dissabte, 26 de gener del 2013

Això no és un sac de dormir!!

Ves, ara em fa gràcia posar els títols dels posts així, amb una negació (efectes dels refredats, angines i totes aquestes desgràcies!)

Imagineu que algú us convida a passar un cap de setmana a casa seva; sou una colla d'amics i heu d'anar a un concert, acabar un treball, o fer una excursió, una caminada... i quedeu que el petit apartament de muntanya d'en Roger serà el punt de trobada, el campament base... Però, clar, no hi ha prou habitacions per a tots, així que es decideix que la gent porti sacs de dormir i que, al vespre, a la Sala s'hi estarà molt bé amb la llar de foc i tot...

Arriba el dia i la gent va arribant i deixant els seus sacs tots junts a un racó de la Sala...


De cop, s'escolta un soroll i tots es giren. És l'Armand Puigdelplà Ventaserè, que baixa una capsa, com una maleta, del seu cotxe.

- Disculpeu, és que pesa una mica... però ara la poso bé, que té rodetes... Ja està... fantàstica! I somriu feliç, amb les mans a la cintura i evident expressió de satisfacció, a tots els que han sortit a mirar.
- Però què és això? -pregunta en Roger.
- És la meva CASULO!!


Bé... no sé si ho sabria explicar correctament, més val que observeu el vídeo:

34 comentaris:

  1. Caram, se les empesquen totes! Això és poc menys que una càpsula hoi poi de Bola de Drac. D'acord, és més gran i pesat inicialment, però les prestacions són molt grans!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehehe XEXU, m'has fet anar a buscar què és una càpsula "hoi poi" :-DD
      sigui com sigui, tant les càpsules com els CASULOS són bons invents, eh?
      A mi m'ha fet molta gràcia com posen la prestatgeria i estiren el somier per fer el llit ;-))

      Elimina
  2. És divertit! clar que com es presenti molta gent amb el CASULO més d'un haurà de fer vivac o dormir al ras! :)
    Una abraçada, Assumpta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe imagina l'espai que necessitarien perquè cadascú muntés el seu CASULO... Tot i que sempre es podrien posar d'acord en compartir prestatgeries :-DD

      Elimina
  3. Què ben ideat!!...A l'inventor no se li ha escapat cap detall perquè l'habitació quedi complerta!!
    Què tinguis molt bon cap de setmana!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo "terrible" deu ser dissenyar-ho de forma que unes coses encaixin en les altres... T'imagines plegar-ho? :-)) Si no recordes una de les coses, ja no t'hi cap res :-DD

      Elimina
  4. només li falta una planta i la foto de familia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totalment d'acord... de fet, crec que en els calaixets on hi ha el penjador, en un d'ells hi cabria una planta i a l'altre la foto ;-))

      Elimina
  5. Ho inventen tot. Això si, ni de bon troç tan pràctic com el sac de dormir!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com a pràctic sí (sobre tot pel pes!! hehehe aquest CASULO deu pesar una animalada hehehe) Ara bé, jo preferiria dormir al llitet aquest que al sac, eh? Tot i que, de fet, hi he dormit poques vegades a un sac, però sempre he trobat que s'hi estava prou bé :-))

      Elimina
  6. Has fet bé d'avisar... no penso convidar a l'Armand Puigdeplà Ventaserè a casa meva ni boja! Quina invasió!

