dilluns, 12 d’agost del 2013

Com és possible??

Estimat Blog,

Acabo de veure que fa més d'una setmana que no t'actualitzo. També tinc molt abandonats els blogs dels amics: A vegades passo, llegeixo, però per no tenir temps de deixar un comentari maco, correcte, doncs no dic res. Completament oposat al meu estil habitual.

T'explicaré què passa. Però no tinguis gelosia, eh? Ja saps que tu ets el meu Blog estimat, al que sempre dedico més estona quan faig un post, mirant que tot quedi ben posadet, centrat, mesurat, calculat... Però sí, he de reconèixer aquests dies estic enfeinada amb un altre blog, es diu BLOG-VIA CAP A LA INDEPENDÈNCIA. La idea va ser de la CARME i la SARGANTANA (ja les coneixes, la que fa poemes i pinta... i la cosina del Lagartiho, aquella que també li agraden les papereries... bé, les papereries ens agraden a les tres!!) que m'hi van embolicar :-P

Foto: Carme

Ja saps que l'onze de setembre en Josep Lluís i jo anirem a la Via Catalana (la cadena humana), doncs bé, aquest parell que t'he dit van tenir la idea de que també es podria fer una cadena de blogs. Van inventar un blog i, au, a trobar gent! :-) Jo em passejo molt pel tuiter on busco tuitaires independentistes amb blog.

Encara no fa un mes que el vàrem obrir i hem tingut 16.075 visites (Eeeeeeeeiiii!! Està molt bé, eh?) I tenim ja 210 blogs apuntats a una llista que va creixent cada dia.

A més, la idea ha sortit a alguns mitjans de comunicació i encara en sortirà a més!

Mentre no arriba el dia i, per mantenir el blog ben actiu, aquestes noies (elles, elles, que jo sóc la més "mandrosa" de les tres) van tenir la idea de fer exposició de fotos independentistes, que ens va enviant la gent...

Foto: Sargantana

Foto. Manel "El racó del pare"

I, també, a la segona quinzena d'agost, començarem a publicar haikus amb la mateixa temàtica:

Dóna'm la mà
Com un crit en silenci
De nord a sud 
                                            (Carme)

A tots els balcons,
estelades valentes.
Setembre espera.
                                           (XeXu)


Com dius Blog? Ah,... que ja ho sabies? Què et sembla molt bé?... Si!! Que tu també t'has enllaçat!! Genial!!

I els demés, què espereu a apuntar-vos??

28 comentaris:

  1. Et veia una mica mandrosa si, però ja veiem que és per una bona causa, el blog i els amics ho entenen perfectament i els sembla una magnífica idea. ;)

    Bona setmana, nina!!
    Aferradetes :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, LLUNETA!! :-)) Se'm passen els posts sense comentar! Una vergonya!...

      A més, aquesta nit he somiat amb en Rajoy, que es descobria que havia estat un gran assassí, un home sense cap escrúpol, amb una ment sense capacitat pel penediment o la sensació de culpa.
      Després era jo... estava al carrer era com una nena petita i menjava un cucurtuxo de gelat.
      Després hi havia un nen amb síndrome de Down que jugava amb un camionet molt ben fet, que posava "Mercadona" i un home li volia prendre i jo cridava molt "deixi'l estar! deixi el camió!"... però com embogida.. no sé...

      Amb tot això no hi ha qui descansi :-)

      Elimina
    2. no seras *la nena d'en Rajoy* ??
      Aiii mareta mevaaaaaa !!

      Elimina
    3. Hahahaha pobre de mi!! Damunt que no dormo bé!! :-DDD

      Però... a que sóc original somiant coses? :-))

      Elimina
  2. Segur que el blog ho entén perfectament i no sent gens de gelosia. Els blogs que són com cal, i aquest ho és, saben que no han de ser una obligació i s'adapten perfectament al nostre ritme. :-))

    PS: 210 blogs al Blog-Via?. I pensar que hi havia gent que tenia por de no arribar als 100. ;-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe sí, sí... recordo que tenia una por!! I et vaig dir "MAC, i si no arribem als cent?" :-DDDD

      La veritat és que el meu blog té un comportament molt bo, es queixa poc, pobret, és de bona pasta :-))

      Elimina
  3. Això està bé, disculpar-se amb el propi blog, que segur que et troba a faltar. Se't veu tan il·lusionada amb aquest projecte del Blog-Via. És maco, i està sent un èxit, la veritat. Gràcies per posar el meu intent de haikú.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No li diguis "intent" al teu haikú! que em va fer molta il·lusió quan vaig veure que et llençaves a fer-ne un!! ;-))

      Jo també ho vull provar, però... hehehe... primer he d'avisar a la meva inspiració, que està fent la migdiada o, potser a marxat... (com son etèries) :-DD

      Es fan un munt de coses, a més de la Via "humana"!!... es fan vies virtuals per tot el món i mini-vies reals a les principals ciutats mundials. Ha de quedar tot perfecte!! :-DD

      Elimina
  4. ja m'extranyava a mi... Però quan és per una bona causa tot està permés.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que no havia estat mai vuit o nou dies sense posar post!! Quin desastre ;-))
      Ara bé, tot això de la Via, com diu en XeXu, em fa molta il·lusió!! :-))

      Elimina
    2. hi ha res que no et fassi il·lusio a tu?
      jajajja

      Elimina
  5. què bé Assumpta no sabia que ja hem sortit al mitjans....i això dels haikus? no me n'havia assabentat els envio al blog per la independència? no crec que cap blog estigui gelós estic segura que tant aquest com el petit ho entenen molt bé

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiiiiii hehehe som famosos!! Però hem d'aconseguir encara sortir a més llocs i fer una Via-Blog molt llarga!! ;-))

      El Petit és una mica "passota" perquè sap que en un moment té un post fet, però aquest, està tan ben acostumat... :-))

      Elimina
  6. Ei! a veure qui em troba ala primera foto!!! Hi sóc, de veritat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig mirar pel damunt però pensava que tu havies fet la foto i que no sortiries... ara m'ho miro més detingudament hehe

      Elimina
    2. Entre les primeres D i la E de InDEpendència. A la filera del mig! Si? :-))

      Elimina
    3. Oeeeeeeeee oeeeeee oeeeee oeeeeeee :-)))

      Elimina
  7. Mira assumpta..sempre et quedara la posiblitat de convertir-lo es un
    *slow blog*
    jajajajajja

    (que dolenta soc..oi??)

    ResponElimina
  8. ostres, no tinc el blog al feedly i no veig les actualitzacions, i ja veig que hi ha molta activitat!!! enhorabona!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, maca!! :-))
      Tot i que he de reconèixer que la majoria d'idees sobre coses a fer surten dels caparrons de la SARGANTANA i la CARME, és la pura veritat :-))

      Elimina
  9. Respostes
    1. Eeeeeei!! Moltíssimes gràcies, JESÚS!! Una abraçada!!

      Elimina
  10. Asumpta, tens un Sant de Festa Major, que avui n'hi ha moltes al nostre país.
    Moltes FELICITATS i que tinguis un bon dia, amb molts moments de joia...
    Petons estiuencs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, maca!! :-)) Això de tenir un Sant de Festa Major m'ha agradat!! :-)))
      Petons!!!

      Elimina
  11. Ehem... jo no diré el temps que fa que no actualitzo, i encara menys el que fa que no passo pels blogs que més m'estimo... En tot cas, però, no m'oblido de la cita que tenim per la Diada! Estarem units per la cadena tant humana com blogaire!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!