dimecres, 12 d’octubre del 2011

Gràcies de tot cor!!

Avui ha tingut lloc la Gala Virtual dels Premis C@ts, els premis populars de la Catosfera, on un no es presenta sinó que et proposen els companys blogaires... Ha estat una magnífica gala, i allí he tingut un gran regal!! Les coses fan més il·lusió quan no les esperes i jo aquest any m’havia mentalitzat de que no seria per mi... (no sé si ho hauria de dir això, però sóc sincera: fa un any tenia més comentaris que ara, per tant, creia que el meu blog era menys seguit, ho veia com un fet objectiu)... En Josep Lluís, des del seu netbook (anomenat familiarment Micky) ha actualitzat més ràpid que jo... i m’ha dit des de l’altre habitació “has guanyaaaat!!” i jo m’he emocionat.

Moltes gràcies de tot cor!!

Crec que ja ho he explicat en algun lloc alguna vegada, però ara m'ha vingut al cap que, deu fer un parell d’anys, el meu nebot gran (que acaba de fer setze anys, llavors en tindria catorze) em va preguntar “I de què parles al blog?” i jo li vaig respondre que de tot, que igual celebrava una victòria del Barça, o comentava un llibre, o feia un relat... i ell em va dir que això no es feia així, que això era un embolic, que els blogs han de ser temàtics... em va fer molta gràcia, però li vaig dir que no, que a mi m’agradava fer-ho “barrejat”... I és que jo no sabria fer-ho d’altre manera.


En fi, que moltes, moltes, moltes gràcies!!

43 comentaris:

  1. Doncs amb més o menys comentaris, a mi em sembla que aquest blog segueix sent molt estimat, i la seva autora també. Així que no em sorprèn gens el premi! Moltes felicitats per aquesta merescuda victòria, però si tu ja ets repetidora! Ja en van tres!

    ResponElimina
  2. Felicito i em trec el barret davant de la meva immediata guanyadora....una forta abraçada i endavant....sempre endavant

    ResponElimina
  3. Aaaaaisssshhh!!

    ENHORABONA ASSUMPTA!!

    Si és que el teu bloc és la miscel·lània personificada! M'alegro molt i molt que hagis guanyat, t'ho mereixes moltíssim!!

    Vine aquí, que et faig una abraçada virtual!!

    (((Assumpta!)))

    ResponElimina
  4. Me n'he alegrat moltíssim. Felicitats!!!

    ResponElimina
  5. Aquest és el blog "barrejat" per antonomàsia, i és ben merescut que això es reconegui. :-))
    Estic molt content perquè t'ho mereixes i molt!! :-)

    ResponElimina
  6. Ets la reina de la miscel·lània ! enhorabona Assumpta!!!! un hack trick !!!!! ja com el Messi!

    ResponElimina
  7. Precisament el que més m'agrada d'aquest blog és no saber de què tractarà el proper post, la varietat de la que parlaves al teu nebot (que per cert, té la meva edat).

    Blog de l'Assumpta és un contenidor del que ens vol ensenyar la seva autora. Jo crec que tots els blogs haurien de ser o són això. Tant hi fa que no hi hagi un tema central.

    Moltes felicitats i bona nit!

    ResponElimina
  8. Una gran enhorabona també de tot cor, Assumpta!

    M'ha agradat això de la reina de la Miscel·lània, que diu l'Elfree!

    ResponElimina
  9. Moltíssimes felicitats! Ets la reina de la categoria, sense discussió!

    ResponElimina
  10. Moltíssimes felicitats!!!! Em sembla que tu podries parlar de qualsevol cosa, que el que enganxa és la persona que hi ha la darrera i la teva manera de ser tan transparent i sincera. I tal hi com diu en XeXu, el teu és un blog que es fa estimar i molt, tu et fas estimar.

    Genial el nom que han proposat...la reina de la miscel·lania, perfecte!

    Un petonàs i felicitats!!

    ResponElimina
  11. MOLTES FELICITATS

    ENHORABONA

    T'HO MEREIXES

    Petons,

    ResponElimina
  12. Me n'alegro moltíssim, Assumpta!

    Merescut!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  13. Àpali! Que el gaudeixis miscel.ant a tort i a dret!

    ResponElimina
  14. No sé com fer-ho per respondre individualment, però ni que sigui un GRÀCIES DE TOT COR a cadascú, ho he de dir, perquè m'ha fet molta, moltíssima il•lusió!! :-)))


    XEXU.- Moltes gràcies!! No sé si he fet bé de dir això dels comentaris però és que és totalment cert... però és que si no ho explicava semblava una mica fals això de "no m'ho esperava"... i és que... no sé ni què dir... estic molt contenta!! :-))


    PILAR.- Moltíssimes gràcies, guapíssima! El dia del teu sant m'ha portat sort!! ;-))


    GARBÍ24.- Moltíssimes gràcies!! Per mi és un plaer molt gran compartir premi amb algú que la majoria de les vegades que visito el seu blog em fa somriure... i és que fer somriure, avui en dia, és molt, molt bo!! Enhorabona a tu també!! :-))


    YÁIZA.- Aaaaai, que maca aquesta abraçada virtual!! Què bé que vaaaaa!! :-)))
    Gràcies de tot cor, guapíssima!!


