dimarts, 6 d’octubre del 2015

La mà en relleu

El passat mes d'agost vàrem estar una setmana llarga a Barcelona, a casa la mare, amb la meva germana i un nebot (fill de mon germà) que també estava "vivint" allí uns dies... Enmig d'aquest estiu fastigós que hem aguantat, amb una calor gairebé insuportable, aquells dies varen coincidir amb una baixada de temperatures que es va notar (i gaudir!) molt. Això sí, també va ploure i, en alguns moments que era millor no sortir de casa, la meva estimada germaneta i jo vàrem posar-nos a fer dibuixos "en relleu" (o en 3D pels que sigueu més moderns)


Aquesta és la meva mà :-)

Feia dies que tenia ganes d'ensenyar-vos aquesta xorrada tan gran, i bé, per fi ha arribat el moment!

Tot es va originar en un vídeo que ella havia vist i que em va proposar de dur a la pràctica. Ja sabeu, els que tingueu criatures, o sigueu avis, o feu de cangurs dels nebots o dels nens de la veïna, ja teniu una nova forma d'entretenir-los. Jo, pel mateix sistema, vaig dibuixar una estrella i la silueta d'un home (molt senzilla) però no tinc foto. El que sí que us puc deixar és el vídeo on explica com es fa per si ho voleu provar.


Au, tothom a "des-estressar-se" jugant a fer dibuixos "en relleu" :-))

22 comentaris:

  1. I tant que ho provaré... Amb els nens, segur!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe suposo que has imaginat (i encertat!!) que una de les persones en qui primer vaig pensar per fer aquest post vas ser tu... Et veig perfectament "fent mans en relleu" amb els teus nens :-))

      Elimina
  2. M'he quedat embadalit mirant el vídeo (tot i que en silenci), quin efecte més xulo! Realment, te'l mires i sembla en tres dimensions, i només són ratlles! Això és enganyar el cervell, i tant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaja, veig que ma germana i jo no som les úniques que conservem part de les nenes que vàrem ser (en el teu cas, nen) :-))
      Em fa molt contenta que una cosa tan senzilla com això us estigui agradant... Sou tots molt bona gent!! ;-))

      Elimina
  3. Caram, quin efecte tan bo! I ben senzill que és. Molt sorprenent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A més, fer-ho és divertit!! :-)
      Un dia que tinguis l'hereu a casa amb un munt d'amiguets jugant, saltant i cridiant, els poses a dibuixar-se les mans en relleu i tot solucionat ;-)

      Elimina
  4. Xorrada?. Ni molt menys. M'agraden molt les il·lusions òptiques i realment aquesta que ens ensenyes és genial. L'efecte és espectacular i sembla molt fàcil de fer. No tinc nens per entretenir però ho he de provar igualment. :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que és fàcil de fer!! Ja veuràs com si ho proves passes una estona ben entretinguda... Va genial contra l'estress! :-))

      Elimina
  5. Que xules que us van quedar, realment sembla que hi hagi una mà. Jo també he vist tot el vídeo i ja he guardat l'enllaç perquè se'l miri la meva petita que li agrada molt dibuixar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veuràs que s'ho passarà bé fent-ho!! És una cosa curiosa i el resultat divertit ;-))

      Elimina
  6. Respostes
    1. Hahahahaha
      Si em passes la silueta del teu te'l dibuixo :-DD

      Elimina
  7. Respostes
    1. Una tarda de pluja, uns colors, un paper i... a recordar la criatura que portem dins! ;-))

      Elimina
  8. és xulíssim. m'ho apunto per fer-ho amb els nens. m'ha encantat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs estic ben contenta!! Si finalment ho proves algun dia que hi hagi l'ocasió, ja em diràs si s'ho han passat bé! Espero que sí :-))

      Elimina
  9. Ai, que senzill! I queda espectacular, molt curiós.
    Gràcies, Assumpta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres, que passeu per aquí!! Guapa! :-))
      Si tens temps ho proves... és entretingut i curiós ;-)

      Elimina

...i moltes gràcies per la visita!!