dilluns, 2 de juliol del 2012

Pensant amb Calders...

L'ARLEQUÍ, del blog Antaviana, va tenir la bona idea de celebrar el centenari d'en Pere Calders proposant-nos que inventessim diferents finals a un dels coneguts micro-relats de l'escriptor català.

El relat original és aquest:

Discreció:
Van convidar-lo a pensar i digué que no volia donar molèsties, que ja pensaria a casa.


La CARME, n'ha fet uns mil i m'ha encomanat aquesta addicció seva, així que, aquí en van uns quants més! (CARME, com és culpa teva, t'he pispat el dibuix hehehe)


A més, en MARCEL, m'ha fet venir ganes d'escriure amb la font Courier, així que també aprofito el post per fer-ho.




El van convidar a pensar i, abans de començar, es va voler assegurar que, veritablement, allò li sortiria gratis.



El van convidar a pensar però, com sordejava una mica, no ho va sentir. Va perdre l’oportunitat.



El van convidar a pensar i va dir que mai pensava amb la panxa buida, que primer el convidessin a dinar.



El van convidar a pensar i, com era molt educat, va dir “vostè primer”.



El van convidar a pensar, però el metge li havia prohibit activitats de risc i es va excusar.



El van convidar a pensar i va començar a mirar on eren les càmeres ocultes.

18 comentaris:

  1. El van convidar a pensar però, com que feien la final de l'eurocopa ho va deixar estar.

    ResponElimina
  2. PONS007.- Eeeeei, és molt bo!! Per què no el vas a posar al blog Antaviana? :-)))

    ResponElimina
  3. :) Doncs gràcies per pispar el dibuix... em fa il·lusió.

    I tots els microcontes són molt bons. Quina col·lecció si els ajuntéssim tots! Una Invasió de microcontes, subtil (que diria Calders) però que s'extén i s'extén...

    El del pons també... s'assembla amb el meu que vaig fer a l'hora del partit sobre la marxa... El partit de semifinals era...

    ResponElimina
  4. Te'n surts amb nota. Alguns són amb una mica de mala bava i tot, cosa que per mi els dóna un plus, és clar!

    ResponElimina
  5. hehehe!! molt bons Assumpta!!! m'has fet riure una estoneta! :))) El més autèntic és l'últim!

    ResponElimina
  6. CARME.- Els teus dibuixos són molt bons, saps trobar els trets més significatiu de cada persona i el reflecteixes perfectament. Aquest del dibuix és en Calders cent per cent! ;-))
    Sí que n'hi ha molts, eh? I aquesta invasió no seria pas de japonesos, que seria de catalans hehehe
    És cert, tu també en vas fer un quan començava un partit! :-))


    XEXU.- Gràcies!! ;-)
    La veritat és que la CARME té tota la raó, eh? Enganxa!! Comences a fer i no pots parar hehehe
    Sí, suposo que posar-li un toc així de cert sarcasme va amb l'estil d'en CALDERS... És que em fa gràcia perquè justament la setmana passada vaig acabar un llibre seu!! :-))


    ALBA.- Ben contenta que estic si t'he fet riure una mica, doncs d'això es tracta!! La CARME em té ben enganxada... ella no para de fer-ne i jo hi estic pensant tot el dia :-DD

    ResponElimina
  7. Ah yo soy asi no puedo pensar con el estómago vacio jaja!

    ResponElimina
  8. Noia, quin repertori!
    I tots boníssims. I a mi que tot el que se'm acut ja està escrit! :(

    ResponElimina
  9. Boníssims Assumpta! Quina inspiració caldersiana tan sana! Moltes gràcies.

    ResponElimina
  10. Molts bons, Assumpta1!!! Ets una bona deixeble d'en Calders!!!
    No sé quin m'agrada més...

    Petons

    ResponElimina
  11. Els llençols han d'haver quedat xulíssims ;)

    Aferradeta!!

    ResponElimina
  12. Boníssims Assumpta !!!!! Assumpta Calders et direm ara...m'has alegrat el dia !

    ResponElimina
  13. Molt bons tots! Si hagués d'escollir, em quedo amb el del gratis i el de la panxa buida!

    ResponElimina
  14. TÍA ELSA.- Hehehehe a ver si nos invitan a una buena comilona!! Mmmmm :-))


    GLO.BOS.BLOG.- Pensa qualsevol cosa que et faci gràcia i adapta-ho al micro-conte (o sigui, fes el procés invers, no busquis micro-conte, busca anècdota) Segur que te'n surten ;-))


    L'ARLEQUÍ.- Gràcies a tu per proposar el Joc! A mi totes aquestes coses m'agraden molt i cada vegada que passo per ca la CARME en veig un de nou, i això s'encomana!! :-DD


    McABEU.- Gràcies, mestre!! ;-))


    MARGARIDA.- Moltes gràcies!! Ostres, quin honor pensar en això de poder ser deixeble d'en CALDERS!! ;-))


    SA LLUNA.- Els he portat a una casa de roba de la llar a veure si els volen fabricar en sèrie :-DD


    ELFREELANG.- Pensar que t'hagi pogut alegrar, ni que sigui uns segons del dia, ja m'alegra a mi!! ;-))


    JORDI.- Hahahaha podríem omplir la panxa de paelles, pizzes i gominoles... d'autor!! :-DDD

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!