    KWEILAN.- I jo del teu!! :-)) Moltíssimes gràcies i enhorabona!! :-))


    McABEU.- Hehehehe és un blog "barrejat" gairebé "per defecte"... a mi em costaria un munt haver de fer un temàtic, no en sabria pas ;-))
    Estic tan contenta!! Gràcies de tot cor!! ;-))


    ELFRI.- Enhorabona a tu també, que te'ls emportes a parells!! ;-))
    Gràcies, gràcies ben sinceres!!!


    MBOSCH.- És cert que el meu nebot té la teva edat... però tu ets uns mesos més gran ;-) però em fa gràcia perquè a ell, pel fet de ser el meu nebot, el veig més petit :-)) i quan parlo amb tu, em dóna la sensació que ets una mica més gran... Quines coses que té la catosfera :-DD
    T'agraeixo les teves paraules i et vull felicitar a tu també per la teva nominació, súper merescuda... Endavant!!


    CARME.- Moltíssimes gràcies, reina de la catosfera!! ;-)) I moltes, moltes felicitats també pels teus premis, tant els compartits com el de la teva filla!! Súper merescudíssims!!


    SM.- M’esteu deixant uns comentaris tan macos que em feu emocionar... Moltes gràcies, de tot cor!! I moltes felicitats també a tu, pel teu merescut premi!! ;-))


    BARCELONA.- Preciosa!! Tal com li he dit a l’altre PILAR catosfèrica, crec que el vostre sant m’ha portat sort!! Estic molt contenta... i fins i tot una mica nerviosa mentre escric... Gràcies de tot cor per uns comentaris tan macos!!


    Ma. VICTÒRIA.- Gràcies, guapa!! Gràcies sempre pels teus ànims, moltes, moltes gràcies!! ;-))


    FANAL BLAU.- Gràcies de tot cor!!... I enhorabona pels teus!! que, com l’ELFRI, tu vas a parells!! ;-))


    RAMON.- Moltíssimes gràcies!! ;-))


    EL VEÍ DE DALT.- Hahahaha ho intentaré!! ;-)) I moltes felicitats pel teu premí, Veí!! ;-))



    I bé, crec que ja em va passar l'any passat... sóc un cas... però m'ha agafat mal d'estómac dels nervis... Estic contenta i feliç, somrient i amb una opressió just ben bé a l'estòmac... mare meva... em faré una camamilla... hehehe

    (encara tinc la roba a la rentadora!! aaaaai!!)

    Petonassos i abraçades a tots!!!
    :-)))))

    ResponElimina
  15. Aprofito l'avinentesa per començar-te a visitar!
    Moltíssimes felicitats, veterana! :-)

    ResponElimina
  16. vinc a portar-te molts petons i felicitacions

    per molts anys!!

    ResponElimina
  17. Felicitats Asusmpta! T'ho mereixes. Ets el cor de la catosfera, el motor, l'ànima. Segueix així!

    Ah! Que jo també barrejo al meu bloc, i què!

    ResponElimina
  18. Gràcies a tu per deixar-nos una finestreta oberta al teu mon (virtual o no).

    Enhorabona!!!

    ResponElimina
  19. Felicitats. Pel bloc i pels comentaris (que tot s'ha de valorar en la blogosfera). ah! i Visca les miscel·lànies!!!!

    ResponElimina
  20. M'agrada que s'hagi reconegut tota la teva feina!! i a més molt ben feta!!
    Enhorabona!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  21. Enhorabona Assumpta! Jo no sé si és més o menys seguit el teu blog, fa un anyet que corro per aquí, però en tot cas, jo sí que en sóc un fervent seguidor.

    I jo sóc dels teus! Un dia parlo d'una cosa i al següent d'una altra ben diferent! A mi també m'agrada ben barrejat!

    Però encara que sigui un blog "barrejat" el teu sempre té la "marca Assumpta" en tots i cada un dels seus posts!

    Un petonàs!

    ResponElimina
  22. Felicitats!! Els blogs no cal que siguin monotemàtics. Només faltaria. Que cadascú deixideixi que posar i la resta, si els interessa ja el llegiran. I això és el que passa amb el teu: interessa i el llegim.

    ResponElimina
  23. Ahir nit (tu ja ho saps, Assumpteta) mentre era deglutint una peli de digestió més pesada que un botifarró de ceba (la del Coronado), vaig rebre un sms que m’explicava que havia guanyat el Cat Divertit 2011. Era de la “meva” Assumpta (amb permís d’en Josep Lluís) que fent el que fa sempre (regalar somriures, fer-nos contents, escriure comentaris extended mix. En definitiva, oferir vitalitat i bonpastisme) em comunicava la bona nova.

    Així ets Assumpta: reparteixes il•lusió sense filtres, ets simpàtica i escrius un bloc (sí, ho he de dir així, malgrat prometre que moderaria el meu llenguatge) collonut. Per tant, cal que et digui que em fa moooooooooooooooolt feliç el teu Cat? Cal?

