dijous, 31 de gener del 2013

Què? / Qui?.- Gener 2013.- Primer dia de Joc.- Imatge inicial.

El passat mes de gener (ja fa un any!) vaig començar un nou joc d’endevinar imatges, una barreja de la “Imatge misteriosa” i del “Personatge Misteriós”: Un mes s’haurà d’endevinar un “QUÈ” i al mes següent un “QUI”.

Per fer-ho més emocionant, els “Què” i els “Qui” aniran per parelles de mesos (gener-febrer / març-abril / maig-juny / juliol-agost / setembre-octubre / novembre-desembre) Sis parelles.

Cada encertant d’un Què (imatge) o d’un Qui (personatge), tindrà un punt. Cada persona que encerti un Què i un Qui de la mateixa parella de mesos tindrà un punt extra.

Voleu seguir jugant aquest any?

Doncs bé, com som a GENER, toca encertar un QUÈ (imatge misteriosa). Us recordo les normes:

- El Joc durarà dos dies (com a màxim).
- El primer es presentarà una foto molt ampliada, distorsionada o des d’un angle estrany per veure si es pot endevinar què és.
- Si algú encerta què és el primer dia, el Joc ja s’acaba.
- Si ningú l’encerta, hi haurà un segon dia amb una nova imatge de la mateixa "cosa" per fer-ho una mica més fàcil. En cap cas hi haurà pistes "extra", només imatges.
- El segon dia es publicaran les respostes rebudes el primer dia.
- Es podran donar diverses solucions.
- La resposta ha de ser el més exacta possible. Si hi ha respostes poc concretes jo mateixa interpretaré si s’apropen suficientment o no a la solució "ideal" com per ser considerades correctes.
- Cada encertant tindrà un punt. Hi haurà tants guanyadors com encertants, independentment de qui ho hagi dit primer.
- Mentre duri el Joc els comentaris estaran moderats.

Us animeu a jugar? Si? Doncs us pregunto

Algú sap QUÈ ÉS AIXÒ?



Casualment, demà em serà impossible arribar a la mateixa hora que ara (Celebrem la festivitat de Sant Enric d'Ossó, patró dels catequistes, i comprem coques amb recapte i fem festa a la Parròquia mateix). Així que, excepcionalment, donaré dos dies de temps. O sigui, fins dissabte a les 21:30

Gràcies per jugar!!!

13 comentaris:

  1. Ho veig negre això. Al principi he pensat en un tamboret, mira que et dic. Després m'ha vingut al cap un botó de puny de camisa, però dubto que sigui cap de les dues coses. Com que hi ha dos dies per pensar, a veure si m'il·lumino més endavant.

    ResponElimina
  2. Uff... aquest és ben difícil ehhh.... sembla com una fitxa de dominó, però és evident que no ho és... mmm.... aniré pensant!! com que tinc dos dies.... hehehe!

    ResponElimina
  3. Coques! mmmm jo amb els què no n'encerto ni un....el cap del Mariano?

    ResponElimina
  4. oooooh...de moment i a primer cop d'ull diré que ésel forat d'un pany, on va la clau.

    Nanit!

    (No riguis massa, eehhh!)

    ResponElimina
  5. Feliç festa!

    Una peça d'escacs? Segur que no!

    ResponElimina
  6. No acabo d'identificar-ho. L'objecte negre em sembla de fusta i el fons em sembla una paret. Potser és part d'un moble? La part de dalt d'un capçal de llit o d'una cadira?.
    De moment ho deixo així. Si em ve al cap alguna altra cosa ja vindré a dir-ho. :-))

    ResponElimina
  7. òstres... és que no ho sé ehh??? Sembla una tecla d'algo... Mmmmmm o potser una goma de borrar.....

    ResponElimina
  8. I tant que vull seguir jugant... si tingués idea del què és...

    Per dir alguna cosa dic un martell.

    ResponElimina
  9. ufff. no se m'acut pas què pot ser.
    Que passeu bona festa!

    ResponElimina
  10. Holaaaaaaaaa!!! el primer que em ve és que és un tampó d'aquests d'oficina. La part del mànec.

    ResponElimina
  11. Després d'una bona estona pensant en objectes sense trobar res, decideixo deixar-ho, de moment. Em giro per sortir de l'habitació i veig el forat del pany (sense la clau), em torno a mirar la foto, vaig mirant ara la porta ara la foto, i sí, crec que podria ser. Doncs això, dic que és el forat d'un pany. Apa, ja ho he dit!!!

    ResponElimina
  12. un peó negre d'escacs al revés.


    mmmm, ja veurem, xq no ho tinc gens clar!

    ResponElimina