dimarts, 29 de gener del 2013

Això és un meme!!

Premis 10 Best Blog 2012

Això és un meme... Si, no sé qui va posar el nom a un llistat de preguntes sense massa solta ni volta i que representa que va acompanyat d’un premi.
Algú et diu: “El teu blog m’agrada, considero que et mereixes un premi”... Ara bé, si el vols, has de contestar unes preguntes i, el que és pitjor, ho has de passar (el guardó i les preguntes) a deu persones més.
Al final, la gent no sap a qui passar-li i resulta que tota la catosfera més propera ja ho ha rebut (alguns dos o tres vegades) amb la qual cosa arribes a la trista conclusió que, qui t’ho ha passat a tu, potser és perquè “ja no li quedava ningú lliure”.

Quan jo vaig començar al món dels blogs, a finals de 2007, els memes eren com una tortura en ple boom. Un interrogatori que et queia al damunt sense que tu haguessis fet res dolent... La gent pensava “Ostres, un blog nou! ja sé a qui li encolomaré el proper meme” i el pobre novell, quan ho rebia pensava “Quina il·lusió, el meu blog els agrada, porto tan sols tres setmanes i ja tinc quatre premis!!

Fins que alguns, vista la repetició constant de premis amb llistes de preguntes i obligacions de fer-ho circular, es van començar a posar lletrerets al blog tipus “Memes NO, gràcies”... Jo me'n vaig fer un! Encara li tinc posat!

Però, clar, fins i tot les coses més horribles, quan les veus amb la perspectiva del record, agafen una tonalitat entranyable i ara, després de tant de temps, el detall de la Maria de passar-me’n un m’ha fet molt feliç... Sí, què voleu que us digui, m’ha fet gràcia de veritat. Així doncs, manifesto que estic disposada a respondre un meme cada CINC ANYS!!

I ja no m’enrotllo més, aquí teniu les preguntes i respostes

1. Què t'agrada més cuinar: postres o plats de cullera? M’agrada molt més menjar que cuinar. Ara bé, si algú renta els plats i arregla la cuina, jo faig el plat de cullera i els postres.

2. Què és el més important per a tu en una persona: la personalitat o el físic? Sense cap mena de dubte, i amb tota sinceritat, la personalitat.

3. Des de quan vas començar amb el blog o pàgina? Crec que era novembre de 2007, però ara no m’ho facis anar a mirar.

4. Qui va ser la persona que et va inspirar per començar en aquest món? Em vaig inspirar jo sola... Bé, no... una amiga em va parlar d’un blog que tenia la seva germana... però em vaig decidir a obrir-ne un després de llegir un article al diari a l’avió Amsterdam – Barcelona. Article que, de fet, va llegir primer el meu marit i me'l va passar... Perquè, en realitat, jo ja duia temps ficada per Internet, havia estat a msn.groups i tal –sempre discutint- i el meu marit va pensar que potser agafaria menys “berrintxes” si tenia un espai propi i... bé... doncs això. Una mica tot barrejat.

5. Sols seguir molts blocs o t'arriben els seguidors per altres persones que t'han conegut? Doncs... no sé... o sigui... jo no segueixo blogs perquè em llegeixin a mi. Jo llegeixo els que m’agraden i, després, si algú té la paciència de llegir el que jo escric, doncs em fa molta il·lusió, és com si em regalessin una estona del seu temps ;-)

6. Què t'agrada més: cuinar o que et cuinin? Que em cuinin.

7. Menges a casa o a la feina? Menjo a tot arreu... Bé, de fet... no tinc feina... Buaaaaaa!! Si us plau... algú sap d'una feina per mi?

