dimecres, 13 d’octubre del 2010

Moltes, moltíssimes gràcies!!!


No sé què dir ni què posar perquè encara estic mig nerviosa!! Siii!! ;-) I, a més, se m’han posat els nervis del principi a l’estòmac (m’hauré de preparar una camamilla o alguna cosa així hehehe)

MOLTES GRÀCIES!!! pel segon premi que m’heu donat en els PREMIS C@TS, categoria MISCEL·LÀNIA. Els C@ts, els populars, els que vota la gent que de veritat llegeix els blogs i que els estima. Això, per a mi, té un valor molt gran...

Quan vaig començar el blog no tenia ni idea de totes les coses bones que trobaria dins aquest món... jo creia que això era més “individualista”... i bé, que ESTIC MOLT, MOLT CONTENTA!! GRÀCIES DE TOT COR!!

Enhorabona a tots els GUANYADORS i també a tots els NOMINATS, perquè això és com els Òscars, una nominació ja és una distinció! ;-)

I la meva felicitació també a tot l’equip de C@ts ESTRIP, JORDI, NÚR i XEXU, per una GALA fantàsticament preparada... coordinada a la dècima de segon, simpàtica... genial!!

Eeeei!! Ho he dit mil vegades allí mateix durant la GALA, però és que m’encanta el disseny d’aquest premi!! ;-)


Clicant damunt del premi, aneu al blog de C@TS i podreu veure tot com ha anat!! :-))

53 comentaris:

  1. Per cert, no sé si t'has fixat que el disseny del premi d'enguany està molt bé? ;-DD

    ResponElimina
  2. Moltes, gràcies, MARIA, guapa!! ;-))


    MAC Gràcies, enigmàtic amic hehehe bromes a part... és que el primer que he vist, he pensat "ostres, que xulo que és aquest premi" ;-))

    ResponElimina
  3. Si que ho està, és molt xulo! ;-))
    Me'n vaig a dormir que demà el despertador sonarà a les 7 i això de "trasnoxar" ja no està fet per mi.

    Enhorabona pel premi!!

    ResponElimina
  4. Doncs, enhorabona altre cop!

    Aquest anys sense aposta! :)

    ResponElimina
  5. Potser sóc una mica bleda, oi? Però m'emociona...paraula.
    Felicitats!

    ResponElimina
  6. Felicitats, Assumpta!
    Tens raó que ha estat una trobada simpàtica i ben agradable!
    Jo també estic molt contenta! :)

    ResponElimina
  7. És que aquest any hem tingut una bona ajuda amb el premi, un bon professional!

    Bé, què dir, no? Emociona guanyar, però aquests premis van ser creats per donar, no per guanyar. Quan votes a algú i veus que surt, doncs et fa il·lusió, te'n fa tanta com quan reps tu el premi. Jo estic molt content per la majoria de guanyadors, als meus ulls han estat molt merescuts, i això em fa content.

    I a toro passat puc dir que en aquesta categoria hi va haver un bon frec a frec entre les dues guanyadores, una mica més i hi ha empat!

    ResponElimina
  8. Enhorabona, benvolguda Assumpta! Et mereixes el que tens (i més). Me n'alegre per tu, de veritat!
    T'envie mil petons, abraços i somriures des del País Valencià, on se't segueix sempre (i així serà per sempre!).

    Me n'alegre com si fos jo el premiat!
    :)

    ResponElimina
  9. Felicitaciones Assumnpta que orgullo! Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  10. McABEU.- Així m'agrada, que portis una vida sana... no com els noctàmbuls que no dormim mai :-DD
    Crec que jo sóc qui s'ha posat el símbol més gros al blog hehe ;-))


    CARME.- Mil gràcies!! Ets molt maca... jo aquest any tampoc apostava per mi, la veritat... el que sabia és que tu n'havies de tenir algun per força... i... no un, no... TRES!! i t'ho mereixes MOLT! :-))


    MORTADEL·LA.- No ets gens bleda!! Ets súper simpàtica!! ;-))
    Ei, per què no et fas un blog de Blogger? :-))


    FANAL BLAU.- Jo aquesta nit no dormiré ;-))
    Mil gràcies i enhorabona a tu també!! ;-))


