diumenge, 2 de novembre del 2008

Terrible tempesta d'aigua i vent a Reus

La veritat és que jo només em vaig assabentar que plovia molt, hi havia llamps i trons... però res que semblés tan i tan fort... eren quarts de quatre de la matinada. Sembla ser que el pitjor va arribar una mica més tard.

Aquest matí el meu marit s’ha llevat d’hora per anar a buscar el diari i croissants per esmorzar i, quan ha tornat, m’ha dit que hi havia hagut una ventada tan forta que havia tombat arbres...

Per la tele (Canal 3/24) han dit que no hi havia hagut cap desgràcia personal... menys mal.

En sortir de Missa, hem anat a donar una volta i m’he quedat parada en veure tot això...











33 comentaris:

  1. Traducción al castellano

    "Terrible tormenta de agua y viento en Reus"

    La verdad es que yo tan sólo me enteré de que llovía mucho, rayos y truenos… pero tampoco nada que pareciese tan fuerte… serían sobre las tres y media de la madrugada. Parece ser que lo peor llegó algo más tarde.

    Esta mañana mi marido se ha levantado temprano para ir a buscar el periódico y croissants para desayunar y, cuando ha regresado me ha dicho que se había producido un vendaval tan fuerte que había arrancado árboles.

    Por la tele (Canal 3/24 de Televisió de Catalunya) han dicho que no se había producido desgracia personal alguna… menos mal.

    Al salir de Misa hemos ido dando un paseo y no daba crédito a mis ojos viendo todo esto…

    ResponElimina
  2. Si que has sido rapida para subir las fotos al blog. Si acabas de irte de casa.... jajaja...

    Que tengas una buena semana!!

    ResponElimina
  3. Hola Assumpta...sí... a aquesta hora per Reus hi va haver com un petit tornado o alguna cosa semblant... la meva germana i un dels meus amics sortien just de Reus cap a casa i van haver de parar el cotxe, no sabia que tot fos tant greu i amb les teves fotos i notícies dels diaris de Tarragona ho he vist... la naturalesa no la podem controlar... ha fet mal eh... Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Acabo de llegir al 3cat24.cat això del tornado. Deu n'hi do, com està el pati!

    ResponElimina
  5. Ostres tu déu n'hi do!!! I osrt que aquí no tenim terratràmols bèsties ni tsunamis ni tifons...

    ResponElimina
  6. Hola Assumpta,

    Pobres arbres. Sempre tenen les de perdre.

    L'espectacle, dantesc.

    Poc hauran pogut fer els paraigües.

    Una abraçada

    ResponElimina
  7. VERO Jejeje... doncs mira que he trobat que les fotos tardaven bastant en pujar, eh? jeje
    Noia, noia, quin berenar :-)) No he sopat res, eh? jaja
    Petons!!!


    CESC Sí, tinc una amiga que el vent se li ha endut una persiana... arrancada!
    A mi em sap molt greu per tota la gent que una i una altre vegada se'ls inunden els locals que tenen en baixos... ufff
    Però al menys podem donar gràcies que no ha fet danys personals!
    Abraçades!!!


    FERRAN Sí, sí... desprès diran que no hi ha canvi climàtic... Això no és normal aquí!
    I a Salou crec que ha estat pitjor, eh?...
    Abraçades!!!


    FINESTRETA La veritat és que impressionava, eh? Mai de la vida havia vist res semblant...
    Petons!!!


    HORABAIXA Sí, a la natura li toca el rebre...
    Els paraigües? Res de res...
    Afortunadament eren les quatre de la matinada i hi havia poca gent pels carrers...
    Abraçades!!!

    ResponElimina
  8. Déu n'hi dó!
    No sabia que ha estat tan birulenta per terres tarragonines!
    l'important és el què dius, que ningú hagi pres mal.
    nosaltres ens hem passat el cap de setmana tancats jugat al twister i fent puzzles, o jugant una estona sota la pluja quan no diluviava,

    Si ara fa una setmanetes de solete,... encara podrem anar a buscar bolets!!!!

    ResponElimina
  9. Uffff menys mal que no hi ha hagut desgracies personals. Quan he vist les noticies he pensat amb tu i la gent de Tarragona... quina manera de ploure i quin vent.... Bé mirem la part positiva i és que al menys aigua no ens faltara jejeje.
    Per cert... has fet un recull de fotos molt significatives.
    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Ja ho havia vist per la tele, però Déu n'hi do! ale s teve s fotos es veu molt bé.

