dimarts, 11 de gener del 2011

Víctor Pàmies: La nostra llengua, la nostra cultura.


Em fa il•lusió fer un petit post de suport a l’iniciativa d’un dels blogaires catosfèrics més treballadors, en Víctor Pàmies.

Molts ja el coneixeu de fa temps pels seus blogs de paremiologia (refranys, dites, frases fetes, etc.) o pel seu darrer treball del Top Ten dels refranys catalans que ha tingut ampli ressò en diversos mitjans de comunicació.


Ara en Víctor té una nova proposta i ens demana la nostra col•laboració. Ell, que sempre ha fet -i segueix fent- una ferma aposta per Internet, s’ha decidit, per fi, a publicar en paper un dels treballs que va començar fa més anys. Ara bé, com es tractaria d’una autoedició, necessita recollir fons. Això ho fa mitjançant un sistema anomenat Verkami, absolutament segur, a través de Catalunya Caixa. Totes les aportacions, a partir de 5 Euros, tenen la seva compensació. Per exemple, 20 euros us dóna dret a rebre el llibre signat en mà :-)


Cliqueu aquí o aquí i ho trobareu tot molt ben explicat per ell mateix, amb vídeo inclòs. Us animeu a participar?

10 comentaris:

  1. Es muy triste pedir... pero no está el horno para bollos...

    Si voleu poder dir això en un català ben polit i correcte us cal un bon diccionari de dites i refranys. Oju! Sobretot referides a l'ull. :-)

    Moltes gràcies per la difusió que fas de la meva iniciativa, Assumpta!

    Em sembla que cada cop m'embarco en iniciatives més arriscades i impossibles. Però després d'allò del Top ten i d'aconseguir que 1.200 persones m'enviéssiu una desena de refranys, em penso que puc trobar 200 persones que vulguin un diccionari exclusiu sobre dites referides a l'ull.

    ResponElimina
  2. I tant que les trobarà, en Víctor les 200 persones!

    ResponElimina
  3. És una idea molt bona aquesta d'en Víctor. Jo també li desitjo que aconsegueixi portar-la a terme!

    ResponElimina
  4. Assumpta,

    M’has convençut, m’ha punto els 20euros i rebre el llibre.

    Animeu-se blocaires a comprar-lo i contribuir a la seva publicació.

    ResponElimina
  5. De fet la idea no és meva. Des de Verkami em van proposar fer el projecte i em va encantar la idea i el disseny del lloc web.

    I la filosofia! S'adiu molt amb el meu temperament de fer projectes compartits amb la implicació i la col·laboració de la gent.

    Que arribi a bon port o no dependrà del vostre suport. Per il·lusió i ganes meves us asseguro que no quedarà!

    ResponElimina
  6. Quin títol d'apunt! Ja tenim eslogan per a les properes eleccions... :D El Parèmies ho aconseguirà perquè és un fora de sèrie i està rodejat de gent magnífica que li fa propaganda.

    ResponElimina
  7. VÍCTOR.- Jo també sóc optimista i penso que aconseguiràs aquestes 200 persones. De moment, cada vegada que vaig al teu blog, veig que la xifra ha crescut ;-)
    Espero que ho aconsegueixis!! :-))


    CARME.- Jo també ho crec! Va molt bé! :-)


    McABEU.- De moment va força bé... I això de Verkami està molt ben pensat!


    Ma. VICTÒRIA.- Ets un sol! Sabia que una proposta per un llibre en català, de refranys ben nostres a tu t'interessaria! ;-))


    KWEILAN.- Esperem que s'aconsegueixi! ;-))


    VÍCTOR, segon comentari.- Que hi poses il·lusió, no en tinc cap dubte... i que quedarà molt bé, també ho tinc molt clar! ;-)


    PUIGMALET.- Eeeei, xulo el títol del post, eh? ;-)
    A quines eleccions es presentarà? Explica, explica :-DD

    ResponElimina
  8. En temps de crisi, aquesta fórmula pot resultar molt exitosa i de ben segur, vistos els precedents, que tindrà èxit.
    Molta sort!

    ResponElimina
  9. ALBERT B. i R..- Les noves tecnologies permeten una quantitat d'opcions noves que fa anys ni somiàvem :-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!