    XEXU.- Ostres, quina emoció, quins nervis, quin riure i quina bona organització, xiquet!! Gràcies per tot!!
    Tens raó amb això que dius... quan guanyen els que has votat, tens una alegria enorme... Jo admeto que vaig votar la CARME i quan he vist que no era ni primera ni segona m'he quedat sorpresa... però quan ha començat a treure premis i premis en altres categories, m'he posat molt contenta!! :-))
    Quina gran pensada els Premis C@ts!! ;-))


    OLGUEN DALMASAS.- Ostres... em deixes un comentari preciós de veritat... Gràcies de tot cor!!
    Abraçades i petons i somriures també cap al País Valencià!! ;-))


    TÍA ELSA.- Elsa, guapísima! Viendo posts "antiguos" el otro día encontré ya tus comentarios desde Argentina... ¡qué alegría que nos sigamos visitando siempre! ¡Muchas gracias! :-))

    ResponElimina
  11. Moltes felicitats, Assumpta, maca!!!

    ResponElimina
  12. Moltes felicitats Assumpta, un premi ben merescut :)

    ResponElimina
  13. Felicitats. I si que es xulo el disseny, si.
    :D

    ResponElimina
  14. Moltíssimes felicitats pel premi, Assumpta!

    ResponElimina
  15. Assumpta, com va l'ampliació de la vitrina?

    *Sànset*

    ResponElimina
  16. felicitats Assumpta. Quina alegria de premi!

    ResponElimina
  17. Moltes felicitats per la part que et toca, Assumpta!

    ResponElimina
  18. Com diu el XeXu, aquest premi dóna tanta alegria al qui el rep com al qui el vota. Moltes felciitats! Te'l mereixes!!

    ResponElimina
  19. Moltes felicitats! Un premi del tot merescut! va ser una gala molt ben portada. Va ser emocionant i tot!

    ResponElimina
  20. Assumpta, moltes felicitats pel premi a tu tambe.

    Una abracada molt forta desde edinburgh.

    per cert, sera un nen.

    ResponElimina
  21. Encara que ja ho vaig fer ahir, et felicito de tot cor carinyet, guapa!! Sé la il·lusió que et fa aquest premi i per aixó jo també estic molt content. Continua endavant!! No sé si podré seguir vivint amb una noia tant famosa, he he, :-))

    ResponElimina
  22. Plas, plas i plas! Reverències, tombarelles i tocar de gralles. T'ho mereixes! Moltes felicitats i moltes abraçades!

    ResponElimina
  23. Per cert, Mc, estic flipant: com pots estar desperts a la 1:06 de la matinada... i llevar-te a les 7??

    Coi, aquest jovent... ;)

    ResponElimina
  24. Ja t'ho vaig dir en directe a la gala Assumpta: Ets de les persones que més es mereix aquest premi. Moltes felicitats!

    ResponElimina
  25. Passo només per preguntar-te com vas de les angines i desitjar-te que et milloris aviat. :-))

    I per dir-li al FERRAN que si, que vaig anar a dormir a quarts de dues i m'he llevat a les set... però que no es pot imaginar el que m'ha costat. :-))) És que ja no estic per aquests trotes. ;-D

    ResponElimina
  26. T'ho mereixes Assumpta! ah i la presentació teva em va agradar també! mil enhorabones i cent abraçades!

    ResponElimina
  27. Moltes, moltes gràcies a tots!! Casualment avui, que tenia ganes de passar-me un munt d'hores aquí enganxada, m'he llevat amb angines!! I ara tinc una miqueta de febre... Culpa d'haver-me mullat fa un parell de dies quan plovia... però jo no em rendeixo hehe... ni que sigui molt breument, miraré d'anar responent a tots i totes perquè... estic molt contenta, molt!!

    ResponElimina
  28. Aquest desig de felicitat que sigui un cordial per que et sentis millor. Un petonàs. Anton.

    ResponElimina
  29. Bé doncs, començo, són les 23:36... i tinc un te calentó al davant mmmmm i un somriure molt gran dibuixat a la cara... Estic contentaaaa!!! :-)...


