dilluns, 8 d’agost del 2011

Endevinar el personatge.- Agost.- Primer dia de joc.- Pistes inicials.- Post 600

Benvinguts al Post sis-cents!! ;-))

Ja sabeu que, amb motiu de la Celebració-600, aquest Joc té un premi ell solet. Per la resta, funciona com sempre. Us recordo les normes:

El joc durarà un màxim de quatre dies (si s’encerta abans, doncs s’acaba abans).

El primer dia poso una imatge i potser alguna pista i ho deixo un dia sencer. Els comentaris al blog, durant aquests dies, seran moderats, jo els rebré al correu però els demés no els podreu veure, així no es podrà copiar.

El segon dia, post nou. Pista (o pistes) noves i també s’estarà un dia sencer (això ho faig perquè no tothom té els mateixos horaris i no estaria bé donar com a guanyador “qui primer ho encerta” perquè potser un altre que no ho ha vist perquè està treballant, també ho sabria) i llavors autoritzaré la publicació dels comentaris rebuts el primer dia, així tots podreu veure el que s’ha dit i us pot servir per eliminar opcions.

El tercer dia, post nou. Pista (o pistes) noves... i publicació dels comentaris rebuts el segon dia.

El quart dia, post nou. Pista (o pistes) noves... i publicació dels comentaris rebuts el tercer dia.

Durant aquests quatre dies, cada persona podrà donar tantes respostes com vulgui.

Si al final de les vint-i-quatre hores del quart dia ningú ho ha encertat, doncs no hi ha guanyador. Jo dic el resultat i ja està.

Si amb la pista que s’encerta (per exemple el tercer dia) hi ha més d’una persona que ho ha sabut, doncs hi haurà tants guanyadors com encertants, independentment de qui ho hagi dit primer.

Voleu jugar? :-)


PISTES DEL PERSONATGE DEL MES D'AGOST:

- És un home.
- Va néixer fa més de seixanta anys i menys de setanta.
- El seu pare era metge
- I aquí un trosset del seu rostre:



CLASSIFICACIÓ GENERAL A DIA D'AVUI (Els empats van per ordre alfabètic)

TRES ENCERTS: McAbeu
DOS ENCERTS: -----
UN ENCERT: Carme Rosanas, Elfreelang, Òscar, P-cfacsbc2v i XeXu

Com he dit al principi, aquest Joc, independentment dels demés, té un premi consistent en productes del meu blog-botigueta d'Artesania exposats a dia 13 d'agost per un valor de 18 Eurets (excepte pitets). Podeu veure les bases just al post anterior a aquest, o sigui, aquí.

Gràcies per jugar i fins demà a la mateixa hora!! :-)

16 comentaris:

  1. Felicitats pels 600!!!!

    Jo dic el primer que m'ha vingut al cap, Lluís Llach!

    Mira, jo què sé, el seu pare era metge!

    Mires el barça B? Demà derbi!

    ResponElimina
  2. Uf, no en tinc ni idea. N'he pensat un que em sembla molt improbable, i a més no he trobat referències al respecte (tampoc em sembla que coincideixi per edat), així que me l'estalvio. Quin desastre.

    ResponElimina
  3. Primer em semblava l'Stoikohv, però no pot ser perquè és més jove, i ara li trobo una retirada a en Rafael Ribó, el Síndic de greuges.

    ResponElimina
  4. És en Lluís Llach! Vaaa, digues que sí? ;P

    ResponElimina
  5. Bon dia, Assumpta!

    Felicitats pels 600 posts! Avui tiro cap a casa i penso en… Lluís Llach.

    ResponElimina
  6. ostres, ni idea, només puc dir que és de la generació de mons pares.... amb un pare metge,... buf, fatal, fatal!!
    no m'arrisco!!!

    ps. per cert estic tenint molt problemes per poder deixar comentaris des del meu compte google des d'ahir a la tarda. No em deixa, però sóc jo, la rits!

    ResponElimina
  7. aah! ara m'ha deixat!!! no entenc gens el senyor google!!

    ResponElimina
  8. Només mirant la foto m'ha semblat que era Josep Pla i només mirant la segona pista he vist... que no era Josep Pla. :-))
    Haurem d'investigar una mica més!!

    ResponElimina
  9. Doncs em sembla que les investigacions han anat bé.
    Si no vaig molt errat diria que el personatge amagat és Lluís Llach i Grande (Girona, 7 de maig de 1948) :-))

    ResponElimina
  10. Aquesta mitja cara em sona d'alguna cosa...ui és difícil....així de sobte quants milers d'homes tenen més de 60 i menys de 70 i el pare era metge? em tens ben despistada....de moment res ei i moltes felicitats per la nominació de c@ts i pels 600 posts i per aquest joc divertit i pel premi que promets...

    ResponElimina
  11. Hola Assumpta!
    El personatge es el LLuis Llach oi? :-)



    La Júlia diu que espera que el McAbeu no ho encerti ;-) Però segur que ja ho sap :)

    Petonets

    ResponElimina
  12. No sé si puc jugar a això, no tinc massa pràctica en jocs blogaires però el de la foto és en Lluís Llach vaja, hi posaria la mà al foc...

    ResponElimina
  13. De moment no anem bé :(

    ... tot i que aquest mig somriure ...

    ResponElimina
  14. Escolta, escolta... Amb això que dius que el seu pare era metge... No serà pas en Toti Soler?...

    ResponElimina
  15. Enhorabona per les 600 entrades o posts!!! jo no jugo, no tinc ni idea. Sort a tothom!!

    ResponElimina