dijous, 11 d’agost del 2011

Tunejant el blog

Avui he estat testimoni de com en FERRAN anava fent modificacions al seu blog fins que li ha quedat un piset acollidor i molt, molt maco. Al final, quan ho ha tingut tot llest ens ha convidat a la seva festa d’inauguració!

I jo, que no puc estar quieta, m’ha donat per jugar amb les plantilles i fer proves de com podrien ser diverses opcions per tunejar el meu... Què tal?






Bé... la veritat és que no el penso canviar, eh? Però m'he divertit jugant amb això :-)

18 comentaris:

  1. Estic molt acostumat a veure'l tan claret, però és clar, què he de dir jo, a mi m'agrada com queda la primera opció! Sempre fosc! Potser l'opció amb coloraines, aquella taronja, tampoc et quedaria malament, però no em fan el pes les tres columnes, almenys aquests models.

    ResponElimina
  2. Tu mateixa, a mi m'agrada com el tens però com que és teu...el que t'ho vulguis...coincideixo amb en XeXu en això el de les tres columnes el veig massa atapeït ....

    ResponElimina
  3. Doncs mira, a mi el que m'agrada molt, però molt, és l'element comú de totes cinc propostes: els arbres tardorencs. Pel que fa al fons... hmm... el que menys m'agrada és l'opció 2: massa barroc, trobo. El 3 en canvi em fa gràcia; sembla un mantel. He dit mantel? mengeu, mengeu que encara queda cosa, a casa!

    ps: Assumpta, aquesta tarda, en ple "fregao" mentre ens anàvem enviant e-mails, pensava que l'últim cop que em vaig tunejar el blog, fa any i escaig... tu també vas viure l'operació en directe, hehe... Et contractaré com a assessora tunejadora oficial :-))

    ResponElimina
  4. Bé, que tot això ha estat una mena d'entreteniment, que no la penso pas canviar... al menys de moment! :-)


    XEXU.- Per a una miop i amb la vista delicada com la meva, el millor és tenir un fons clar... No t'agraden les tres columnes? Queda com... no sé... com... tot barrejadet hehehe... A mi em fa gràcia veure el blog així, però no, no el toco pas de moment :-))


    ELFRI.- Sí, sí, és el que m'agrada de les tres columnes, la sensació caòtica que dóna (com la meva taula, per exemple) tot amuntegat :-))
    Però no, no el canvio pas... de moment!!


    FERRAN.- I tant que me'n recordo!! Llavors varem estar tres hores a veure si el fons més clar o més fosc... a mi m'agradava molt aquell ataronjat que vas posar al final... però el que has posat ara el trobo molt maco... I el títol així, minimalista, m'hi agrada molt!!
    Ja em pots contractar, ja, que m'ho passo bé amb aquestes tasques ;-))
    (Dius que queda teca, oi? Vaig!!!)

    ResponElimina
  5. 5.39 del matí i encara queda teva! Que no jaleeeeeu??

    *moment insomni patrocinat per Doner kebab*

    ResponElimina
  6. Dona, el vermell, si no tingués les tres columnes seria un bon retrat del que és el blog i la seva propietària... roig passió, vivesa, espurnejant... ple de vida!

    ResponElimina
  7. A mi m'agrada el penúltim. el que té el fons del núvols i en quant a la distribució en columnes no està malament que n'hi hagi tres però jo faria la central (on surten els posts) bastant més ampla que les altres. :-))

    ResponElimina
  8. De qualsevol manera m'agraden, però posats a triar, em quedaria amb el penúltim, però com diu en Mac, fent la columna central més ampla, que tu fas posts molt extensos i et quedarien llonganisses massa llargues. ;-)

    ResponElimina
  9. Sens dubte, una peça clau de la xarxa!

    Sens dubte!

    Ens agradaria que fossis part del bogadisme i que fessis una ullada al nostre blog....segur que no el deixaras mai.

    ResponElimina
  10. Ohh que xulo que ens ho deixis veure! Realment fa gràcia veure totes les possibilitat que hi ha, la imatge del blog ens descriu una mica com som. A tu et veig amb un fons claret i amable, potser com deia en Mac el dels fons de núvols! Però les tres columes no fan gaire el pes...potser el taronja també està bé, perquè és molt viu, acollidor, càlid...

    A vegades fem moltes proves per acabar dient, ja m'agrada el que tinc!:) I està molt bé, obrir-se les possibilitats però acabar tornat a casa, allà on ens sentim bé i còmodes!