    Que collons! (perdó altre cop) Clar que cal: em fa mooooolt feliç el teu Cat. I gràcies per interrompre la peli: era un rotllo!!!

    Petooooooooooooons!!!

    ResponElimina
  24. Enhorabona, Assumpta!! I nosaltres contents que ens continuis sorprenent amb qualsevol tema de la vida. Records.

    ResponElimina
  25. Felicitats! "Te mereces eso y mucho mas" (Frase de l'APM?)

    Salut!

    ResponElimina
  26. Moltes felicitats, Assumpta! Un premi ben merescut!
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  27. Mira tu qui ens ho havia de dir...
    Enhorabona!

    ResponElimina
  28. LA MEVA MALETA.- Quina gràcia això de “veterana”... i és que, en el món dels blogs el pas del temps és tan diferent!! Crec que sí, que ja ho començo a ser! ;-)
    Moltes gràcies i enhorabona també a tu pel teu C@t!! (i conserva aquest pijama de la sort!! hehe)


    SARGANTANA.- Moltíssimes gràcies, guapa!! En vida teva (que deia el meu pare) ;-)


    JORDI.- Hehehe que em faràs posar vermella!! ;-))
    El meu nebot és “matemàtic” (i és nebot meu de veritat, eh? hehehe) i, clar, cada cosa ha d’encaixar en el seu lloc, els blogs “barrejats” per ell deuen ser poc “exactes” ;-))


    QUADERN DE MOTS.- Moltíssimes gràcies!! ;-)


    MERCÈ.- Moltes gràcies, guapíssima!!


    MPG.- Gràcies!! I tant que sí, els comentaris donen vida als blogs ;-)) I visquen, visquen les miscel•lànies per sempre! :-))


    MONTSE, Blog “Una mica de tot”.- Mil gràcies, de tot cor... per ara i per les teves paraules maques de sempre ;-))


    FERRAN.- Hehehe quin home!! Enhorabona catosfera! I Visca Catalunya i la nostra llengua! ;-))


    EL PORQUET.- Moltíssimes gràcies i enhorabona a tu també, que amb el teu morret rosadet i les potetes de ministre has anat entrant per tot arreu i a tot arreu has caigut bé ;-))
    Ja ho sé, ja... ets un Miscel•lània!! Pobre de mi l’any que ve!! (No et podries especialitzar en algun tema concret?) :-DDD


    JORDI.- Mil vegades gràcies!! M’esteu deixant uns missatges molt macos, gràcies de nou ;-))


    ÒSCAR.- Hehehe jo no sabia on eres ;-) però quan vas dir que al darrer minut un imprevist no et permetria ser a la Gala jo vaig pensar “ja l’informaré jo!”... És que no pot ser que un guanyi un premi i no ho sàpiga ;-))
    Per la resta del comentari... em vols fer posar vermella, eh? Aaaai, què trapella!!... Moltíssimes gràcies, de veritat!! I de nou enhorabona pel teu... i a seguir!! ;-))


    JOMATEIXA.- Moltíssimes gràcies!! ;-))


    MONTSE-ARARE.- Em fa gràcia quan el poso “Montse-Arare” ;-)) Moltes, moltes gràcies!! ;-))


    MONTSERRATQP.- Moltes gràcies, guapus! (així, en plural, hehehe).
    Em fa il•lusió veure’t passar de tant en tant pel blog!! ;-))


    KAYRA BLACKWOLF.- Moltíssimes gràcies, jove guerrera!! (“Perdoneu, però algú ho havia de dir”, frase del Polònia) ;-))


    GALIONAR.- Mil gràcies i una abraçada ben forta també per a tu!! ;-))


    COSME.- Moltíssimes gràcies! ;-))


    JO RAI!.- Glubs... hehehe no sé, jo no ho pensava pas... però moltes gràcies!! ;-))


    TU, JO I L’OTIS.- Moltes gràcies, de tot cor!! ;-))

    ResponElimina
  29. Felicitats, Assumpta!
    Enhorabona per la feina!

    ResponElimina
  30. Muchas felicidades guapa,
    que tengas una buena semana.

    ResponElimina
  31. moltíssimes felicitats!!!!!! el teu blog i tu us feu estimar moltíssim!!!!

    un premi molt merescut!!!

    ResponElimina
  32. MORTADEL·LA.- Moltíssimes gràcies, guapa!! :-))


    RICARDO MIÑANA.- Muchísimas gracias!! :-))


    RITS.- Què ets maca! ;-)) Gràcies de tot cor!!


    MIREIA.- Mil gràcies, guapa!! :-))

    ResponElimina
  33. ÒNDIAAAAAAA!!!! Uns dies allunyat d'això que anomenen la "blogosfera" i veig que has estat premiada: Doncs la més sincera de les enhorabones!!!

    ResponElimina
  34. ASSUR.- Moltíssimes gràcies!! :-))
    I contenta de veure't de tornada!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!