dimecres, 3 d’agost del 2011

Exclusiva!!


Em plau molt poder donar la notícia que tot el món estava esperant. Per fi, després d’unes setmanes de gran secretisme on s’han pogut sentir i llegir tota mena de rumors, el fet ja és oficial:

La versió cinematogràfica de “La destructora de blogs” ja s’està filmant i arribarà als cinemes de tot el món el proper mes de gener. A Catalunya només es distribuiran còpies en català.





Helena Bonham Carter és:
LA DESTRUCTORA DE BLOGS.





Podeu trobar resum del guió i la llista sencera de tots els actors clicant aquí.

26 comentaris:

  1. Ja m'he passat per allà i ja he vist que has estat enfeinada.

    ResponElimina
  2. Vaig poc al cinema però aquesta, amb guió teu i tots aquests actors i actrius, segur que no me la perdo.

    ResponElimina
  3. Un altre blog? Serà una pel·lícula per entregues? Per mi que els vols fer la competència a tv3 amb La Riera! Bé, si necessites ajudant de vestuari i estilisme, m'hi ofereixo que m'encanta la roba! Segur que faríem un bon equip i així n'apendria de tu que ets molt manetes!

    He al·lucinat de tots els personatges que has creat, a tu d'imaginació no te'n falta gens ni mica, podries ser guionista! Em quedo amb el blog d'en Gerard Butler "un català a la cinquena avinguda" que pinta bé...

    ResponElimina
  4. Doncs aquesta actriu hi va que ni pintada, fa pinta d'histèrica i de perillosa. És un bon repartiment, segur que serà un èxit, com el llibre!

    ResponElimina
  5. JPMERCH.- Bé, la veritat és que he tardat unes dues setmanes per preparar aquest post... clar que com que m'ho passava bé, doncs anar fent hehehe... Per cert, ja t'he donat un petit paper, eh? sortiràs en dues escenes :-))


    LLUÏSA.- Hehehe has vist quins fitxatges ha fet la Warner per la meva pel·lícula? :-))
    Estic contentíssima!!


    BARCELONA M'ENAMORA.- Doncs ja està. Contractada :-)
    Tot i que, com suposo que ja has pogut veure, aquí tot va en broma... hehehe
    Havia de buscar actors (tots britànics menys la policia sueca i la japonesa), posar-los un nom, crear-los un blog i batejar el blog... Dóna feina!!... Ai, si cobrés per fer aquestes coses, què rica seria! :-DD


    XEXU.- Oh, és que és un repartiment molt estudiat, no et pensis!! ;-)
    Ai, moltes gràcies. Sí... els estudis de mercat també diuen que serà un èxit hehe

    ResponElimina
  6. Estic veient el proper Òscar al millor guió original!

    ResponElimina
  7. Guau resulta muy interesante. He conocido una persona que se metio como una blogger más y luego empezó a sembrar malos entendidos, con insultos y agravios y todos los que se vinculaban por los blogs terminaron dudando unos de otros, algunos los cerraron, bueno yo los seguía de lectura nomás porque me resultaba atrapante. Finalmente descubrienron quien era y pidio disculpas. Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  8. Vinc d'allà i ja t'hi he deixat un comentari. Però aquí i després de veure la feinada que has fet i el bé que t'ha quedat només puc dir dues paraules més: IM... PRESSIONANT!! :-))

    ResponElimina
  9. PORQUET.- Ostres!! Hauré d'anar assajant un discurset? M'emocionaré quan parli? ;-)


    TÍA ELSA.- A veces la realidad supera la ficción y, lamentablemente hay gente que sí, que se dedica a malmeter... Muchas veces estas personas tienen problemas en su vida personal pero bueno, si al final ésta pidió perdón, pues algo es algo :-)


    McABEU.- Moltíssimes gràcies!! Hehehe llàstima que en realitat no sigui una feina massa útil, perquè m'hi he passat hores, triant les fotos, retallant-les, pensant noms... I m'ho he passat pipa :-DD

    ResponElimina
  10. Quan em pensava que La destructora de blogs ja no donava per més em trobo amb això! Mare meva!

    Boníssima elecció la de Helena Bonham Carter. A més de ser una actriu espectacular dóna molt de mal rollo.

    Ara em passo per aquest nou blog i miro la resta d'actors.

    ResponElimina
  11. MBOSCH.- Són els efectes de la calor sobre el meu cervell... A l'hivern sóc més formal :-DD
    Oi que sí que li queda bé el paper a la Bonham Carter? ;-))

    ResponElimina
  12. Ets la pera Assumpta! ara només falta trobar productora i finançament i a Hollywood!!! ho vaig veure ahir a la nit tot l'estol d'actors i actrius amb blogs i tot...quina feinada! també pots parlar amb Woody Allen o amb la Coixet o pots dirigir-la tu mateixa...

    ResponElimina
  13. Assumpta, a part de l'apunt divertit, et vinc a dir una cosa que no t'he dit allà, al meu blog.
    "Això de quan tornis, si en fas", no és demagògia carinyo, és el que li va passar a la meva fillola tornant de Granada a veure el seu pare. El CAP de portbou, tancat i barrat, per smpre, sembla.

