dilluns, 8 d’agost del 2011

Cinc-cents noranta-nou

Ja fa dies que pensava que el meu següent post seria el post sis-cents i tenia dubtes de si fer alguna cosa especial o no, quan em vaig trobar que l’Elfreelang, amb l’originalitat que la caracteritza, va decidir celebrar el seu post 828 (no el 800 o el 900, sinó el 828) :-) i ella em va animar a celebrar també el meu.

Així que, tota contenta, ara ho anava a preparar una mica per acabar-ho demà i... què m’ha passat? Doncs que quan he mirat la llista de posts, he vist que un era un esborrany i no compta!! Així que aquest NO és encara el sis-cents!!



Així que, en lloc de fer-ho directament, aprofitaré aquest post cinc-cents noranta-nou, per explicar-ho... El què? Doncs que el Joc d’endevinar el personatge corresponent al mes d’agost i que aquesta vegada, tindrà un doble valor:

1r. Funcionarà com a joc normal dins la “sèrie” de l’any.
2n. També tindrà una funció “independent” i és que qui l’encerti tindrà un petit premi.

Seguint les normes de cada mes, amb les diferents pistes, amb els comentaris moderats, etc. qui resulti guanyador del Joc proposat dins el post 600, corresponent al mes d’agost, amb independència de si ha jugat les altres vegades o no, de si té algun encert o no, s’emportarà un detallet.

El premi consistirà en objectes del meu blog d’Artesania (excepte pitets) per valor de 18 Eur. entre tot el que hi hagi exposat el proper dia 13 d’agost. Qui guanyi triarà el que vulgui (podent demanar alguna variació en colors o algun petit canvi en algun disseny) i jo li faré i enviaré.

- Si hi hagués més d’un encertant, cosa totalment possible, el premi el sortejaria de la següent manera: Qui primer hagués dit la resposta encertada tindria el número 0, qui l’hagués dit segon el 1, qui tercer el 2, etc.
- Si hi hagués pocs encertants repartiria més d’un número a cada un. Per exemple: si n’hi hagués tres, doncs el primer tindria el 0,1 i 2, el segon el 3,4 i 5, i el tercer el 6, 7 i 8
- Guanyaria qui el seu número coincidís amb el “reintegrament” de la Loto 6/49 del proper dissabte dia 13 d’agost.
- Si sortís algun número que no s’ha pogut repartir (si, com en el cas de l’exemple, sortís el número 9) doncs amb els mateixos números, esperaríem al següent sorteig que seria el dimecres dia 17 d’agost.

Sé que és quelcom petit, però em fa il·lusió fer-ho, així que us animo a participar!!

12 comentaris:

  1. Ets un sol Assumpta! :) Felicitats pel post 599, que és ben maco també i oiiiiii tannnn que participaré al joc d'aquest mes aviam si aquest cop tinc més "luces"!

    Bon dilluns!

    ResponElimina
  2. Escolta l'adreça del McAbeu ja te la saps? Pots anar escrivint el sobre ja amb les seves dades, per anar fent temps, dic, que feina feta no fa destorb, hehehe.

    A veure, a veure quin personatge ens trauràs aquest més. Tot un detall per part teva. I va, espavilant a fer posts, que encara et guanyo!

    ResponElimina
  3. Hehe, estic amb el XeXu. No hi ha manera de blocar-lo sense que vegi el post? ;p

    Intentarem superar-lo, però ho veig complicat... ja estic esmolant el meu enginy!

    ResponElimina
  4. Jo ja estic animat per participar, així que no has de fer cas a EL PORQUET (em faria molta pena estar blocat en aquest blog) però si que n'has de fer a en XEXU (i tria un sobre ben gran). :-DD

    És broma, eh!. Ja saps que m'agrada molt participar en els teus jocs hagi o no hagi premi i aquest no serà una excepció. Però si a més puc aconseguir el premi no puc negar que em farà molta il·lusió, que com diu en XEXU ha estat tot un detallàs per part teva. :-))

    Moltes felicitats pel 599, pel 600 i per tots els que vindran després!! :-)

    ResponElimina
  5. ho has aconsseguit...estic animat a participar, encara que jo en aquestes coses no sóc gaire aplicat.....
    Felicitats.....pots continuar amb 600 més, si et bé de gust

    ResponElimina
  6. Doncs que sigui per molts "posts", Assumpta!!!

    Jo també miraré de participar-hi, però sóc molt dolent amb les fisonomies.

    ResponElimina
  7. Bé, jo estic així així com desconnetada... no sé si podré participar a temps, clar que mentre en Mc no se'n vagi de vacances... tampoc hi tinc res a fer! :)

    Moltes felicitats, preciosa!

    ResponElimina
  8. Que original! jijiji bona manera de celebrar-ho! mirarem d'encertar però el McAbeu és un gran rival....cinc -centes noranta-nou mil felicitats pels teus cinc-cents noranta-nou! el premi fa il-lusió!!!

    ResponElimina
  9. Assumpta, hauries de mirar de registrar aquests concursos en algun lloc oficial! Amb unes bases de participació tan ben establertes i tan formals, segur que t'accepten la sol·licitut!
    Enhorabona pel post 599. I pensa que si jo no trec el cap al concurs dels personatges, no és perquè no m'ho miri, és perquè pobra de mi, no en tinc ni idea!

    ResponElimina
  10. BARCELONA M'ENAMORA.- Gràcies, guapíssima!! A veure si hi ha sort i ànim, que la inspiració pot arribar en qualsevol moment ;-))


    XEXU.- No, de moment no la sé hehehe però penseu que si hi ha diversos encertants va per sorteig, així que es tracta de mirar d'endevinar-ho igualment ;-))


    PORQUET.- Pobret MAC!! ;-)) No us desanimeu, penseu que per cada pista són 24 hores per pensar i que hi pot haver més d'un encertant i llavors va per sorteig ;-))


    McABEU.- Noooo hehehe no et penso pas bloquejar! En aquest blog sempre, sempre ets ben rebut ;-) Si et soc sincera, també penso com ells que ets el rival "a batre" :-P però com hi pot haver molts encertants, llavors decidiria la sort, així que ningú es pot desanimar! :-D


    GARBI24.- Moltíssimes gràcies!! No se sap mai, igual la inspiració et somriu :-DD


    ASSUR.- Gràcies per voler jugar!! I pensa que no tot es fesomia, que hi ha altres pistes que es poden googlejar :-))
    I molt bones vacances ;-))


    CARME.- Intenta-ho, dona!! Pensa que hi pot haver més d'un encertant i llavors ja decideix l'atzar :-))


    ELFREELANG Cinc-centes noranta-nou mil gràcies!! I que ningú es desanimi, que tots teniu les mateixes oportunitats! ;-))


    YÁIZA.- Just anava a registrar-ho a la SGAE quan hi va haver tot l'enrenou i ja no ho vaig fer!! hehehe
    Moltíssimes gràcies!! :-))

    ResponElimina
  11. Felicitats pel post número 599. Si estic viva! He estat mol temps "ausente" però he tornat a la vida. Espero que em perdoneu tots els que seguiu el meu blog!!!

    ResponElimina
  12. Ets el que no hi ha :) Ara m'hi poso, amb il.lusió perquè sé que a tu te'n fa, que participem. Som-hi doncs!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!