    És com quan et ve de gust provar-te roba que saps perfectament que no et compraràs mai, però fa gràcia igualment veure com et queda! Per jugar com dius tu, com a pura diversió! ;)

    ResponElimina
  11. Hola Assumpta, el blog quedó bello en todas las facetas...El roj le sienta bien bonito también.
    Será cuestión de animarse al cambio.
    UN ABRAZO Y BUEN FIN DE SEMANA

    ResponElimina
  12. FERRAN.- Aquest matí, quan he vist l'hora i el contingut del teu comentari insomne m'he fet un fart de riure :-DD
    Què se't va posar malament un kebab d'aquests i no podies dormir? O què estava passant? què somiaves amb les plantilles del blog? ;-))


    PORQUET.- Et diria que ets molt maco, però dius que ets molt tímid!...
    Ai va, que t'explico una anècdota: Avui per la tele han fet un anunci de l'Espetec Tarradellas i en Josep Lluís va i em diu "aquest nen em fa pensar en El Porquet"... tomaaaaaa!! i m'ha fet gràcia perquè clar, va veure la foto del teu post i un nen així, maco, morenet, amb el mateix pentinat... Ja veus, ets famós! :-)


    McABEU.- T'asseguro que si alguna vegada em canvio la plantilla (cosa que dubto perquè amb aquesta em sento molt còmoda) ja en tindràs notícia!! :-DD
    Així que de moment la penúltima amb el cos principal més ample... hi aniré meditant ;-))


    JPMERCH.- M'ha fet gràcia això de que faig posts molt extensos hehehe, ja tens raó, ja... Però home, és que tu tens el do de la brevetat, allò de "lo bueno, si breve..." ;-))
    T'explico un secret? Doncs resulta que un dia vaig fer un post curt :-))
    Apunto un vot més pel penúltim!


    PENYABOGARDE.- Gràcies per la invitació :-)


    BARCELONA M'ENAMORA.- Ostres, ara m'has fet viatjar en el temps! He recordat fa un munt d'anys (molts, molts... uns... trenta?) una amiga meva i jo a El Corte Inglés de Plaça Catalunya provant-nos un munt de roba... i sabent que no podíem comprar res, aissss hehehe
    Caram, la penúltima té bastants vots, eh? Però no, no, em quedo amb la que ja tinc :-))


    MARISA, el rincón de mi niñez.- Es que un amigo se cambió el diseño del suyo y yo quería hacer pruebas jeje... pero creo que me quedaré con el que ya tengo ;-))

    ResponElimina
  13. Voto pel 2n i el 5è. Són macos, i el fons clar als miops ens va bé. Diguem als nois eixerits que es posin en fons clars, també ens afavorirà ;)
    Em faig seguidora del teu bloc, i et dono les gràcies pels teus comentaris al bloc del XeXu, ets bona persona i et considero intel·ligent.

    ResponElimina
  14. Com se fa, per seguir-te? Ehem , despiste crònic ;(

    ResponElimina
  15. De les diverses opcions, em quedaria amb la primera, però sí, també és veritat que ja està bé com està :-)

    ResponElimina
  16. A mi ja m'agrada tal i com està! això si, de totes potser em quedo amb la primera, la negra.

    ResponElimina
  17. CANTIRETA.- Hola!! ;-)
    De fet això era un joc, perquè no el penso canviar, que a mi ja m'està bé així... a més, amb fons clar es llegeix millor.
    En XEXU diu que el color del seu blog és innegociable... no hi ha res a fer hehehe
    Dona, gràcies pels "piropus"... intento ser bona persona, però intel·ligent no sé jo siiiii :-P
    Aiiii és que jo no tinc la finestreta aquella de "seguidors"!... T'ho explico: Fa temps, un parell d'anys, ho vaig provar UN dia i mig o DOS com a molt i em vaig estressar. Em vaig fer seguidora de tots els blogs que llegeixo i se m'omplia el correu d'avisos i... uffff... una complicació terrible, així que em vaig treure la finestreta i em vaig esborrar de tots :-))


    P-CFACSBC2V.- Hehe com es nota els que teniu el blog fosc... En XEXU i tu, als dos uns agrada el primer ;-))
    De fet, era un joc... tal com està ja em va bé i fa "mandra" canviar-lo (després sempre hi ha coses que queden desconfigurades)


    RITS.- Eeeeei no m'estranya que t'agradi tal com està! Durant força temps tu i jo varem tenir la mateixa plantilla, gairebé iguals, tan sols variava una mica el color :-))
    Res, res, el deixo tal qual, que fa mandra tocar-lo, ara ja el conec ;-)

    ResponElimina
  18. M'agrada el blau,tinc debilitat per aquest color :) però a tu et queda be el taronja :), no se perquè :)

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!