dimarts, 29 de gener del 2013

Voleu guanyar 20.000 Eurus de forma ràpida i totalment legal?


Sí, ja imagino que voleu... I jo també, és clar!

Ara bé, si jo sabés com aconseguir-ho... Ho explicaria aquí o em guardaria aquest procediment per anar-lo fent servir personalment?

És igual. Sigui com sigui, no ho sé com es guanyen -legalment- aquestes quantitats. El que jo puc explicar és com, SEGUR, que no es guanyen 20.000 Eurus... sinó que es guanyen somriures, complicitats, bon rotllo... i un dibuix (virtual). Com? Participant als Premis C@ts!! És que després passarà el de sempre, que ens coneixem... "Aaaaaai, ja ha passat el plassu? (termini)... Ja m'he quedat sense proposar res!! Com passa el temps!" Queden dos dies i mig. Valtros mateixos.

Aquest post té vida limitada... tinc pendent un meme (un memeeee!! no digueu RES) i un joc d'endevinar alguna cosa... Com passa el temps!!

12 comentaris:

  1. Sí sí, que proposin que això s'acaba, tu. Ja queda no res i la cosa està molt justa. A veure què surt. Ja sabeu que per 20000 euros el premi està assegurat! És bromaaaaa!

    Un meme Assumpta? Un meme!!!? A baix de tot de la teva barra lateral encara hi ha el logo de 'memes no'. Que t'has tornat una fluixa? No em deixis sol, eh?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què t'hi jugues a que, malgrat tots els avisos, hi haurà algú el dia 1 lamentant-se que no ha tingut temps! :-)))

      Calla, calla, em va donar com certa nostàlgia veure un meme... Crec que en faré un cada 4 anys!

      Elimina
  2. jo per 20.000€ ni em molesto a llevar-me pel matí...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uaaaaaaau, PONS, tu deus ser molt ric, eh? Què em podries subvencionar una miqueta? ;-))

      Elimina
  3. Respostes
    1. Noooooooooo, CARLES, no!! No has de matar ningú, home! :-))

      De fet, què més voldria jo saber com guanyar-los... Només era una forma de fer venir gent cap aquí per enviar-los a fer les seves propostes al Blog de C@ts ;-))))

      Elimina
  4. Tinc un portamonedes que no em cap res, però sempre podries fer-me una cartera, oi?

    Bona tarda!
    Bessets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. O un "sobre" ;-))

      Ai, quina felicitat si, de sobte, caigueren del cel uns 20.000 eurets!! ;-))

      Elimina
  5. He, he, he... bona estratègia!

    Meme? has dit meme? Jo crec que n'hauries de dir mem! :D

    Em pensava que ja no existien, quan el vaig veure a ca la Maria, l'altre dia!

    Per no deixar sol en XeXu, ja em passo jo a la banda de NO-memes si us plau... :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'has salvat per poc, eh? Perquè si ho arribo a passar a algú, tu eres una de les candidates :-P

      Hehehe hi ha alguns temes que són molt seductors per al públic en general... Avui faré rècord d'entrades, segur :-DD

      Elimina
  6. Bona manera de llançar el missatge. :-)))
    Doncs va, que et facin cas que el termini ja s'acaba i com més gent hi digui la seva molt millor.

    Pel que fa a això del "meme" tu mateixa encara que jo sóc també del bàndol d'en XEXU i la CARME. En canvi el post que si espero amb ganes, és aquest d'endevinar alguna cosa. :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Soc una magnífica comunicadora... i no tinc àvia :-DDD

      A tu te l'anava a passar... amb la proposta de respondre cada pregunta amb un enigma o endevinalla... però t'has passat al bàndol XEXU-CARME! :-P

      Elimina

...i moltes gràcies per la visita!!