    Em dol que en diguis demagògia, perquè aquí, a Girona i comarques, ens donen molt pel sac, però molt.

    A l'escola, amb un nen de 5 anys que va patir un ictus cerebral amb 3 anys (ara en té 5), un nen que tinc jo amb Asperger, un altre de 8 amb una disminució psíquica d'un 73% i un d'un 70%, parlo només dels més greus entre els 5 i els 8 anys,una amb la síndrome de Mòrquio (enanisme i malformació òssia rdegenarativa) que necessita fisio i ajut per pujar i baixar escales, moure's, mobles especials i etc... ens han deixat amb una vetlladora, comptant que com a mínim per sobreviure en necessitaríem 3. No és per emprenyar-se? No en podem dir demagògia, mentre es facin despeses sumptuàries que no fan res més que imatge pública. No creus que hi ha prioritats?

    ResponElimina
  14. ELFREELANG.- Llàstima que hi ha un petit problema que et confessaré en secret hehehe... El llibre no està escrit!! :-P


    ZEL.- Si tot això que em dius ja ho sé què és cert... Ja ho sé que s'estan fent retallades. El problema és que es fan perquè "algú que hi havia abans" va deixar la capseta dels diners absolutament buida... bé, pitjor que buida, amb molts milions de deute.
    Quan no hi ha calers no n'hi ha... Desgraciadament no es poden imprimir.
    Per tant, demanem responsabilitats a qui té la culpa i no a qui no té més remei que aplicar mesures absolutament impopulars.
    Tu creus que qualsevol partit seria tan imbècil com per aplicar mesures que a ningú li agraden, sabent que tindrà un cost electoral (o sigui, sabent que els perjudicarà) si no cregués que són absolutament imprescindibles?
    Per ser els "mega-guais" ja hi havia el PSOE-c que gastaven sense mesura i que ens han portat a aquesta indesitjable situació.

    ResponElimina
  15. Mare meva, Assumpta, quina feinada. Només t'ha faltat posar un link a cada blog, hehe...

    ResponElimina
  16. l'Helena és una actriu de culte!!!! ja en pots estar ben orgullosa que hagi dit que si!!! és que això promet!!!!

    ResponElimina
  17. FERRAN.- No em diguis això que si m'agafa un rampell sóc capaç de crear tots aquells blogs i anar-los linkant hehehe... i després els hauria d'omplir de contingut! :-DD


    CARME.- Hahaha ai, ai que no sé pas com acabarà ;-))


    RITS.- Pensa que tan sols va llegir el començament del guió i ja va dir que sí ;-))
    La veritat és que m'imagino perfectament el personatge representat per ella hehe

    ResponElimina
  18. Abaixo la veu que no ens sentin, però si necessites un negre (ben pagat, això sí) per "ajudar-te" a escriure les quatorze parts (com a mínim) de la novel·la...

    ResponElimina
  19. No vaig gaire al cinema perquè només vaig a veure pel·lis en català, i ja sabem que no se'n fan gaires. Així que aquesta no me las perdo!!!! Quins actorassos! Quin argument!!!! Em penso que hauran de crear un bono-cinema per a aquest film perquè més d'un ens hi enganxarem i no ens cansarem d'anar a veure'l!!!!

    Ni en Tarantino té la sort de contractar tants actors i tan bons (i tan guapoos!)!!!

    Avisa quan sigui l'estrena, que em faré un vestit de gala! ja,ja....

    ResponElimina
  20. M'ha semblat genial, ja t'ho he deixat dit a l'altre pàgina! :)

    ResponElimina
  21. Assumpta, que no has rebut el convit? A veure si el mail que tinc no és el teu, si no tens la invitació, sisplau, fes-me arribar el teu mail, que jo creia que havia sortit la teva invitació a la primera tongada! Petons!

    ResponElimina
  22. Ostres Assumpta, aquesta setmana has perdut gairebé un quilo!! Felicitats pels que has perdut fins ara!!! :)

    ResponElimina
  23. JOAN.- Ei, si vols et venc la idea i l'escrius tu (a canvi d'una petita comissió) i tots els calerons de les vendes per tu ;-))


    MARGARIDA.- Siiiiii ja has vist que aquesta només la faran en català, oi? ;-))
    Ja et convidaré a l'estrena, perquè puguis veure els actors en directe... i saludar-los i tot!! :-DD


    FINESTRETA.- Moltes gràcies, guapíssima ;-))


    ZEL.- Ui, no havia rebut res... però aquest vespre m'ha arribat amb el correu d'Artesania ;-)) Moltes gràcies!!


    BARCELONA M'ENAMORA.- Ostres... gràcies!! ;-) Ara a l'agost tot és més relaxat, però jo segueixo intentant-ho :-))

    ResponElimina
  24. MOlt bona eleccion per a la "Destructora" ;-)

    ResponElimina
  25. VERO.- Hehehe ens la imaginem una mica "sonada" com la Bel·latrix ;-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!