    Ah! Jo com que tinc un fill de 30 anys que era addicte a la Bola de Drac ... si que sé que és un càpsula hoi poi!!!! sense buscar-ho ni res! :D La veritat, eren molt més pràctiques... :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Visca les capsules hoi poi!!!! :-))))

      Elimina
    2. CARME.- L'Armand i en Roger sempre han tingut molta confiança, eh? No sé, si el convidessis tu potser no portaria tota la paradeta... (o sí!!) ;-))
      Doncs m'ha encantat això de les càpsules hoi poi... molt, molt pràctiques :-DD

      Elimina
  7. carai vull un casulo o és una casulo? quines coses inventen oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ni idea... jo diria... mmmmmmmmm... una? (perquè és com una maleta)... ooo, potser... mmmmmmmmm un? (un plegatín?)
      En tot cas, jo també en vull un!! ;-))

      Elimina
  8. Alussina vessina! ideal per nòmades que canvien de casa cada cop que canvien de feina o no en tenen... llàstima que el preu no deu ser tan ideal.
    saps si en fan d'un altre color que no sigui groc?? ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, de fet el groc tampoc m'entusiasma. Voldria un blau marí... o... vermell... jo què sé! ;-))

      Elimina
  9. que guay ehhh!!! a mi si em ve un amic a casa amb un casulo d'aquests crec que li hauriem de fer un lloc al jardí, hehehehe, amb 40m2 amb prou feies i cabem nosaltres i els gats! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Us quedeu vosaltres amb el CASULO i envieu l'amic a dormir fora :-P

      Elimina
  10. M'agrada. Li ho proposo al Sant per quan vingui algú a dormir... o el que faço falta.

    :0)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Només imaginar la feinada que em dóna a mi un senzill "plegatín" hahahaha això ha de ser com una tortura :-DD

      Elimina
  11. Quina gràcia! A mi m'encanten aquestes coses que encaixen i desencaixen. Molt bó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agraden, MIREIONA, però com a joc... Segur que si jo hagués de muntar i desmuntar tot això acabaria histèrica :-DDD

      Elimina
  12. I la va plantar davant la llar de foc i els sacs de dormir dels altres a prendre l'oratge!!
    L'invent molt ben acabat :)

    Aferradetes!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahahahaha LLUNETAAAAA!! Ostres!! M'has fet riure, eh? :-DDDD He imaginat ben bé l'Armand tot ben instal·lat amb la seva habitació complerta davant la llar de foc i els altres... hahahaha ai, ai, quina xiqueta!! :-DDD

      Elimina
  13. El primer que m'ha vingut al cap és justament el que li dius a la Montse, que el més difícil de tot és que a l'hora de recollir, tot torni a quadrar dins la capsa. Segur que et sobren peces!!! ;-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'estiu passat, a casa la meva germana érem un més que no pas llits hi ha i al meu nebot petit (llavors 11 anys) li va tocar "plegatín"... Si haguessis vist el sarau que van muntar la meva germana i en Josep Lluís per tornar-lo a plegar!! :-DDD

      Fins que la meva germana anava cridant "que vingui l'Assumpta, Assumptaaaaaa!"... Amb mi ja saben que, per temes de força no poden comptar per res... però ella el que volia era que m'ho mirés :-P

      Vaig anar... els hi vaig dir... "torneu-lo a desplegar, si us plau" (el teien en una forma estranya)... El van desplegar, m'ho vaig mirar i vaig dir "ja ho veig... tu, doblega per aquí, tu aguanta per allà, tu estira, tu..." i va quedar perfectament plegat i encaixat :-DDD

      Elimina
  14. Respostes
    1. Saps que en tota la meva vida només he anat una vegada a IKEA i perquè m'hi van acompanyar expressament? ;-))
      Ara bé, sé la fama que té en quant a muntatge :-DDD

      Elimina
  15. una casa portatil, ideal para los que tienen que mudarse a menudo. Iba a decir que parece cosa de Ikea, pero el montaje se ve más fácil!!

    espero que vayas mejorando, petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, guapa! Estic molt millor però gairebé em fa por dir-ho doncs la setmana passada també anava molt bé i, de cop, un mal de coll terrible!

      Hahahaha no he muntat mai res d'Ikea! Algun dia m'hauries de fer una demostració :-DDD

      Elimina
  16. Marededeusenyor!
    Això deu anar bé si has de canviar sovint de pis. Així et pots endur l'habitació facilment . . .

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!