    ResponElimina
  11. ¡Qué miedo con las tormentas! Esta semana casi todas las noches se pasaron por Palma,nuestro perrito lo pasa muy mal y se oye el viento como si fuera a llevarse todo.Un abrazo

    ResponElimina
  12. Impressionant! :-O Ho he sentit per la ràdio. Almenys no hi ha hagut danys personals...

    ResponElimina
  13. JORDI CASANOVAS Sí, sí, per a tota la zona, i una carretera tallada...
    Abraçades!!!


    RITS Sí, sí, l'important és que no hagi fet mal a la gent, perquè hi ha hagut coses que han caigut sobre cotxes aparcats (afortunadament buits)... han caigut testos, branques, trossos de persianes, lletreros, ròtols...
    Els caps de setmana tranquils a casa quan fa fred a mi també m'agraden molt :-)
    Abraçades!!!


    PRAXIS Mira :-) Nosaltres també ho deiem :-) al menys s'omplin els pantans!!
    Però la veritat és que ha estat molt sorprenent una cosa així tan intensa...
    Gràcies pel que dius de les fotos :-) es veuen més be si es clica a sobre. Blogger ha fet reformes i no sé, em sembla que perden nitidesa quan miro de fer-les més grans...
    Abraçades!!!


    CARME És que quan m'ho ha dit el meu marit jo he dit "arbres arrancats?" perquè aquí, el mestral és molt fort sempre i branques i coses així no és estrany de veure, però arbres sencers, i tants!!
    Llavors m'he ficat la càmara a la butxaca ja pensant en fer fotos en sortir de Missa... i no era l'única que en feia. Hi havia més gent amb càmeres :-)
    Abraçades!!!


    TERE Sí, sí, por las noticias vemos que las tormentas también llegan a Baleares... No es normal esto en el Mediterráneo, eh? Veremos si cambia :-)
    Besos!!!


    P-CFACSBC2V Jo, tan tranquil·la havia posat el 3/24 per veure els gols del Barça d'ahir mentre esperava que el meu home tornés amb l'esmorzar i, quan m'ha dit això dels arbres arrancats, ens hem mirat tot el noticiari i afortunadament no ha pres mal ningú!!
    Abraçades!!!

    ResponElimina
  14. Ja és hora que vagi parant una mica això, que tampoc és normal que bufi tant aquí a casa nostra. Però bé, si tothom està bé, encara sort. En ser a aquelles hores de la nit hi deuria haver menys gent pels carrers.

    ResponElimina
  15. Ahir ho vaig vore a la tele, vaja bestialitat de temps.

    ResponElimina
  16. si ja sorprèn veure-ho sense ser-hi, trobar-t'ho al davant deu ser impressionant. La foto de l'arbre que s'ha partit, impressiona, les altres també!

    ResponElimina
  17. Ostres no en tenia ni idea o_O quina ventilada!!pobres arbres com han quedat...

    Ai,per cert l'altre dia vaig veure la Finestra Indiscreta del Hitchcock per BTV,em vaig posar nerviosa al final de la peli!però està bé :)

    ResponElimina
  18. ESTRIP Avui fa un dia preciós. Per fí fa sol :-)
    Abraçades!!!


    XEXU Això és el que jo penso, que aquestes coses no son normals per aquí... jo crec que és indubtable que el clima està canviant molt ràpidament...
    Es veu que a Salou una dona va resultar ferida perquè eren a un Camping i el vent els va tombar la caravana!! Quin ensurt...
    Abraçades!!!


    BAJOQUETA Segur que per Tarragona també notarieu alguna cosa, encara que no fos tan bèstia, no? Bé, de fet jo no em vaig assabentar perquè estava dormint. A quarts de quatre si que es sentien els trons, però semblava una tempesta "normal".Veure "el resultat" impressionava.
    Petonets!!!


    BRUIXOLETA I si mires el blog de l'Aigua veuras fotos encara més impressionants d'arbres partits... és que costa de creure i tot!!
    Petons!!!


    SPAGHETTI Aquest migdia els arbres que van caure ja els havien aixecat i estaven tots "apuntalats"... a veure si arrelen i tot queda bé :-))
    Abraçades!!!