8. Sols fer receptes de verdures? A l’estiu més amanides. A l’hivern faig moltes coses amb una mena de puré de patata inventat per mi... també hi poso espinacs... jo que sé! El primer que trobo! :-P

9. Quina és la teva millor recepta? No sé hehe qualsevol cosa que cuini em surt acceptablement bé. La meva mare, quan vol fer pollastre rostit em demana que li faci jo perquè diu que em queda millor... i és cert ;-))

10. Què és el que demanes a una persona perquè sigui la teva amiga? Que tingui paciència i comprensió amb les meves manies, que no puc fer-hi més.

11. Quina és la millor pel·lícula que has vist? El hombre que sabia demasiado d’Alfred Hitchcock


I ara ve quan el maten perquè representa que ha arribat el moment de proposar 10 blogs, però molta gent ja se m'ha escaquejat als comentaris del post anterior... Desconsiderats!!

Així doncs, ho passo a qualsevol que li faci gràcia respondre aquestes preguntes!! :-)

20 comentaris:

  1. És que ara ja m'he fet gran i he après a escaquejar-me... m'ha costat, eh? però n'he après una mica.

    Moltes preguntes les hagués contestat jo perfectament per tu (ja en anem coneixent) Algunes no eh?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe al principi a mi també em sabia greu escaquejar-me, fins que en vaig aprendre... Però bé, fer-ne un cada cinc anys és divertit i tot! :-DD

      Algun dia podríem fer un joc d'endevinar característiques dels altres, costums... Seria divertit!! ;-))

      Elimina
  2. Només em faltava que les preguntes siguin de cuina, un camp en el que sóc totalment inepte. Res, queda descartat. Encara que això de fer-ne un cada 5 anys no està malament, ja no et toca fins el 2018. Jo abans deia que en feia un a l'any, tot i que me'n queien la tira, i naturalment, canviava les normes com volia i no el passava a ningú. El mínim que pots fer amb un meme és matar-lo.

    Saps que m'ha impressionat més, però? Que parles del 2007, en aquelles èpoques tal i pasqual. Fa 6 anys, en parlem tan tranquil·lament perquè ho hem anat vivint. Però t'adones que fa tot aquest temps que fa que correm per aquí, que ens coneixem, i que tot això és part important de la nostra vida, fins el punt de parlar-ne amb naturalitat? Poca broma, eh? No recordo massa què feia fa 6 anys, hi he de pensar... o ho puc mirar al blog directament. Perquè de records dels blogs sí que en tinc d'aquelles èpoques. Quines coses.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha com pots dir a vegades coses tan bèsties? "El mínim que pots fer amb un meme és matar-lo :-DD

      Sí, és maco pensar en tot el temps que fa que ens anem trobant en aquest racó tan entranyable anomenat: catosfera ;-)) La de coses que hem viscut, eh? ;-)) Les nostres vides segur que han canviat en molts aspectes... però aquí seguim!! :-DD

      Elimina
  3. Doncs felicitats pel Meme, Assumpta.
    El premi serveix, si més no, perquè et coneixem una miqueta més, i això sempre està bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si et fa gràcia el pots agafar i fer-lo... El teu blog també té molt de mèrit, recull de bona literatura, per tant seria ben merescut ;-)
      Jo no l'he passat però si sabés d'algú que li faria gràcia fer-lo, li passava immediatament :-))

      Elimina
  4. serà que nadie me lee ya?? tal como dices, el primer año del blog me caian a puñados y ahora hace tiempo que nadie me da premios ni memes. de memes nunca había contestado ninguno, jejeje, se morían todos en mi blog porque no los contestaba ni los pasaba. Quiero pensar que todo es porque ya no se estila tanto y se pasan más que nada entre blogs nuevos.
    Las preguntas de cocina las contestaría muy fácil: se puede hacer con un ordenador o con una aguja?? no, verdad?? pues entonces que lo haga otro!!! Lástima que no puede ser y me toca hacerlo.
    parece que estuviera contestando el meme, bueno, ya está, contestado en este comentario.
    molt divertit el teu meme, has de contestar-los més sovint...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha nooooooo, al contrari!! El que passa és que els teus (MOLTS) lectors ja saben que no els segueixes ;-))

