminats!! hehehehe
    La veritat és que són una parella molt maca ;-)) A ell ja el coneixia, però a ella no i vaig quedar encantada amb la seva simpatia i espontaneïtat i, crec que la contractaré com a model d'arracades perquè li queden genials!! :-)))


    ELFRI.- Doncs passa pel blog d'en JORDI i veuràs!! hehehe explica al detall com va anar tot! ;-))


    JORDI.- La llum, provocada per la intensa emoció del moment, d'aquests fets històrics, d'un acte que senyalarà un abans i un després en les cròniques reusenques!! ;-)))


    Ma. VICTÒRIA.- Els premis Goya no són res en comparació als fets succeïts a Reus amb l'arribada de personatges tan importants!! ;-))
    Pots estar segura que algun dia ens coneixerem! Jo no en tinc cap dubte ;-))


    PONS007.- Jo també penso que és una sort que no guanyessis tu, però no per no fer-te un post (cosa que hauria fet amb molt de carinyo) sinó perquè vas apostar perquè el Barça no guanyaria CAP títol!! On s'és vist això? :-DD


    XEXU.- És que a en MAC el seu barcelonisme el va envair i, en un atac d'optimisme, va apostar perquè ho guanyaríem tot... i, clar, no va poder ser ;-))
    No, no... si no m'ho havia cregut pas que tu vinguessis a recollir el premi, tu m'hauries donat un Apartat de correus -de Barcelona, que és més gran- amb un nom o xifra en clau per enviar el regal i ja està, això ho tinc claríssim! :-P
    Siiiii això de JORDI ALBA em va fer moltíssima gràcia, però clar, no em volia apropiar d'aquesta idea, a cadascú "lu" seu ;-)
    I sí, sí, un gran honor poder fer la presentació en societat de la Sra. Banyeres, em fa molta il·lusió! ;-)
    (Enhorabona pel post 800!! Ostres, em guanyes de 50, quina gràcia, a partir d'ara podrem anar comparant hehe)

    ResponElimina
  8. McABEU.- Miraaaaa has entrat a posar el comentari just quan jo estava contestant els que hi havia i, com ha quedat ben posat i en ordre, et contesto en un comentari a part perquè així fa més gràcia, doncs es veu que, justament, la mateixa resposta que tu dones a en XEXU pel que fa a la teva aposta a la "Porra", és la que li he donat jo!! :-DDD
    Els teus efectes especials són boníssims! De categoria!!... La foto amb els raigs de llum és una passada! (i aquesta va ser idea teva, tot s'ha de dir) ;-))
    D'aquí 250 posts hauré d'organitzar alguna coseta... No sé per quan pot caure això... uns quinze mesos? ;-))

    ResponElimina
  9. una bona trobada...però estic decebut, jo volia veure les arrecades posades al Jordi...-
    felicitats al guanyador i a qui ha fet les joies....vaaa, per en Mac i la seva manya també....

    ResponElimina
  10. nena..quin muntatge t'has marcat
    ets unica!
    tot plegat..fa enveja

    ResponElimina
  11. Qui tingués la sort de ser el guanyador per poder ser el protagonista d'un post com aquest!!!! I el joc de colors en les imatges és genial!!!
    Petons

    ResponElimina
  12. Ei, molt bé per a tots: jordi, Alba, Assumpta i Mac.
    Xulo, el reportatge!
    Assumpta...te veurem la cara, el dia 29 a Barna? Va...!!

    ResponElimina
  13. JOAN GASULL.- Ai, la foto en que se les va posar ell, no va sortir bé, però t'asseguro que li quedaven fantàstiques!! :-DDD


    SARGANTANA.- Sense els "efectes especials" d'en MAC no seria el mateix... ;-))
    Estic contenta que us agradi, fa goig, vist així!! hehe


    MARGARIDA.- Tota la part tècnica és obra d'en MAC, que em va ajudar... jo no ho sé pas fer!! ;-)) Vaig tenir la idea i li vaig demanar, i com sempre ajuda tothom... ;-))


    CANTIRETA.- Quan vaig veure els efectes especials que hi va posar en MAC jo també em vaig quedar sorpresa, queden espectaculars!! ;-))
    Ai, xiqueta, la meva economia no està per dinars (lamentablement) Entre el viatge del tren (dos) i dinars (dos) em representaria uns 65 Eurs!! però moltes gràcies per la invitació ;-))

    ResponElimina
  14. Molt xulo, Assumpta! Segur que el Banyeres està ben content.

    I felicitats pels 750!

    ResponElimina
  15. ¿I quants d'aquests 750 apunts són fruït de col·laboracions blocaires, com aquest mateix? Un bon grapat, de ben segur. Aquest és el secret de mantenir-se tant de temps amb les mateixes ganes. 750 estirades d'orella amb o sense arracada blaugrana!!

    ResponElimina
  16. felicitats al guanyador (o guanyadors, ja es veu que van quedar molt contents.
    T'ha quedat un pas a pas molt autèntic!

    ResponElimina
  17. YÁIZA.- Espero que sí que estigui content! ;-) La veritat és que són una parella maquíssima i que ho vàrem passar molt bé!! :-)))


    PUIGMALET.- Ei, quin comentari més maco que m'has fet!! Moltes gràcies maco!! :-)))
    No sé quants són fruit de col·laboracions blogaires, però el cert és que m'agrada molt tot això d'interactuar, m'ho passo molt bé! ;-))


    JOMATEIXA.- Ells són persones que van sempre amb bon rotllo i el bon ànim a passar-ho bé! ;-))
    Gràcies, guapa!! (Els efectes especials d'en MAC hi tenen molt a veure hehehe) :-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!