    ResponElimina
  19. Va ser molt fort, però veure el vent, els arbres i la pluja tant salvatge era tot un espectacle.
    Sort que va passar de nit i que no va fer mal a ningú!

    ResponElimina
  20. Que bonica aquesta comunitat que tens en el teu bloc...!!!!
    Aquets matí he llegit el teu post i només hi havia un comentari...i ara he tornat a mirar el teu bloc i en trobo ja 21...
    Jo també t'escric perquè vull llegir la teva "resposta"...
    Me n'alegro que no hagi sigut res de gros, gros pels habitans de Reus i voltants...però si que deuria fer respecte per no dir por.
    Salutacions a tots els d'aquesta comunitat...Assumpta...fins aviat

    ResponElimina
  21. Nena, ho he vist per la tele!!! Ja podeu anar alerta de no caminar sota dels arbres, ja ho veus, qin por, com perquè et caigui a sobre. Per cert quin marit més bo, que et va a buscar crossants i el diari. Pensava que no en quedven d'aquests jejee.
    Bona setmana!!!

    ResponElimina
  22. AIGUA I jo dormint :-)
    Les fotos que tens al teu blog encara impressionen més!!
    La veritat és que no comprenc com no em vaig assabentar de res... el fet és que llavors al dia següent encara va ser més sorprenent veure els resultats!!
    Abraçades!!!


    MANEL FILELLA Hola Manel!! :-)
    Doncs clar que veuras la meva resposta jeje ara mateix l'estic escrivint :-)
    Aquest migdia ja havien aixecat els arbres caiguts (al menys els que jo he vist)
    Desprès he sabut que a Salou va fer més mal... l'aire es va "colar" per algunes cases i va fer destrosses a mobles i tal... pobre gent!
    Sí, aquest mes ja és el concert!!! :-))
    Abraçades!!!


    INSTINTS Doncs lo curiós és que aqui a Reus és molt, molt ventos quan es gira el Mestral (jo, com a barcelonina, no el suporto el Mestral quan bufa fort) així que les coses solen estar ben subjectes... No vull pensar amb quina força bufaria la matinada del diumenge per fer tot això!!
    El marit? ♥ un tresor, de veritat... i ho dic amb el cor a la ma... és la millor sort que he fet a la meva vida :-)) i això dels croissants és tan sols anecdòtic, hi ha coses molt, molt més importants en que sempre he tingut el seu suport :-)
    Petons!!!

    ResponElimina
  23. Que terrible tormenta como sacó de cuajo a los árboles, menos mal que no hubo que lamentar victimas, besos amiga de tía Elsa.

    ResponElimina
  24. Impresionants imatges del resultats del temporal! Esper que estiguis bé!
    Salut!

    ResponElimina
  25. JERONI MALEUFF M'ho podia imaginar que t'agadarien jeje... el so d'una tempesta de fons, mentre es llegeix un dels teus relats pot ser... ufff... la "por" en estat pur :-)
    Abraçades!!!


    TÍA ELSA Aquellos que estaban despiertos cuando sucedió dicen que fue impresionante... volaron persianas, antenas de televisión... uff.
    Gràcias a Dios sin heridos graves :-)
    Muchos besos!!!


    CONSUELO A mida que les anava fent jo mateixa m'anava sorprenent del que veia... és quelcom raríssim per aquí això...
    Sí, tots bé, moltes gràcies :-))
    Abraçades!!!

    ResponElimina
  26. Se ve que fue muy fuerte.
    Lastima los arboles.
    Un beso

    ResponElimina
  27. Jo, cómo ha quedado todo, es increible lo que puede hacer la climatología en sólo unos minutos.

    ResponElimina
  28. JORGELINA Sí que fue fuerte, sí... afortunadamente la mayoría de los árbitros los han podido recuperar y están bien apuntalados :-)
    Besos!!!


    MARILUZ Y, además, es que eso no es normal por aquí... Esperemos que no se repita :-)
    Abrazos!!!

    ResponElimina
  29. Que tormenta terrible como sacó los árboles de cuajo, menos mal que no hubo que lamentar víctimas, el clima esta cada vez más raro, sin duda la mano egoista del hombre tiene mucho que ver, besitos tía Elsa.

    ResponElimina
  30. TÍA ELSA Exactamente, tu lo has dicho... todo esto es consecuencia de la mano egoísta del hombre :-(
    Gracias por tus palabras, amiga!
    Besos!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!