    RITA.- Moltíssimes gràcies, enhorabona a tu també campiona!! :-DD


    CLIDICE.- Gràcies de tot cor, guapa!! ara, sempre que et llegeixo recordo aquell dia a cal Jordi Banyera i els comentaris que desapareixien... m'ho vaig passar pipa ;-))


    JESÚS PÁRRAGA.- Moltes gràcies i una abraçada cap a Valènciaaa!! ;-))


    MONTSE.- Gràcies de tot cor... i aquest desig de salut em va genial ;-)) he agafat angines... aisss hehe


    DAN.- Moltíssimes gràcies... igualment ;-)) I... un disseny molt bonic, sí senyor :-))


    MARTA (VOLAR DE NIT).- Gràcies de tot cor!!... M'encantaria poder volar de nit... sempre que veig el teu nick hi penso :-))


    BARBOLLAIRE.- Moltes gràcies... i enhorabona a tu també que te'l mereixes!! :-))


    JOMATEIXA.- Gràcies, de tot cor, guapa!! :-))


    SÀNSET I UTNOA.- Aniré a IKEA amb el Jordi Banyera a comprar una d'aquestes coses de noms rarus per posar els trofeus hehehe
    M'ha fet molta gràcia el comentari que heu deixat a cal meu "custellu"... que va presumint de jovenet! ;-))


    ESTRIP.- Gràcies molt especials per tot, per l'organització per portar C@ts tan bé com ho feu... Sou vosaltres que amb la vostra feina feu possible aquesta alegria!! :-))


    VPAMIES.- T'asseguro que ser en una llista de premiats on hi ha gent com tu és un autèntic honor!! :-))

    ResponElimina
  30. SM.- Sí, sí, és ben bé així! son uns premis de bon rotllo total... Enhorabona també pel teu, campió! ;-))


    KWEILAN.- Moltes, moltes gràcies, campiona!! Petons!! :-DD


    Ma. VICTÒRIA.- Gràcies, guapíssima!! Petons!!


    LOLITA LAGARTO.- Moltíssimes gràcies!! Abraçades!! :-))


    RITS.- Moltes, moltes gràcies guapíssima!! :-))


    ALBERT B. i R..- Gràcies ben sinceres!! :-))
    Va ser una gala magnífica, una organització que, en sí mateixa, també mereix un gran premi!! :-DD


    RACH.- Holaaaa! Moltes gràcies de tot cor!!
    Una gran abraçada!! (em fa molta il•lusió que ho hagis dit aquí hehehe)
    Nen? Ai... ehem... em vaig equivocar!! Ara en XeXu haurà de pensar noms de nen (tot i que segur que ja ho ha fet!!) ;-))


    JOSEP LLUÍS.- A tu unes GRÀCIES amb majúscula!! M'has fet posar vermella i tot... Serà possibleeee? :-P
    Ja vaig comentar una vegada que les parelles dels blogueros teniu un mèrit molt especial!! ;-))
    Ja saps la quantitat de temps que estic aquí a l'ordinador... i no et queixes, al contrari, mires els meus posts, m'ajudes si et demano que em donis una opinió o m'aconselles en la tria d'una foto... en fi...
    Sí, sí, pensa que les dones famoses com jo necessitem estabilitat a casa... hahaha :-)))
    Petonassos!!


    JORDI.- Uaaaau!! Música de gralles i tot!! Això m'ha arribat al cor... de l'anginesca ;-))
    Gràcies, guapu!!

    ResponElimina
  31. FERRAN.- Moltes gràcies... i felicitats a tu també que te’n vas emportar dos!!
    En quant a l’hora, això no és res... hehehe... no et dic a quina hora vaig anar a dormir jo que si ho veu en Josep Lluís em renyarà... però és que estava ben desvetllada!! I avui estic feta pols... però no de cansada, no... d’angines (inoportunes!!) :-))


    JORDI.- Els teus comentaris sempre són maquíssims, de veritat... Gràcies i moltes felicitats també pel teu premi!! ;-))


    NOVESFLORS.- Moltes, moltes gràcies, de tot cor!! ;-))


    McABEU.- Aquesta mena d’angines són el preludi d’un refredat, ja m’ho conec... ufff... començo per mal de gola i una mica de febre i després au, mocs, com una criatura... Ara bé... Maaaac!! Que he fet una equació al teu blog!! Jo solaaaa!! I amb febre! (o a causa de la febre hehe)
    Sí, segur que t’ha costat llevar-te, ja ho crec... però... no t’has llevat molt content pensant en el premi? ;-))


