dimarts, 15 de febrer del 2011

Sailing.- Rod Steward


Vaig amb molt de retard a respondre els comentaris dels darrers posts i això no m’agrada, em sap greu. Jo sóc de les que pensa que –excepte en casos molt concrets- els comentaris s’han de respondre un per un, perquè són regals que els altres blogaires han deixat i val la pena fer-ho així.

Per tant, per poder agafar una mica de temps i així fer-ho amb calma i bé, com s’han de fer aquestes coses, poso una mica de música i em dono un respir d’un parell de dies per anar contestant poc a poc.

Buscava aquesta cançó, perquè la trobo preciosa. Ja la vaig posar fa temps al blog, però en un vídeo molt diferent. Ara bé, aquesta gravació l’he trobat per casualitat i m’ha fet gràcia per l’aspecte d’un Rod Stewart molt jove... i, després, m’ha encongit el cor per les imatges que hi surten i que ja no es poden veure...