      Per cert... "Las preguntas de cocina las contestaría muy fácil: se puede hacer con un ordenador o con una aguja?? no, verdad?? pues entonces que lo haga otro!!! boníssim!! :-))
      Tot i així jo dono fe que en matèria de rebosteria en saps força!! ;-))

      Elimina
  5. Si alguna vegada n'he rebut algun, l'he agraït de debò perquè és d'agrair que algú pensi que et mereixes el seu reconeixement però mai l'he passat a ningú més. De sempre que no m'ha agradat això de "continuar la cadena", trobo que es posar en un compromís al que et va darrere. Així que sort que no has fet el que em dius al post anterior, perquè t'hauria dit directament que no. ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactament, penso com tu... sento que estic passant una "obligació" a algú que no sé si li farà cap gràcia :-P

      Ara bé, MAC... t'imagines un MEME senceret ple d'enigmes i endevinalles? Uaaaaaaaaaaaau!! :-DD

      Elimina
  6. Doncs moltes felicitats per la part positiva d'aquestes coses i és (al meu parer)...que pensin amb TU!!
    I mira, t´ha quedat simpàtic! :)

    Aferradetes i bon dia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. LLUNETA, t'ho prometo... és la pura veritat, vaig estar a punt de passar-te'l... Vaig pensar que tu en podries treure un bon post... a més que el teu blog m'agrada (requisit important! hehe) però després dubtava... ja que no el volia passar a 10 persones, no sabia si passar-lo a 3 o 4 no quedaria bé...

      Però va... T'ho dic ara... Te'l passo!! ;-))) (només si vols, eh? si et fa mandra, doncs res de res hehe)

      Elimina
  7. Mai m'han agradat aquests interrogatoris.... a mi no em faria res explicar-vos la meva vida però, haureu de venir a la calçotada del mes vinent! :P (siiii, valeeee, que no hi ha diners per calçots...... doncs a fer el cafè! don't worry) :DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Albaaaaaaaaaa, et passo el MEME!!!

      Quines ganes de fer la calçotada, xiqueta!! Fa ANYS que no hi puc anar...

      Recorda... et passo el Meme, eh? :-DD

      Elimina
    2. Moltes gràcies ehhh, però...... no el vull!!! hehehe! No et sap greu oi?? Jo t'explicaré el que convingui el dia que ens coneguem en persona! :P Ptonets!!!

      Elimina
  8. Curiós el barrejar preguntes del blog amb preguntes de cuina, no? Potser qui va iniciar aquesta cadena era un bon gormand!

    M'ha agradat la resposta de que el teu marit et va recomanar l'article que parlava de blogs per veure si amb un espai propi agafaves menys emprenyades. Canvia espai per estat i... no et sona d'alguna cosa?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Trobo que has fet una associació d'idees GENIAL amb això de la paraula... I tant que sí!! :-))

      De fet, la major part de discussions en aquests grups compartits venien de que si el català per aquí, que "si yo me voy a vivir a Cataluña, mis hijos...", que si les multes per no retolar en català... i jo tenia cada enganxada!... bé, hehehe tu em vas "pescar" l'altre dia al Twitter amb la meva "personalitat" de batalla.

      En canvi els blogs són diferents. Jo no puc entrar al TEU i parlar-te com una maleducada... perquè és el TEU i tu a casa teva fas el que vols... És una qüestió de respecte.
      Clar que et puc portar la contrària, però sempre haurà de ser de forma educada...
      De la mateixa manera, tothom pot opinar al meu blog de la forma que vulgui, però ningú té el dret d'intentar que canviï coses, o que escrigui d'una altre manera...

      I és que INDEPENDENTS es viu millor :-DDD

      Elimina
  9. d'aquests premis en tinc un armari ple...

    ResponElimina
  10. És ben veritat que les modes tornen!! aviam si això dels memes és passatger. Va, jo tb el faré aquesta tarda, que ho tinc pendent.

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!