    ELVIRA.- Gràcies de tot cor guapíssima!! ;-))
    Ai, allò de fer una presentació va ser molt divertit!!... I és cert que en XEXU em va limitar l’espai, eh? hehehehe


    REBAIXES.- Moltes gràcies, Anton, i felicitats per la part corresponent del C@ts Comunitari que també hi vas tenir molt a veure!!... Ara em marxarà el mal de gola i em quedarà un refredat... aisss... però bé... ja passarà :-))

    ResponElimina
  32. Felicitaciones Assumpta
    Muy bien merecido este premiaso.
    Un beso y a disfrutar

    ResponElimina
  33. Un Billy (30 a 50 euros, depenent del color) amb un joc de portes-vitrina!

    P.S. Sembla que visquem a l'Ikea...

    *Sànset*

    ResponElimina
  34. I tant que em vaig llevar content, de fet encara ho estic i més que pel Premi per una altra cosa que tu també destaques: Pel bon rotllo que envolta a aquests Premis i que és una cosa que no s'ha de perdre mai. :-))

    He vist la teva solució matemàtica al meu enigma i te n'has sortit perfectament fins i tot millor del que et penses perquè, com t'explica al meu blog en Quim Soler, no has solucionat només una equació sinó un sistema de dues equacions amb dues incògnites. A veure si la febre fa sortir el teu cervell matemàtic... :-DD

    ResponElimina
  35. Moltes felicitats!
    Si els blocs fossin tan individualistes com et pensaves, qui els llegiria?
    A mi també m'agrada el disseny d'aquest premi.
    Adéu!

    ResponElimina
  36. No, no, no t'enganyis, es dirà igualment Martina, com jo volia.

    ResponElimina
  37. MARISA, el rincón de mi niñez.- ¡Muchas gracias de todo corazón! ;-))


    ELUR.- Gràcies igualment, companya!! hehe ;-))


    SÀNSET.- Caram, caram, el preu sembla raonable, potser que faci un pensament ;-))


    McABEU.- Tens raó, aquests premis tenen un plus afegit, que és el bon rotllo que generen, la seva netedat, la gran il·lusió que hi posen els que hi són darrera i la gran alegria que transmeten ;-))
    Per cert... ja estic totalment curada del "mini-refredat" o sigui que ja no sé fer sistemes d'equacions ;-))


    ALBERT.- De fet, tens tota la raó, però mira, jo pensava que escriuria una mica "per mi mateixa" i que "si algun dia, per casualitat, tenia algun comentari, em faria molta il·lusió" però no ho veia gens clar, no :-))


    XEXU.- Fill meu, reflexiona... pobre criatura... a veure, tu vols que t'estimi, sí o no? :-))
    Aquest nen serà escocès, podries triar el nom d'ANDREW que allí els agrada molt (és el patró, ja sé que tu no hi entens de sants, però jo t'ho explico hehehe) però és que, a més,... quin ANDREW coneixem que estimem molt??... L'Iniestaaaa!! Doncs que es digui com l'Iniesta, home! :-))


    AIGUA.- Moltes, moltes gràcies, guapa! ;-))

    ResponElimina
  38. Com és natural en un, com em deia la meva mare, “descregut” com jo, sempre arribo a misses dites, però no per això (ja saps que no tot rau en la cerimònia) deixo de fer-te arribar la més sincera de les enhorabones tant de part de l'Anna Maria com de la meva per aquest premi que sens dubte mereixes pel teu tarannà distès, alegre i, sobretot, sincer.

    Una forta abraçada, Assumpta! (I visca el Barça, eh?, que ahir vau guanyar i no has dit res al blog) :))

    ResponElimina
  39. ASSUR.- Moltíssimes gràcies, ENRIC i ANNA MARIA!! :-))
    Fa molta il·lusió aquest premi que és un dibuix per posar al blog, que no té diners, ni figuretes, però que ha votat la gent sense que un mateix es pugui presentar... és molt, molt emocionant ;-))
    Ai el Barça!! Si ens fa patir molt!! :-)) Però ja tornarem a golejar, ja hi tornarem :-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!